هایلایت جذاب و شیک

هایلایت جذاب و شیک

هایلایت جذاب و شیک

هایلایت مو زیبایی و جلای بسیار زیادی به موهای شما می‌دهد. هایلایت‌ها گیسوان شما را به زیبایی آراسته، گرما، عمق، ضخامت و ابعاد بیشتری به موهای شما می‌بخشند و جلوه‌ای خیره‌کننده به آنها می‌دهند. با این وجود، انتخاب بهترین مدل هایلایت مو متناسب با موهای شما نیاز به مهارت بالایی دارد. برای این کار گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارد که نهایی کردن یکی از آنها تقریبا کار غیر ممکنی به نظر می‌رسد. اما ما اینجا هستیم تا در این مقاله ۲۵ مدل هایلایت مو جذاب و شیک که در ۲۰۱۹ غوغا می‌کنند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا روش هایلایت کردن مو در خانه و زیباتر کردن موهایتان را به شما آموزش دهیم.

هایلایت جذاب و شیک

چگونه موهایتان را هایلایت کنید؟
مواد لازم
۱ قوطی رنگ موی ۱ یا ۲ درجه روشن تر از رنگ موی طبیعی شما
مسواک
شانه
دستکش
یک بلوز قدیمی
گیره مو برای تقسیم بندی موها
شامپو
نرم کننده
وازلین
روش کار
موهایتان را شانه کنید تا گره‌های آنها باز شود. یادتان باشد باید حداقل دو روز از آخرین شستشوی موهایتان گذشته باشد.
دستکش‌ها و بلوز کهنه‌ای که برای این کار انتخاب کرده‌اید را بپوشید.
روی پیشانی، خط رویش موها، گوش‌ها و گردن مقداری وازلین بمالید.
نوع هایلایت مو خود را انتخاب کنید: هایلایت باریک و نازک، هایلایت‌های منظم و مساوی (اگر موهای خوب و ضخیم تری دارید ) یا هایلایت‌های کم تعداد برای موهای حجیم یا فر.
طبق دستورالعمل روی جعبه رنگ مو و اکسیدان را با هم ترکیب کنید.
موهایتان را تقسیم بندی کنید.
با استفاده از مسواک رنگ را به موهایتان بزنید. مسواک بهتر از شانه مخصوص رنگ را روی موهای شما پخش می‌کند.
هرچه هایلایت‌ها به سمت جلوی سر می‌آیند باید رنگ تیره تری در مقایسه با پشت سر داشته باشند.
لایه‌های پایین تر مو را فراموش نکنید.
اجازه دهید رنگ به اندازه زمان درج شده بر جعبه رنگ روی موهایتان باقی بماند.
موها را بشویید و سپس از نرم‌کننده استفاده کنید.
۲۵ مدل هایلایت مو جذاب و شیک
۱.بلوند طلایی
1. Golden Blonde

اگر موهایی با تناژ بلوند دارید، هایلایت بلوند طلایی گزینه مناسبی برای شما است. اضافه کردن هایلایت بلوند طلایی به موهای قهوه‌ای رنگ ابعاد بیشتری می‌بخشد. هرچه پایه مو پررنگ تر باشد، هاله کمرنگ تری در موی شما به وجود می‌آید و به موی تان عمق و بعد بیشتری می‌دهد.

هایلایت جذاب و شیک

۲. قهوه‌ای سوخته
2. Roast

رنگ موهای تیره طرفداران بسیار زیادی دارد بویژه وقتی هایلایت هایی با ظرافت در بین تارهای تیره رنگ مو خودنمایی می‌کنند. بالیاژ موهای قهوه‌ای تیره و سرد تاثیری شگفت‌انگیز به همراه دارد. در این حالت می‌توانید هایلایت‌ها را با فاصله از ریشه قرار دهید اما باید آنها را به صورت کاملا یکنواخت و یکپارچه با بقیه مو هایتان ترکیب کنید. هرچه از سمت ریشه به سمت ساقه پایین تر می‌روید، رنگ هایلایت‌ها روشن تر می‌شود و به این ترتیب پدیده آمبره یا بالیاژ در موهای شما به وجود می‌آید.

۳. بلوند خاکستری
3. Ash Blonde

موهای مشکی یا خرمایی تیره با هایلایت خاکستری یکی دیگر از جذاب‌ترین مدل‌های هایلایت مو به شمار می‌روند. در این سبک از هایلایت تضاد بسیار زیادی بین بین رنگ پایه و رنگ هایلایت دیده می‌شود که این تضاد از فاصله نزدیکی به ریشه مو شروع می‌شود. هرچه به سمت ساقه مو پایین تر می‌روید این تضاد بیشتر می‌شود و بر شدت رنگ خاکستری اضافه می‌شود و شما شاهد یک بالیاژ بسیار زیبا خواهید بود.

هایلایت جذاب و شیک

۴. قهوه‌ای گرم
4. Warm Brown

توناژ مسی موجود در هایلایت قهوه‌ای بدون شک قلب همه را تسخیر خواهد کرد. اگر موهای فوق العاده قهوه‌ای دارید و به رنگ‌های گرم نیز علاقمند هستید، این هایلایت مو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. هایلایت‌های باریک دورتادور فرق سر شما و تعدادی هم در لایه‌های پایین تر موهایتان خودنمایی می‌کنند. این هایلایت مو گزینه مناسبی برای فصل پاییز خواهد بود.

۵. برنز ملایم
5. Soft Bronze

مطمئن هستم که شما هم هایلایتی زیباتر از هایلایت برنز ملایم ندیده اید. این هایلایت مو در صورتیکه در تقسیم بندی هایی با ضخامت متوسط روی موهای شما اجرا شود، برای خانم هایی با موهای حالت دار و مجعد گزینه‌ای بی‌نظیر خواهد بود. هایلایت برنز ملایم هرچه به سمت جلوی موهایتان پیش می‌رود تیره تر و قسمت‌های پایین تر آن روشن تر از قسمت‌های بالایی است و به این ترتیب بالیاژی ظریف و جذاب در موهای شما به تصویر می‌کشد.

هایلایت جذاب و شیک

۶. قهوه‌ای مایل به قرمز
6. Hints Of Auburn

تناژ گرم این سبک از هایلایت بسیار خیره‌کننده است. هایلایت قهوه‌ای مایل به قرمز آنچنان ظریف و درجه یک است که بدون شک شما هم عاشق آن خواهید شد. ترکیب موی قهوه‌ای تیره با قهوه‌ای مایل به قرمز در این هایلایت نمادی از پاییز را در موهای شما به تصویر می‌کشد. رنگ این هایلایت مو هرچه به سمت ریشه می‌رود تیره تر و هرچه به سمت ساقه پایین می‌رود روشن تر می‌شود و به این ترتیب صورت شما درون یک قاب پاییزی جادویی قرار می‌گیرد.

۷. هایلایت بروند
7. Bronde Highlights

مطمئنا بروند ( ترکیبی از موهای مشکی یا قهوه‌ای تیره طبیعی و بلوند) یکی از رنگ‌های طبیعی مورد علاقه ما است. این رنگ هم به موهای تیره و هم به موهای روشن بعد می‌بخشد. سال‌های سال است که از رنگ بروند برای هایلایت کردن موهای مشکی زغالی استفاده می‌شود. رنگ‌های بروند جزء رنگ‌های سرد طیف رنگ به شمار می‌روند. دسته‌های باریک و نازکی از هایلایت مو بروند تار و پودهای موهای شما را بیشتر نشان می‌دهد.

۸. قهوه‌ای دودی
8. Smokey Brown

تناژ های سرد طرفداران بسیاری دارند و این سبک رنگ موی تیره نیز گزینه‌ای عالی و منحصر به فرد است. ترکیب زمینه قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های باریک اما پر قهوه‌ای روشن ترکیبی خارق العاده است. نتیجه این ترکیب چند برابر شدن عمق، بعد و تار و پودهای موهای شما است. این مدل هایلایت مو برای هر نوع مو با هر ضخامتی مناسب است.

هایلایت جذاب و شیک

۹. هایلایت عسلی
9. Honey Highlights

هایلایت عسلی یکی دیگر از رنگ‌های کاملا گرم است. درواقع هایلایت عسلی در دو تناژ گرم و سرد موجود است و ترکیبی از این دو توناژ با پایه موهای مشکی یا خرمایی طبیعی نتیجه‌ای خیره‌کننده به همراه خواهد داشت. دسته‌های پرپشتی از هایلایت عسلی گزینه بسیار مناسبی برای موهای مجعد یا فر به شمار می‌رود.

هایلایت جذاب و شیک

۱۰. موهای پاییزی و گرم
10. Sun-Kissed Fall Hair

ما در فصل پاییز قرار داریم و یکی از ویژگی‌های جذاب این فهرست هم آن است که گزینه‌های متعددی را برای تغییر رنگ موهای شما در فصل پاییز در اختیارتان قرار می‌دهد. هایلایت گرم و پاییزی یکی از پرطرفدار‌ترین گزینه‌ها در فصل پاییز است. در این سبک از هایلایت موهای تیره با قهوه‌ای روشن به رنگ برگ‌های پاییزی ترکیب می‌شوند. اضافه کردن چند عدد هایلایت بلوند روشن تر به این ترکیب خارق العاده سرزندگی، روشنی و نظم و ترتیب می‌بخشد.

۱۱. قهوه‌ای به رنگ شکر
11. Brown Sugar

اگر شما هم همیشه دوست داشتید موهای خود را بلوند کنید اما تغییری تا این اندازه برایتان قابل تصور نبوده است، هایلایتی به رنگ شکر قهوه‌ای گزینه مناسبی برای داشتن چنین تجربه‌ای است. ریشه تیره رنگ موهای تان که در هایلایت طلایی محو می‌شود تاثیری خیره‌کننده بر موهای شما ایجاد می‌کند. این ریشه‌های تیره به موهای شما عمق بیشتری می‌بخشد و آنها را حجیم تر نشان می‌دهد.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟

هایلایت جذاب و شیک

۱۲. قهوه‌ای مایل به طلایی
12. Golden Brown

این هایلایت به موهای شما بعد بیشتری می‌دهد و بدون شک شما هم عاشق آن خواهید شد. ترکیب هایلایت طلایی زیبا در این سبک با رنگ موی طبیعی شما در تقسیم بندی‌های نازک تر ترکیبی جذاب خواهد شد. اگر موهایی نرم، صاف یا حالت دار دارید، بدون شک این سبک برای شما بسیار مناسب است.

هایلایت جذاب و شیک

۱۳. شکلاتی تیره و روشن
13. Milk And White Chocolate

به این ترکیب استثایی فکر کنید. این هایلایت آنقدر جذاب و فریبنده هست که شما را هم وسوسه می‌کند. ترکیب ماهرانه زمینه شکلاتی تیره موها با شکلاتی روشن و شیری و هایلایت‌های بلوند روشن تر در قسمت‌های پایین تر موهای شما ترکیبی جادویی و اغواکننده می‌سازد. این بالیاژ گزینه مناسبی برای طرفداران هایلایت‌های ساده است.

۱۴. هایلایت پاییزی براق
14. Glossed Autumn Highlights

مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه این موهای براق و جذاب هوش و عقل را از سر شما بیرون نمی‌کند. آنچه که این سبک را منحصر به فرد کرده است رنگ بی‌نظیر براق و ترکیبی قهوه در آن است. این هایلایت مو در ضخامت‌های متنوع و به رنگ روشن تر در انتهای ساقه موی شما جذابیت بیشتری خواهد داشت.

هایلایت جذاب و شیک

۱۵. هایلایت کاملا بلوند
15. Heavy Blonde Highlights

شکل و اندازه این هایلایت شما را دیوانه و شیفته آن می‌کند. شاید تا کنون تصور نمی‌کردیم که موی کوتاه و پریشان هم می‌تواند تا این اندازه زیبا و شگفت‌انگیز به نظر برسد. در این سبک از هایلایت ریشه‌های مشکی مو در قسمت بالای سر با بلوند کمرنگ و ملایمی ترکیب می‌شوند و شدت رنگ بلوند در لایه‌های پایینی مو افزایش می‌یابد و زیبایی خیره کننده‌ای در موهای شما پدید می‌آورد. اگر به دنبال راهی برای حجیم تر نشان دادن موهای خودتان هستید، این سبک برای شما مناسب خواهد بود.

۱۶. بیسکویتی
16. Almond Biscotti

شاید شما هم وقتی می‌فهمید هایلایت مو می‌تواند موجب ضخیم تر شدن موهای شما و تغییر شکل نرمی آنها بشود بسیار شگفت زده بشوید. در هایلایتی به رنگ بیسکوییتی هایلایت‌های قهوه‌ای روشن در اندازه‌های باریک و بسیار نازک روی زمینه تیره رنگ موهای شما ترکیب می‌شوند. رنگ هایلایت‌ها در بخش انتهایی موهای شما روشن تر از بالای سرتان است. ظرافت بسیار زیادی که در تقسیم بندی موها برای این هایلایت به کار می‌رود، نیاز به مراقبت‌های بسیار زیاد را کاهش می‌دهد. با این سبک از هایلایت در زمان لازم برای رسیدگی به موها و مرتب کردن آنها صرفه جویی می‌کنید.

۱۷. کاراملی ملایم
17. Smooth Caramel

این سبک از هایلایت تیره شبیه به کارامل در حال ذوب شدن است. هایلایت‌ها در تقسیم بندی‌های ضخیم تری اجرا می‌شود، ضخامت موهای شما را کمتر نشان می‌دهد و جذابیت و زیبایی بیشتری به موهای شما می‌بخشد. این سبک گزینه بسیار مناسبی برای موهای مجعد و فر خواهد بود.

هایلایت جذاب و شیک

۱۸. هایلایت فندقی
18. Chestnut Highlights

هایلایت فندقی دارای توناژ گرم و بسیار ملایم است و جلوه‌ای گرم و گیرا به موهای شما می‌دهد. این هایلایت مو در فاصله کمی از ریشه مو شروع می‌شود و بصورت کاملا یکپارچه و یکنواخت با موهای شما ترکیب می‌شود.

۱۹. هایلایت سموری
19. Sable Highlights

موهای سموری یکی از جدیدترین سبک‌ها در میان رنگ و هایلایت مو به شمار می‌رود. این هایلایت ضخامت موهای شما را چند برابر می‌کند و موهای شما در تقسیم بندی‌های بسیار کوچکی هایلایت می‌شوند. این تقسیم بندی‌ها ناهموار و در ابعاد و اندازه‌های مختلف هستند. اگر موهای نرم و نازکی دارید، هایلایت سموری به موهای شما عمق و حجم بیشتری می‌بخشد و گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

هایلایت جذاب و شیک

۲۰. قهوه‌ای خاکستری
20. Ash Brown

متاسفانه سبک‌های بسیار کمی از هایلایت وجود دارد که برای موهای فر مناسب باشند اما در این میان قهوه‌ای خاکستری به موهای فر گیرایی و ابعاد بیشتری می‌بخشد. این هایلایت مو ترکیبی از دو تناژ مختلف است که رنگ تیره تر آن به موهای شما عمق بیشتر و رنگ روشن تر گیرایی و جذابیت بیشتری می‌دهد.

۲۱. فالیاژ
21. Fallayage

موج‌های رویایی پدیدار شده روی موها در این سبک از هایلایت ما را از خود بیخود می‌کنند. فالیاژ که ترکیبی از دو کلمه پاییز (Fall) و بالیاژ است، زیبایی و آراستگی موهای بلند شما را چندین برابر می‌کند. هایلایت‌ها در تقسیم بندی هایی به اندازه معمولی و متوسط شاهکاری مواج را روی موهای شما پدید می‌آورند. رنگ قهوه‌ای تیره موهای شما در قهوه‌ای پاییزی روشن و زیبایی محو می‌شود و هرکسی را مسخ موهای شما می‌سازد.

هایلایت جذاب و شیک

۲۲. مسی براق
22. Copper Glow

اگر رنگ موهای شما گرم است، پس بدون شک مسی بهترین گزینه‌ای است که برای ترکیب با رنگ موهای خود می‌توانید از آن استفاده کنید بویژه وقتی موهایی به رنگ قهوه‌ای دارید. در این سبک از هایلایت رنگ هایلایت شما در دو کناره‌های سر و جلوی موها روشن تر از سایر قسمت‌ها است. این روش تقسیم بندی و رنگ آمیزی با رشد یکپارچه موهای شما زیبایی خودش را از دست نمی‌دهد و رسیدگی به آن نیز وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

۲۳. به رنگ گیلاس‌های رسیده
23. Cherry Ripe

با اینهمه حرف و سخنی که تا اینجا در مورد رنگ‌های گرم داشته‌ایم باز هم نمی‌توانیم در این فهرست رنگ قرمز را از قلم بیندازیم. ترکیب قرمز گیلاسی روی موهای قهوه‌ای رنگ هر نگاهی را به خود خیره می‌کند و هر قلبی را از تپش باز می‌دارد. این ترکیب آنچنان یکنواخت و یکپارچه است که عمق و وسعت موهای شما را چند برابر می‌کند.

۲۴. هایلایت هایی محو و ظریف
24. Subtle Melt

یکی دیگر از سبک‌های جذاب و پرطرفدار هایلایت، هایلایت ظریف و محو است. در این هایلایت که ترکیبی از زمینه مشکی با رنگ قهوه‌ای است شما حتی قادر نیستید تشخیص بدهید که رنگ مشکی زمینه موهای شما در کدام نقطه به رنگ زیبای قهوه‌ای شکلاتی تیره تبدیل شده است. این هایلایت تقریبا نامرئی است و تاثیری بسیار ملایم به همراه دارد.

هایلایت جذاب و شیک

۲۵. ته رنگی از قرمز بورگاندی
25. Burgundy Undertones

هایلایت‌های قرمز بورگاندی همیشه در موهای زیبا تاثیری چشمگیر ایجاد می‌کنند و وقتی نوبت به هایلایت موها می‌رسد یکی از گزینه‌های پیش روی افرادی خواهند بود که دارای موهای تیره و مشکی هستند. اگرچه انتخاب این رنگ نیازمند کمی جسارت و شهامت است اما باید بدانید که قرمز بورگاندی پایه‌ای طبیعی دارد و به خوبی در موهای تیره محو می‌شود. در این سبک هایلایت‌ها بسیار باریک و نازک هستند و به افزایش عمق موهای شما کمک می‌کنند. این سبک از هایلایت ضخامت موهای شما را چندان افزایش نمی‌دهد و برای خانم هایی که موهای صاف یا مجعد ضخیم و کلفت دارند گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

هایلایت کردن موها قطعا آسان‌ترین راه برای آراستن و جذاب تر کردن موهای شما است. آیا در این فهرست گزینه‌ای پیدا کردید که شما را وسوسه کند تا تغییری در مدل موهای خود به وجود آورید؟ هایلایت مو مورد علاقه شما کدام است؟ در این مورد نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *