نقش دی هیدروتستوسترون یا DHT در ریزش مو

نقش دی هیدروتستوسترون یا DHT در ریزش مو

نقش دی هیدروتستوسترون یا DHT در ریزش مو

نقش دی هیدروتستوسترون یا DHT در ریزش مو

نقش دی هیدروتستوسترون یا DHT در ریزش مو

Hair loss woman. Vector isolated illustrations set.

ریزش موی آندروژنیک شایع ترین نوع ریزش مو در میان مردان است که این عارضه عموما با کم شدن موهای پیشانی و بالای سر نمایان می‌شود.

علت این نوع [bt_highlight]ریزش مو[/bt_highlight] تحت تأثیر عوامل ژنتیکی است که یک عامل مهم آن DHT می‌باشد.

دی هیدروتستوسترون یا DHT یک هورمون آندروژن است که شامل صفات مردانه می‌باشد. DHT با کم کردن طول فاز آناژن (فاز رشد مو) و افزایش طول فاز تلوژن( فاز استراحت) باعث کوچک شدن فولیکول های مو شده که در دراز مدت موها را نازک تر کرده و درنتیجه باعث ریزش مو در مردان می‌شود.

 

در این میان آنزیمی به نام 5- آلفاردوکتاز در مردان، هورمون تستوسترون را به DHT تبدیل می‌کند. هرچه سطح آنزیم  آلفاردوکتاز بالاتر باشد تستوسترون بیشتری به DHT تبدیل شده و باعث ریزش بیشتری می‌شود.

درمان ریزش مو:

[bt_highlight]ریزش مو[/bt_highlight] بیش از هرچیزی باعث کم شدن اعتماد به نفس در مردان می‌شود. در حال حاضر روش های زیادی برای درمان ریزش مو پیشنهاد شده است، که یکی از اثربخش ترین و بهترین روش‌ها استفاده از محول ضد ریزش مو در کنار پکیج ضد ریزش مو می‌باشد که توسط شرکت رویش سبز لاوین تجویز شده است.

 

محلول رشد موی محلول رویش مو از طریق مهار آنزیم 5-آلفاردوکتاز از تبدیل تستوسترون به DHT جلوگیری می‌کند، ضمن آنکه مواد مؤثر در فرمولاسیون آن سبب تسریع در فرایند رشد موها، کمک به رویش مجدد مو، افزایش گردش خون مویرگی پوست سر و تنظیم ترشح چربی آن شده و همچنین به ضخیم شدن و افزایش استحکام ساقه مو کمک فراوانی می‌کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  باد سرد سشوار عامل خشکی مو

 

برای اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان محلول رویش مو میتوانید با شماره 02166873674 تماس بگیرید. مشاورین محلول رویش مو آماده پاسخگویی به سؤالات شما در زمینه رشد و ریزش مو  می‌باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *