۱۰ علامت هشدار دهنده ی شروع ریزش مو

۱۰ علامت هشدار دهنده ی شروع ریزش مو

۱۰ علامت هشدار دهنده ی شروع ریزش مو

۱۰ علامت هشدار دهنده ی شروع ریزش مو

۱۰ علامت هشدار دهنده ی شروع ریزش مو

نازک شدن تارهای مو رایج ترین شکل از ریزش مو است که کمتر قابل توجه است. در این زمان با دست زدن به موهای خود حس می کنید به کف سرتان دست می زنید.

ریزش تکه ای مو

متوجه می شوید تکه هایی از پوست سر شما دیده می شود، خصوصاً در پشت سر. در برخی موارد شاید زمان[bt_highlight] ریزش مو [/bt_highlight]پوست شما دردناک شده یا بخارد. این نشانه ی هشداردهنده را جدی بگیرید.

ریزش ناگهانی مو

از شانه زدن موهای خود می ترسید، زیرا هر بار پس از شانه زدن تعداد زیادی مو روی شانه می ماند. بعلاوه با کمی کشش روی مو، سریعاً موهای شما کنده می شوند.

عقب رفتن خط رویش مو

موهای شما به سمت عقب سرتان می روند. دیگر دوست ندارید خودتان را در آینه ببینید. این نوع ریزش مو شما را ناراحت می کند. موهایتان از پیشانی دور می شوند و به سمت عقب سرتان می روند.

ریزش موی زیاد در حمام

در حمام همه ریزش مو دارند. این عادی است. مشکل زمانی شروع می شود که این ریزش موی عادی شدید می شود. اگر موهای شما جلوی سوراخ راه آب حمام را می بگیرد و باعث می شود آب به سختی عبور کند وقت آن رسیده فکری برای ریزش موی خود کنید.

ریزش مو بر اثر استرس یا بیماری

همه ی ما حداقل یک بار در زندگی استرس شدید داشته ایم. همه مریضی و ضعیف شدن بدن را نیز تجربه کرده ایم. ریزش مو در این دوران عادی است. اما اگر پس از عادی شدن شرایط ریزش موی شما همچنان ادامه داشت باید برای رفع مشکل موهای خود اقدام کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  تقویت مو سر

عادت کشیدن مو

تلویزیون نگاه می کنید، کتاب می خوانید یا هرکار دیگری، همیشه یک دست شما روی موهایتان است و آن ها را کمی می کشد. شما متوجه این کارتان نیستید. زمانی خواهید فهمید که رشته های مویتان اطراف شما پخش شده اند.

رشته های مو روی بالشت

صبح بیدار می شوید و از دیدن موهای زیاد روی بالشتتان وحشت می کنید. با شروع شدن این کابوس ترسناک، اگر رسیدگی های لازم را انجام ندهید در نهایت دچار ریزش موی دائمی خواهید شد.

ریزش موهای بدن

درست مانند ریزش موی سر، ریزش موهای بدن شما نیز طبیعی است و در همه وجود دارد. برخی بیماری ها و درمان های آن مانند شیمی درمانی باعث ریزش مو خواهند شد. اگر این شرایط وجود نداشت و موهای بدن شما به حد زیادی شروع به ریختن کرد باید کاری انجام دهید.

رشته های مو روی حوله

پس از حمام و خشک کردن موها طبیعی است مقداری مو روی حوله ی خود ببینید. اما دیدن مقدار وحشتناکی از موها روی حوله چیزی نیست که بتوانید از آن چشم بپوشید.

۱۰ علامت هشدار دهنده ی شروع ریزش مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *