راه‌های تسریع رشد ابروها

میکروبیلدینگ ابرو چیست

میکروبیلدینگ ابرو چیست

میکروبیلدینگ ابرو در واقع همان هاشور طبیعی ابرو و یکی از روشهای تاتوی ابرو است. در این روش تاج و دم ابرو ها در جهت طبیعی ابرو زده می شود. همچنین جاهای خالی ابرو پر می شود. در روش میکروبیلدینگ ابرو هرچه رنگ تیره تر شود ماندگاری آن نیز بیشتر می شود.

میکروبیلدینگ ابرو چیه ؟

در میکروبیلدینگ ابرو از بلید استفاده می شود. به گزارش آسان طب بلید یک ردیف از سوزنهای چیده شده در کنار هم است که ظاهری تیغ مانند دارد و با کمک آن رنگ به داخل پوست به صورت خط های هاشور وارد خواهد شد. مزیت میکروبیلدینگ ابروها نسبت به سایر روش های تاتو اینست که در آن خط ها و هاشور بسیار طبیعی و ظریف ایجاد می شود.

البته این نکته را یاداوری میکنیم، میکروبیلدینگ ابروها ماندگاری کمتری در مقابل میکروپیگمنتیشن دارد.

چون میکروبیلدینگ ابرو سطحی تر از میکروپیگمنتیشن است. این موضوع باعث ظرافت بیشتر میکروبیلدینگ ابرو میباشد. میکروبیلدینگ ابرو کاملا بدون درد است و کسانی که به دنبال ظاهری آراسته و در عین حال طبیعی هستند میکروبیلدینگ ابرو را انتخاب میکنند.

 

به گزارش آسان طب ، رنگ های مورد استفاده در میکروبیلدینگ ابرو رنگ های ژله ایی – خمیری – جامد و رنگ هایی است که خود ارایشگر می پزد. همچنین پایه رنگ های مورد استفاده حتما باید روغنی باشد. به خاطر عدم وجود تنوع رنگ میکروبیلدینگ ابرو ، میتوانیم رنگ مورد نظر را خودمان تهیه کنیم و بپزیم.

میکروبلیدینگ مدرنترین شیوه آرایش دائم ابرو

enlightened یادآوری درباره میکروبیلدینگ ابرو:

این نکته را یادتان نرود که این رنگ ها را باید در یخچال نگه داری کرد.

ترفند دیگر اینکه برای رقیق کردن این رنگ ها از روغن جوانه ی گندم استفاده کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  ابروهای زیبا و پرپشت با راهکارهای خانگی

یک نکته جالب در میکروبیلدینگ ابرو این است که می توان رنگ های غیر قابل استفاده را با این روش پخت و دوباره استفاده کرد.

برای جلوگیری از اتلاف وقت می توان رنگ ها را در حجم زیاد پخت و نگه داری کرد و هربار که لازم شد کمی از آن را برداریم.

میکروبیلدینگ ابرو چیست

مقایسه 2 روش هاشور ابرو

√ به طور کلی دو روش هاشور ابرو داریم به نام میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، میکروبیلدینگ ابرو دستی و توسط قلم‌های یکبار مصرف انجام می‌شود اما میکروپیگمنتیشن توسط دستگاه‌های مخصوص صورت می‌گیرد.

 

√ در میکروبلیدینگ چون روش کار به صورت دستی است باید با دقت بیشتری انجام شود و همچنین به دلیل اینکه بسیار حساس است، باید تحت نظر یک تاتو کار ماهر و دارای مجوز انجام شود تا نتیجه خوبی داشته باشد.

√ هزینه انجام میکروبیلدینگ ابرو کمتر از میکروپیگمنتیشن می‌باشد اما میکروبلیدینگ ماندگاری کمتری داشته و نیاز به ترمیم‌های کوتاه مدت وجود دارد.

√ به طور کلی تاتو ابرو با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب کمرنگ می‌شود و چون ابروها بیشتر در معرض نور خورشید هستند به مرور زمان کمرنگ تر شده و جهت حفظ شکل و رنگ آن نیاز به ترمیم دارند.

میکروبیلدینگ ابرو چیست

چه افرادی نباید از میکروبلدینگ استفاده کنند؟!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *