هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

هیرفینیتی مکملی‌ است که به صورت تخصصی در زمینه رشد مجدد مو و تقویت موهای نازک شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریزش مو و کم پشت شدن موها از جمله مواردی‌ است که افراد خیلی سریع به فکر درمان و چاره آن هستند و خانم ها بیشتر بر روی این موضوع حساس اند. زیرا کم پشت شدن موها ظاهری چندان خوشایند ندارد. وجود موهای زیبا می‌تواند بر زیبایی چهره نیز تاثیر گذار باشد به همین دلیل برای خانم ها این موضوع بسیار مهم است. ریزش موها می‌تواند علل مختلفی داشته باشد مانند: ژنتیک، استفاده از برخی داروها، اختلالات هورمونی، استرس، آلودگی هوا، تعریق و رطوبت بالا، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت مداوم و طولانی و موارد بسیاری دیگری که شاید حتی به صورت نادر باشد اما در برخی از افراد تجربه شده است. جالب است بدانید شامپو ها و محلول ها علاوه بر این که هزینه های بسیاری را برای شما ایجاد می‌کنند تاثیر چندانی ندارند زیرا این فولیکول مو است که دچار ضعیفی و مشکلات شده و در واقع مشکل درونی است و اینکه شما بخواهید شامپو و محلول را که تنها به پوست سر می‌رسد برای درمان انتخاب نمایید چندان راهکار نتجه بخشی نخواهد بود.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

بهترین راه حل این است که شما بتوانید مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز مو را به بدن برسانید که معمولا این کار با تغذیه معمولی چندان صورت نمی‌گیرد که اگر نتیجه بخش بود شما دچار ریزش مو نمیشدید. اما استفاده از مکمل‌ های تقویت کننده مو می تواند به خوبی نتیجه بخش و موثر باشد و به شما کمک نماید.

هیفرینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

مکمل مو هیرفینیتی

هیرفینیتی ساخت کمپانی بروک بیوتی آمریکا بوده و در اروپا نیز در صدر ویتامین‌ ها و مکمل‌ های مربوط به رشد و تقویت مو می‌باشد. هیرفینیتی در واقع مجموعه از ویتامین‌ ها و مواد معدنی با دوز مشخص و مفید برای بدن است که می تواند با افزایش گردش خون و تحریک فولیکول‌ های مو برای رویش مجدد آن ها را آماده نماید و یا ساقه های مو را تقویت نماید تا ضخیم شوند. هیرفینتی هم برای خانم ها مورد استفاده می باشد و هم برای آقایان.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

ترکیبات هیرفینیتی

ترکیبات به کار رفته در این مکمل در واقع مجموعه ای از ویتامین های موثر در جلوگیری و درمان ریزش مو هستند که شامل: بیوتین، اسید آمینه ها، کلاژن و ویتامین های A ، C و  D ، ویتامین ب کمپلکس، سیلیکا می‌باشد که در ادامه مطلب هر کدام از این ترکیبات و تاثیر آنها در رشد مو را به صورت خلاصه معرفی کرده ایم.

 

ویتامین ب کمپلکس

ب کمپلکس موجود در هیرفینیتی مجموعه ای کامل از ویتامین‌ های گروه ب می‌باشد تمام ویتامین‌ ها محلول در آب هستند. ب کمپلکس شامل: ب۱، ب۲، ب۶، ب۷، ب۹ و ب ۱۲ بوده و برای تغذیه و رشد موها مورد نیاز است. ب کمپلکس تاثیر بسیاری بر روی توقف ریزش مو دارد در خوراکی‌ ها این ویتامین های بیشتر در میان غلات و برنج یافت می‌شود.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

 بیوتین

به ویتامین ب۷ و یا ویتامین اچ نیز مشهور است یکی از موارد تخصصی در درمان ریزش مو می‌باشد. بیوتین موجود در قرص هیرفینیتی مواد مغذی برای تقویت ناخن و مو را فراهم می‌کند و همچنین برای سوخت و ساز پروتئین ها و اسید آمینه ها وجود آن بسیار مهم و ضروری است زیرا در این حالت است که می تواند کراتین را تولید نماید. کراتین پروتئینی ست که جنس مو و ناخن از آن است و برای رشد وتقویت به میزان کافی از کراتین نیاز است که با وجو بیوتین به این امر می توان دست یافت و کراتین مورد نیاز را تامین نمود.

همچنین بیوتین می تواند کلاژن سازی را نیز تحریک نماید که در این حالت خاصیت انعطاف پذیری و شادابی مو نیز حفظ می‌شود. اگر دچار خشکی مو هستید نیز بیوتین می تواند به شما کمک نماید. خشکی مو یکی از عوامل ایجاد مشکلات در موها خصوصا ایجاد مو خوره می‌باشد که می تواند موهای شما را بین ببرد و آن را کدر و نازیبا نشان دهد. در نهایت نیز بیوتین می تواند تارهای موی نازک شده را ضخیم نماید و در این حالت است که از کم پشتی موها نجات پیدا خواهید نمود و و موهایی پر و زیبا خواهید داشت.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

فولیک اسید

همان ویتامین ب ۹ است که در درمان مشکلات کم خونی و فقر آهن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولیک اسید به این دلیل در قرص هیرفینیتی قرار داده شده است که جزو ویتامین های گرو ب می‌باشد و می تواند در متابولیسم های مربوط به رساننده مواد غذایی به فولیکول های مو تاثیر داشته باشد و باعث بهبود تسریع عملکرد شود .

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  دلایل ریزش مو را بشناسید

کپسول هیرفینیتی

پانتوتنیک اسید

ویتامین ب ۵ که در متابولیسم کربوهیدارت ها و پروتئین ها نقش دارد و همان طور که می دانید متابولیسم پروتئین ها می تواند در نهایت منجر به تولید کرایتن برای مو شود. ب۵ موجود در هیرفینیتی به صورت تخصصی بر روی ریزش مو کار می کند و تاثیر می‌گذارد.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

ویتامین‌ C

ویتامین c موجود در هیرفینیتی پوست و موی شما را از اشعه ماورا بنفش محافظت می‌کند. یکی از مواد دخیل در تحریک کلاژن سازی و شادابی پوست و مو می‌باشد. اگر دچار خشکی پوست و مو هستید این ویتامین می تواند به شما کمک نماید. دارای خواص آنتی اکسیدانی است و می‌تواند رادیکال های آزاد را نیز حذف نماید.

 ویتامین D

همیشه از خواص این ویتامین بیشتر در زمینه مراقبت از استخوان ها و دوری از نرمی استخوان شنیده‌ ایم. اما این ویتامین می تواند تاثیراتی عالی بر روی پوست و مو داشته باشد لک های پوستی را از بین ببرد و کمک به ترمیم پوست و مو نماید. این ویتامین در هیرفینیتی دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد که برای حذف رادیکال های آزاد و سلامت پوست و مو نیاز است.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

 سیلیکا

یکی از مهمترین ترکیبات هیرفینیتی به عنوان یک ماده معدنی بسیار عالی است که می‌ تواند سرعت ترمیم و بازسازی پوست و مو را افزایش دهد. به تولید کلاژن کمک می کند و خشکی و شکنندگی مو را از بین می‌ برد و باعث انعطاف پذیری و حالت گیری موها می‌ شود. فرآیند پیر شدن سلول ها را به تعویق می‌ اندازد که برای پوست و مو گزینه ای بسیار عالی ست و باعث حفظ جوانی و شادابی پوست می‌ شود. می‌ تواند موهای شما را براق نموده و سالم و زیبا نشان دهد همچنین تاثیراتی مشابه بر ناخن و پوست دارد که می تواند در ترمیم ناخن های شکننده و بسیار انزک کمک بسزایی را برای شما انجام دهد. چروک‌ های پوستی را از بین می‌ برد و جوان سازی و ترمیم را در اولویت کار دارد و به سرغت محو خواهند شد.

قرص هیرفینیتی

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

 پروتئین آمینو اسید

آمینو اسیدها از مواد ضروری در بدن هستند که با قرار گرفتن در چرخه متابولیسم می تواند تبدیل به مواد دیگری شوند که برای بدن مورد نیاز هستند از جمله کراتین که برای مو و پوست و ناخن بسیار مهم و حیاتی می‌ باشد. آمینو اسیدها شامل یک دسته  اسیدهای ضروری هستند که بر خی از آنان در بدن تولید نمی‌شوند و نیاز است که از طریق تغذیه به بدن رسانده شود تا در چرخه متابولیسم قرار گیرند. اما  ممکن است از مواد غذایی که دارای این آمینو اسیدهای مورد نظر برای بدن هستند استفاده نکنیم که در اینجا  به صورت مناسب و با دوز مشخص در مکمل هیرفینیتی قرار گرفته است.

از دیگر موارد به کار رفته در این مکمل می‌توان به کمپلکس کاپیلسانا اشاره کرد. که یک ترکیب بسیار تخصصی بوده و مختص این کمپانی می‌ باشد. می تواند به تسریع در روند متابولیسم آمینو اسیدها کمک نماید که به کلاژن تبدیل شوند و مواد غذایی مو و زمینه رویش مجد آن را فراهم نمایند. در واقع نوعی هیدرولیز کلاژن را انجام می‌ دهد.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

MSM

یک نوع ماده می‌ باشد که بیشتر در بهبود دردها و مشکلات مفصلی کاربرد دارد اما می‌تواند بر کم خونی نیز تاثیر گذار باشد. درمان کم خونی برای درمان مشکلات مو بسیار ضروری است زیرا می‌ تواند گردش خون و اکسیژن را در بدن بالا ببرد و باعث شود که مواد مورد نیاز مو سریعتر به موها برسند.

کلسیم

علاوه بر تاثیراتی که بر روی استخوان ها و تنظیم هورمون ها دارد می‌ تواند بر روی سنتز چربی ها نیز نقش داشته باشد که آنزیم های مشخصی را در نهایت تولید می‌کند و این آنزیم ها برای رشد و سلامت مو تاثیرگذار خواهند بود.

بسیاری دیگر از مواد مفید در این کپسول وجود دارد که باعث جلوگیری از ریزش مو، تقویت، ضخامت، شفافیت، نرمی و سلامت می شود و حتی تاثیراتی مشابه بر روی ناخن نیز دارد.

هیرفینتی بهترین راه حل درمان برای ریزش مو

نحوه مصرف هیرفینتی Hairfinity :

۲ عدد کپسول به صورت روزانه مصرف شود. بهتر است پس از وعده‌های غذایی مصرف نمایید تا ویتامین‌ های محلول در چربی به خوبی جذب بدن شوند. یک بسته از این قرص حاوی ۶۰ عدد کپسول گیاهی می‌باشد که هیچ گونه مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *