تونيك شرکت رویش سبز لاوین

تونيك شرکت رویش سبز لاوین

تونيك شرکت رویش سبز لاوین

تونيك <a href=شرکت رویش سبز لاوین" width="440" height="290" />

 

 

ایا این داروها عوارض دارد؟ کلیه داروهای فوق مجموع ویتامین های ضروری بدن میباشد و در صورت تجویز قرص های تستسترون که دز پایین و مقدار مصرف کوتاه دارد هیچ عارضه ای ندارد و کلیه داروها ،داروهای موجود در داروخانه ها میباشد.

.
در هفته اول مصرف ریزش موهایم زیاد شده است دلیلش چیست؟  استفاده از تونیک اسپری موها را از ریشه تحریک مینماید و موهای ضعیف در هفته اول ریزش داشته و سپس پس ازتوقف ریزش موهای کرکی جدید و سپس موهای قویتر ظاهر میگردد

.
اگر داروی دیگری استفاده میکنیم با این داروها تداخل ایجاد نمیکند؟  کلیه داروها ویتامین و تقویتی بوده و تونیک اسپری شرکت رویش سبز لاوین ترکیبات گیاهی داشته و هیچ تداخل داروئی ندارد

.
تا چه زمانی باید این دارو استفاده شود؟  توصیه[bt_highlight] دکتررویش سبز لاوین [/bt_highlight]برای کسانی که بالای ۵۰درصد موهای خود را از دست داده اند ۶ دوره میباشد ولی اکثر مراجعین پس از دو دوره مصرف که معمولا موهایشان کامل درمیاد مصرف را قطع مینمایند که توصیه ما انجام کامل درمان و تثبیت موها میباشد.

.
استفاده این تونیک برای چه سنینی میباشد؟  معمولا سن ریزش بین ۱۶تا۴۵ سال میباشد که بهترین زمان درمان ۲۵سالگی میباشد

.

چه تفاوتی میان استفاده از داروهای شرکت رویش سبز لاوین و کاشت مو وجود دارد؟ درکاشت مو علاوه بر عوارض جراحی و سطح مصرف داروی بی حسی در ۷۰درصد بیماران کاشت نتیجه مطلوب را ندارد و علاوه بر ضعیف بودن ریشه مو درمرحله اول کاشت اکثر موهای کاشت شده پس از دو ماه میریزد و تعداد کمی از موها در سر باقی میماند که ظاهر بسیار بدی در چهره شخص دارد.کاشت مو نیاز به مراقبت و ترمیم دارد که این امر هزینه بالایی برای بیمار دارد .در متد شرکت رویش سبز لاوین علاوه بر تقویت موهای ضعیف و کمک به رشد انها تمامی موهای ریخته و کرکی تبدیل به موهایی مقاوم و ثابت میگردد.علاوه بر هزینه بسیار کم این پکیج موهای شما در تایم کوتاه رشد قابل توجه و چشمگیری پیدا میکند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  مو محلول رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

تونيك شرکت رویش سبز لاوین

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *