رشد سریع مو، قرص رشد مو

رشد سریع مو توسط قرص رشد مو دکتر نوروزیان، دارای رضایت 98 درصدی مشتریان می باشد. مشاوره رایگان: 02166873674

قرص رشد مو برای آقایان یا بانوان؟

قرص بیوتین و تاثیر آن بر رشد مو

رشد سریع مو با قرص رشد مو

قرص بیوتین یکی از گروه ویتامین های B کمپلکس می باشد. این نوع از ویتامین ها ( B Complex ) مسئول تبدیل چربی و کربوهیدرات غذاهای مصرفی ما به انرژی می باشد. احتمالا با مصرف غذاهایی مانند قارچ، سویا و سایر حبوبات، انواع آجیل، جگر، زرده تخم مرغ، موز و … به اندازه کافی ویتامین ب کمپلکس را دریافت میکنیم اما اگر نیاز داریم که مقدار بیشتری از این نوع ویتامین ها جذب بدن کنیم و باعث رشد سریع مو شود، میتوانیم از بیوتین به عنوان قرص رشد مو استفاده کنیم.

بیوتین بهترین گزینه برای رشد سریع مو می باشد. تهیه محصولاتی که دارای بیوتین می باشند یک سرمایه گذاری می باشد که باعث پرپشت شدن موی سر می شود. محلول و یا قرص رشد مو دکتر نوروزیان یکی از محصولات فوق الاده ای هستش که دارای بیوتین می باشد و نتیجه مثبت در رشد سریع مو داشته است. قرص رشد مو دکتر نوروزیان نه تنها شامل بیوتن است بلکه ویتامین B ،E و C که علاوه بر تغذیه موها نتایج مثبتی برای کل بدن خود برای شما به ارمغان می اورد.

از رشد سریع مو خودتان شگفت انگیز شوید:

محلول دکتر نوروزیان معروف به قرص رشد مو با دارا بودن انواع ویتامین ها، بیوتین و فواید دیگر با توجه به رضایت حداقلی 98 درصدی مشتریان و نتیجه مثبت بین آقایان و بانوان بهترین گزینه رشد سریع مو می باشد. همچنین با مشاوره رایگان میتوانید بهترین قرص را برای رشد مو سر خودتان تحویل بگیرید.

 

قرص رشد مو برای آقایان یا بانوان؟

قرص رشد مو به دلیل دارا بودن اکثر ویتامین ها به خصوص ویتامین ب ( B Complex ) و تمامی ویتامین های بدن را که غذاها قابل تامین نیستند را میتوان با این قرص تامین نمود، مناسب آقایان و بانوان می باشد. خانم های باردار بدنشان احتیاج زیادی به بیوتین دارد که این محصول دارای بیوتین می باشد و در رشد سریع مو تاثیر بسزایی دارد.

معجزه رشد سریع مو

رشد سریع مو دیگر یک رویا نیست و میتوانید با رعایت یکسری موارد که تو مقالات همین سایت اعلام شده و با مصرف قرص رشد مو دکتر نوروزیان میتوانید به معجزه رشد سریع مو دست پیدا کنید و شگفت زده شوید.

قرص رشد مو

قرص رشد مو دکتر نوروزیان، با توجه به ویتامین های نیاز بدن و دارای بیوتین، تاثیر بسیار زیادی در درمان ریزش مو و رشد سریع مو دارد که استفاده این محلول و قرص با رضایت 98 درصدی مشتریان رو به رو شده است.

رشد سریع مو

ما با تعداد کل فولیکول های مو که در طول عمر خود خواهیم داشت متولد می شویم. ممکن است حدود 5 میلیون روی بدن ما وجود داشته باشد ، اما سر ما حدود 100000 فولیکول دارد. با افزایش سن ، برخی از فولیکول ها تولید مو را متوقف می کنند ، به این ترتیب طاسی یا ریزش مو رخ می دهد.

آکادمی پوست و موی آمریکایی می گوید که موها بطور متوسط حدود 1/2 اینچ در ماه رشد می کنند. این در کل حدود 6 اینچ در سال برای موهای روی سر شما است.

رشد سریع مو به خود شما بستگی دارد:

+ سن و سال شما

+ نوع مو

+ سلامت کلی

+ سایر شرایط بهداشتی

علم کمی در مورد چگونگی کنترل رشد مو در سطح سلولی در بدن کشف کرده است ، اما کافی نیست که بدانیم چگونه می توانیم به طور مستقیم رشد مو را تسریع کنیم. در ادامه بخوانید تا در مورد علم رشد مو و نحوه استفاده از آن دانش برای موهای سالم استفاده کنید.

مراحل رشد مو
مو در سه مرحله رشد می کند و هر رشته مو از جدول زمانی خاص خود پیروی می کند. این سه مرحله عبارتند از:

+ آناژن: مرحله رشد فعال مو که 2-8 سال طول می کشد.

+ کاتاژن: مرحله انتقال که در آن موها رشد می کنند ، 4-6 هفته طول می کشد.

+ تلوژن: مرحله استراحت که موها از بین می روند ، 2-3 ماه طول می کشد.

تاثير موادمغذي در رشد سريع مو:

تغذیه مناسب برای بدن سالم ضروری است، وقتی بدن به اندازه کافی ویتامین، مواد معدنی و پروتئین دریافت نكند، سبب ريزش موها ميشود،بهترین منبع ویتامین های مورد نظر برای رشد مو غذا ميباشد.

مواد مغذی زير به رشد مو و جلوگيري از ريزش آن کمک ميکند:

1-آهن

2-فلز روي

3-نياسين

4-بيوتين

5-پروتئین و اسیدهای آمینه

و…

آیا می توانید فاز آناژن را برای رشد مو افزایش دهید؟

اينكه فاز آناژن چه مدت طول می کشد ، بستگی به این دارد که آیا سلول های پایه فولیکول شما همچنان به تکثیر و تبدیل شدن به سلول های مو می پردازند.سلول های ماتریسی در رسیدن به فولیکول فوقانی بخشی از ساختار خود را ميريزند. ساختار ریخته شده با کراتین ها ترکیب می شود تا رشته های مویی ایجاد شود که از سطح پوست شما خارج می شود، بيشترعواملی که رشد مو را کنترل می کند از کنترل روزانه ما خارج است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید حتماً یک رژیم متعادل بگيريد. اگر احساس می کنید ریزش قابل توجهی از مو را تجربه کرده اید ، با پزشک خود معاینه کنید.
رساندن آب کافی به بدن نیز برای داشتن موهای سالم‌تر اهمیت دارد، زیرا موهای خشک مستعد شکنندگی هستند. کمبود آب جدی حتی به توقف رشد مو منجر می‌شود. در مقابل نوشیدن مقدار کافی آب به سلامت سلول‌های مو کمک می‌کند.

میتوانید قبل از تهیه این محصول جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید و از تاثیر این محصول اطمینان خاطر داشته باشید و سپس اقدام به تهیه قرص رشد مو نمایید.

10 نکته برای رشد سریع موی سر 

+ هر روز پوست سر خود را ماساژ دهید

+ استفاده از شامپو و ژل را کاهش دهید

+ یکی از درمان های موثر برای رشد سریع مو، روغن نارگیل است

+ از گرم شدن بیش از حد پوست سر سرتان جلوگیری کنید

+ ویتامین های ضروری را مصرف نمایید

+ غذای سالم، استراحت کافی و  بدون استرس

+ سعی کنید روی یک بالش ابریشمی استراحت کنید

+  بیوتین مصرف کنید

+ امگا 3 را امتحان کنید

+  کوتاه نمودن موها