داروهای شرکت رویش سبز لاوین

داروهای شرکت رویش سبز لاوین

داروهای شرکت رویش سبز لاوین

داروهای <a href=شرکت رویش سبز لاوین" width="640" height="640" />

داروهای شرکت رویش سبز لاوین

بیش از پنجاه درصد از مردان تا ۵۰ سالگی ریزش مو را تجربه می‌کنند و در بسیاری از آن‌ها، ریزش مو زودتر در ۲۰ یا ۳۰ سالگی و گاهی در دوره نوجوانی شروع می‌شود. ریزش مو در مردان اغلب چیزی بیشتر از کم پشت شدن خط مو بوده و اعتماد به نفس و روحیه فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در کاشت موی طبیعی، واحدهای فولیکولی مو از ناحیه اهدا کننده مو که اغلب موی پشت سر است جدا شده و به ناحیه دریافت کننده (ناحیه طاس سر) انتقال داده می‌شود. این واحدهای فولیکولی طبیعی هستند و در صورتی که به درستی کشت شوند، رشد طبیعی مو در ناحیه طاس سر اتفاق می‌افتد.

دکتر محمد حسن ناصح،گفت: «اغلب آقایان ۱۸ تا ۲۵ ساله کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند بجز موارد خاص با نظر پزشک زیرا با بررسی میزان ریزش موی فعلی آنها پیش‌بینی توسعه یافتن طاسی در آینده امکان‌پذیر نیست. بهترین زمان کاشت مو زمانی مناسب است که ریزش موی فرد متوقف شده باشد.به منظور بررسی وضعیت سلامت فرد گرفتن شرح حال کامل و انجام آزمایشات لازم ضروری است».

به گفته این متخصص پوست و مو کسانی کاندیدای بهتری برای کاشت مو هستند که در ناحیه پشت سرشان تراکم (تعداد موها در واحد سطح) بالایی از فولیکول‌های مو داشته باشند. البته به کمک متدهای نوین، برای افرادی که تراکم موی کمتری دارند نیز کاشت مو قابل انجام است.

میزان شلی پوست مشخص می‌کند تا چه میزان از پوست پشت سر می‌توان برداشت تا با حداقل کشش بتوان بخیه زد و احتمال جای بخیه کاهش یابد. البته این موضوع تنها در روش fut حائز اهمیت است و در مورد بیمارانی که پوست سرشان به اندازه کافی شل نیست می‌توان مشکل را با استفاده از روش fit حل کرد.

عضو انجمن متخصصان پوست و موی ایران در رابطه با مهم‌ترین دلایل استقبال از کاشت مو گفت: «در سال‌هایی که گذشت تجارب و روش‌های متعددی جهت کاشت مو مورد آزمایش قرار گرفت و در نهایت امروزه با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید از دسته‌های کوچکتر مو موسوم به میکروگرافت (micrograft) برای کاشت مو استفاده می‌شود که سبب نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی شده است و امری که تا چندی پیش حتی تصورش هم دشوار بود امروزه تبدیل به یکی از اعمال جراحی سرپایی وبسیار سبک شده است که بر پایه برداشت سالم ریشه‌های موی شخص وکاشت آن‌ها درنقاط مورد نظر استوار است».

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  اثر محلول شرکت رویش سبز لاوین

داروهای شرکت رویش سبز لاوین

دکتر ناصح در رابطه با فرآیند کاشت مو ادامه داد: «کاشت مو بصورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی حسی موضعی بوده و شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچگونه دردی حاصل از موهایی که روی سرش کاشته می‌شود را حس نمی‌کند. پس از اتمام یک جلسه کاشت مو (که حدود ۳-۸ ساعت طول می‌کشد) به مدت یک روز پانسمان مناسبی روی سر گذاشته می‌شود. بیمار فردای آن روز جهت تعویض پانسمان و ویزیت جراح و شستشوی سر مراجعه می‌کند. در روز دوم بعد از عمل می‌تواند به حمام برود. اما دلمه‌هایی در محل کاشت ایجاد شده که نباید دستکاری شود و این دلمه‌ها تا روز پانزدهم از بین می‌روند.

موهای کاشته شده به مدت ۲ هفته رشد می‌کنند که این اتفاق نشان دهنده گرفتن پیوندهاست. اما درصد زیادی از موها از هفته سوم شروع به ریزش کرده ولی ریشه موها زنده می‌ماند و موهای جدید از ماه دوم به بعد ظاهر می‌شوند که در ابتدا این موها نازک و کرکی شکل بوده و به مرور ضخیم می‌شوند.

در اغلب افراد همراه با ریزش موهای کاشته شده تعدادی از موهای قبلی بیمار در اطراف محل کاشت نیز وارد فاز استراحت شده و می‌ریزند و محل کاشت برای مدتی (شاید تا حدود ۴ ماه) کم پشت‌تر از سابق دیده می‌شود، این حالت شوک نامیده شده و موقتی است و با بیرون آمدن موها از حالت استراحت و رشد موهای کاشته شده تراکم مورد انتظار ایجاد می‌شود. موهای کاشته شده در ۶ ماه اول نازک، کرکی و کم تراکم و از ماه ششم به بعد پر پشت‌تر شده و تا ۱۲ ماه کامل می‌شوند».

داروهای شرکت رویش سبز لاوین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *