موهای خود را با حنا تقویت کنید

موهای خود را با حنا تقویت کنید

موهای خود را با حنا تقویت کنید

ما معمولا با شنیدن نام حنا، به یاد رنگ کردن مو میفتیم. اما حنا به غیر از اینکه میتونه رنگ هایی دوست داشتنی موهای خود را با حنا تقویت کنید به موهای ما بده، یه عامل مهم مراقبت از مو هم هست که به حفظ سلامت کلی موهای ما کمک میکنه. حنا به ترمیم آسیب و مشکلات مو، تعادل سطح PH، بهبود کیفیت مو و جلوگیری از افتادن مو کمک میکنه و این فهرست همینطور ادامه داره.موهای خود را با حنا تقویت کنید  اما بهتره بدونین که میشه به این ماده آملا هم اضافه کرد! آملا سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین سی است که میتونه به حفظ سلامتی مو و پیاز مو از طریق مقابله با آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد، کمک کنه. آلوورا هم چنین پوست سر رو تغذیه میکنه و رشد مو رو افزایش میده. در این مطلب ماسکی با استفاده از حنا و آملا به شما معرفی می کنیم که میتونه برای موهای شما بسیار مفید باشه.

ماسک مو برای تقویت رشد موها

با داشتن این دو ماده طبیعی قدرتمند، می تونیم یه ماسک موی خوب آماده کنیم و از آن برای [bt_highlight]تقویت رشد مو[/bt_highlight]هامون استفاده کنیم. در ادامه روش آماده سازی و استفاده از این ماسک رو به شما نشان می دهیم.

مواد لازم: 3 قاشق غذاخوری پودر حنا، 2 فنجون پودر آملا، 2 قاشق غذاخوری پودر شنبلیله، یه عدد سفیده تخم مرغ، یه عدد لیمو

روش تهیه این ماسک: پودرهای حنا، آملا و شنبلیله رو با هم مخلوط کنین و مقداری آب به اون اضافه کنین و به هم بزنین تا خمیر ضخیمی به دست بیاد. آب لیمو و سفیده تخم مرغ رو به این خمیر اضافه کنین و خوب هم بزنین. بذارین مخلوط یه ساعت باقی بمونه.

روش استفاده از این ماسک: این مخلوط رو با استفاده از یه برس مخصوص روی موهای خودتون بمالین. از ریشه موها شروع کنین و تا نوک موها ادامه بدین. بذارین این ماسک به مدت 45 دقیقه تا یه ساعت روی موهاتون باقی بمونه. موهای خودتون رو با شامپویی ملایم و آب سرد بشورین. شما می تونین از این ماسک یه بار در هفته استفاده کنین.

فواید ماسک حنا و آملا برای مو

این ماسک سرشار از پروتئینه، به همین خاطر تغذیه کننده مو هست و به حفظ و رشد موها کمک زیادی میکنه. موهای خود را با حنا تقویت کنیدهم پودر تخم مرغ و هم پودر شنبلیله که در این ماسک استفاده میشن، منابعی غنی موهای خود را با حنا تقویت کنید از پروتئین هستن که رشد مو رو تقویت می کنن. حنا و آملا همچنین برای مراقبت از مو، ترمیم موهای آسیب دیده و کمک به رشد مو، غیر از بهبود رنگ طبیعی مو هم مفید هستن. در ادامه نگاهی نزدیک تر به فواید هر ماده مورد استفاده در این ماسک میندازیم.

فواید حنا برای مو

حنا یه عامل ضد میکروبی و خنک کننده برای مو هست. بنابراین به حفظ سلامت موهای خود را با حنا تقویت کنید موهای خود را با حنا تقویت کنید پوست سر با تسکین خارش اون، موهای خود را با حنا تقویت کنید جلوگیری از شوره سر و غیره کمک میکنه، که همگی دلایل اصلی ریزش مو هستن. وقتی پوست سر سالم باشه، هیچ نگرانی از بابت ریزش مو وجود نداره. حنا همچنین یه تمیز کننده خوبه، چون کثیفی و ذرات رو از پوست سر پاک میکنه. هنگامی که با دیگر مواد مرطوب کننده مثل سفیده تخم مرغ ترکیب میشه، به نرم شدن موی شما کمک میکنه و یه بافت نرم و ابریشمی به شما هدیه میده. موهای خود را با حنا تقویت کنید حنا برای مو تغذیه خوبی فراهم میکنه و کشش مو رو بهبود میبخشه و از شکستگی مو جلوگیری میکنه. موهای خود را با حنا تقویت کنید استفاده از حنا برای موهای چرب ایده‌آله چون که میتونه تولید چربی اضافی توسط غده‌های چربی رو کنترل کنه. حنا pH پوست سر رو به سطح طبیعی خودش بر می گردونه و در نتیجه کیسه‌های ترشحی مو رو تقویت میکنه.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  خرید محلول رویش مو

فواید آملا برای مراقبت از مو

هیچ چیزی بهتر از آملا برای مبارزه با ریزش مو وجود نداره. آملا به خاطر وجود اسیدهای چرب ضروری که کیسه‌های ترشحی مو رو تقویت میکنن، برای مراقبت از مو بسیار مفیده. فراوانی ویتامین C در آملا باعث جلوگیری از سفید شدن موهای خود را با حنا تقویت کنید زودرس موها میشه. موهای خود را با حنا تقویت کنید آملا یه نرم کننده موی عالی و یه درمان موثر برای شوره سره. موهای خود را با حنا تقویت کنید از آنجا که شوره سر یکی از علل اصلی ریزش مو هست، آملا میتونه به رفع این مساله کمک کنه. هم چنین آملا یه درمان خوب برای پوست سر خشک و خارش پوسته چون تغذیه عمیقی رو برای پوست سر فراهم میکنه. آملا به خاطر وجود مقدار بالای آهن و محتوای کاروتن، رشد مو رو تحریک میکنه.

فواید سفیده تخم مرغ برای مو

پروتئین برای حفظ سلامتی موها حیاتی است. پروتئین موجود در تخم مرغ، موهای مجعد موهای خود را موهای خود را با حنا تقویت کنید با حنا تقویت کنید رو کاهش میده و اونها رو صاف تر و نرم تر میکنه. سولفور پوست سر رو تحریک میکنه و رشد مو رو افزایش میده، در حالی که پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ کیسه‌های ترشحی مو رو تقویت میکنه و مانع از ریزش مو میشه. موهای خود را با حنا تقویت کنید استفاده از سفیده تخم مرغ روی مو، به تنهایی و یا به عنوان یه ماسک، میتونه به ترمیم مو و کاهش ریزش مو کمک کنه. ماسک موی سفید تخم مرغ نیز پوست سر رو از روغن اضافی پاک میکنه، رشد مو رو افزایش میده، با شوره سر مقابله میکنه و مو رو سالم نگه می داره.

فواید شنبلیله برای مو

شنبلیله یه منبع غنی از اسید نیکوتینیک است که رشد مو رو بهبود می بخشه و در نهایت همراه موهای خود موهای خود را با حنا تقویت کنید را با حنا تقویت کنید با دیگر مواد سازنده این ماسک به جلوگیری از شکستگی مو کمک میکنه. از بسیاری مشکلات مو جلوگیری میکنه مانند شوره سر، خارش پوست سر، آسیب‌های مو، خشکی و شکستگی، که همه باعث ریزش مو میشن. علاوه بر این، این ماده یه نرم کننده موی خوب هم هست.

فواید لیمو برای مو

اغلب، مسدود شدن کیسه‌های ترشحی مو منجر به شوره سر و ریزش مو میشه. لیمو به عنوان یه عامل ضد قارچ به موهای خود را با حنا تقویت کنید حفظ پوست سر کمک میکنه. لیمو تولید روغن اضافی رو در پوست سر شما کنترل میکنه و رشد مجدد مو از کیسه‌های ترشحی مو رو تحریک میکنه. آب لیمو سرشار از ویتامین C و باعث تقویت مو، جلوگیری از شکستگی مو و جلوگیری از ریزش مو میشه.
لیمو سرشار از ویتامین C است برای مو مفیده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *