قرص اسپرین برای رشد مو

قرص اسپرین برای رشد مو

قرص اسپرین برای رشد مو

 

 

آسپیرین را می توان پایانی برای شوره ی سر نام گذاشت؛ آسپیرین سبب تحریک گردش خون در ناحیه ی پوست سر شده و همچنین اکسیژن رسانی به سلول های بدن و به ویژه ناحیه سر را سرعت می بخشد. در این مقاله تصمیم گرفته ایم به تاثیرات آسپیرین بر روی سلامتی و نیز زیبایی موهای تان بپردازیم و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

سلامتی مو و ماده ی آسپیرین!

همه ی ما بی شک ماده و قرص آسپیرین را می شناسیم و حتی به احتمال بسیار زاید آن را مصرف نیز کرده ایم و یا می کنیم! بسیاری از افراد هستند که از قرص آسپیرین برای سلامتی قلب خود استفاده می نمایند؛ اما آیا این موضوع را می دانید که شما می توانید از قرص آسپیرین برای موارد دیگری نیز استفاده نمایید؟

قرص آسپیرین به دلیل ترکیبات مفیدی که در خود دارد می تواند پایانی باشد برای شوره ی سر شما؛ همچنین این قرص شناخته شده سبب تحریک گردش خون در ناحیه ی پوست سر شده و می تواند اکسیژن رسانی به سلول های این ناحیه را نیز سرعت بخشد.

امروزه و در این روزگار، ما همگان عادت کرده ایم که از محصولات تجاری و حتی گران قیمت برای مراقبت و سلامتی موهای خود استفاده نماییم؛ در حالی که در بیشتر مواقع نمی دانیم برای این محصولات گران قیمت تجاری، جایگزین های مناسبی وجود دارد که می تواند موها را بهتر و مناسب تر، تقویت و تغذیه نماید.

اما بیان این مسئله ضروری می نماید که قبل از اینکه کارخانجات بزرگ تولید کننده ی مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی، بازار مصرف را با ارائه ی محصولات گوناگون تحت سلطه ی خود درآورند؛ خانوم های قدیمی برای از بین بردن شوره ی سر، بهبود خشکی پوست و همچنین دیگر مشکلات مو از ترکیبات رایج و دم دستی استفاده می نمودند.

امروزه خوشبختانه بسیاری از مردم به تاثیر شگرف درمان های قدیمی پی برده اند و می دانند برخی از آن درمان ها بسیار اصیل و حتی بی هیچ مشکلی بوده اند؛ برای نمونه می توان به تاثیر شگرف ماسک آسپیرین در تسکین  تقویت پوست سر و همچنین تحریک[bt_highlight] رشد موها[/bt_highlight] اشاره نمود.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  رشد سریع مو در یک ماه

قرص اسپرین برای رشد مو

 

آسپرین چه تاثیری در رشد و سلامت موها دارد؟

در ابتدا لازم است این مطلب را بیان کنیم که آسپرین یک داروی ضد انعقاد خون و یک مسکن بسیار پر مصرف در سرتاسر نقاط جهان است؛ همچنین این دارو در تما قفسه های داروخانه های جهان و در هر جعبه ی کمک های اولیه وجود دارد. پزشکان از داروی آسپرین برای مقابله با ناراحتی های عمومی، درد، کاهش تب و دمای بدن و همچنین مراقبت های ساده از سلامت دستگاه قلب و عروق افراد استفاده کرده و تجویز می نمایند.

آسپرین دارای ترکیب اصلی فعال اسید سالیسیلیک می باشد که این ترکیب سبب کاهش خطر بروز سکته ی قلبی می شود و همچنین از بروز انعقاد خون در آن دسته از افرادی که دارای مشکلات خونی می باشند، پیشگیری می نماید. اما لازم به ذکر است داروی آسپرین پا را فراتر گذاشته است و علاوه بر خواص درمانی ذکر شده در بالا، ترکیبات اصلی خود را در خدمت سلامت و زیبایی موها نیز قرار داده است.

داروی آسپرین موها را به طور عمقی تمیز می کند و همچنین سبب برطرف شدن قارچ هایی می شود که باعث ایجاد خشکی و شوره می شوند. همچنین این داروی مسکن، می تواند میزان گردش خون را در ناحیه ی پوست سر بالا برده و با افزایش میزان اکسیژن رسانی به سلول های ناحیه ی پوست سر، سبب رشد سریع موها می گردد.

علاوه بر موارد بالا، قرص آسپرین تاثیر لایه برداری مناسبی نیز دارد و از این طریق می تواند سلول های پوستی مرده را دفع کرده، جذب مواد مغذی را آسان تر و همچنین پیاز موها را تقویت نماید.

 

قرص اسپرین برای رشد مو

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *