کلاهبرداری شرکت رویش سبز لاوین

کلاهبرداری شرکت رویش سبز لاوین

کلاهبرداری شرکت رویش سبز لاوین

 

همانطور که در نوشته های قبلی اشاره شد اخیرا افرادی دست به دروغ  پردازی وایجاد شایعاتی کرده اند که اساسا همه آن ها دروغ بوده و واقعیت ندارد.

یکی از این شایعات ودروغ ها با عنوان ” کلاهبرداری دکتررویش سبز لاوین ” در سطح اینترنت وشبکه های اجتماعی منتشر شده که با ارائه این نوشته تمامی ابهامات پیش آمده برای مخاطبین واستفاده کنندگان ازمحلول شرکت رویش سبز لاوین را پاسخ می دهیم.

یکی از افتخارات ما رضایت حد اکثری بیماران وافرادی که از این پکیج استفاده کرده اند است.افرادی که به ارائه این شایعات پرداخته اند غالبا اعلام می کنند که افراد وبیماران پس از استفاده از این دارو ناراضی هستند و محلول شرکت رویش سبز لاوین یک محلول تقلبی و غیر کار آمد است .

اما با یک جست وجوی ساده در اینترنت ویا در همین سایت از بین نظرات استفاده کنندگان ازاین محلول میتوان دریافت که تمامی این گفته ها دروغ وشایعه است.چراکه اکثر افراد پس از استفاده از محلول اعلام رضایت می کنند وبا ارسال پیام و عکس های مختلف از روند رویش موی خود پس از استفاده از محلول وپکیج شرکت رویش سبز لاوین کاملا راضی هستند.

همین رضایت بالای مصرف کنندگان از محلول وپکیج شرکت رویش سبز لاوین با برند محلول رویش مو تضمینی است بر کیفیت وکارایی محصول که هر انسان عاقلی این را درک می کند واساسا به این نوع شایعات گوش فرا نمی دهد.

پکیج رویش موی شرکت رویش سبز لاوین در میان رقبا و محصولات مشابه برای جلوگیری از ریزش مو در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالا تری برخوردار است وبا جرات می توان گفت بهترین پکیج رویش مو در جهان است.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  مردان و درمان ریزش مو در آنها

با توجه به این مسئله تلاش رقبا برای از بین بردن اعتماد افراد نسبت به پکیج شرکت رویش سبز لاوین دور از انتظار نیست ولی ما می دانیم که برای مصرف کنندگان کیفیت و نتیجه مطلوب مورد نظر است وعموما به این شایعات توجهی نمی شود.

همچنین شایعاتی مبنی بر عدم مجوز وزارت بهداشت برای این دارو نیز هست که ار ها در مطالب مختلف شماره مجوز وزارت بهداشت وشماره بهره برداری از این محصول اعلام شده است.که مجددا در زیر این مطلب به آن اشاره می شود.

کلاهبرداری شرکت رویش سبز لاوین

شرکت رویش سبز لاوین بعد از تلاش های بسیار توانست مجوزی از وزارت بهداشت برای تولید محلول خود اخذ کند که اطلاعات مجوز به شرح زیر میباشد:

شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶

شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶

و با نام تجاری محلول رویش مو عرضه کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *