قیمت بسته دارویی شرکت رویش سبز لاوین

قیمت بسته دارویی شرکت رویش سبز لاوین

قیمت بسته دارویی شرکت رویش سبز لاوین

قیمت بسته دارویی شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

غذای های مهم و حیاتی برای رشد مو

امگا ۳  حاوی اسید چرب موجود در ماهی باعث تقویت فولیکولهای مو و تحریک رشد مو می شود.آزمایشات علمی نشان داده اند که مصرف موادی که شامل این اسیدها هستند فاز تلوژن را کوتاه می کنند(دوره استراحت فولیکول مو). به علاوه ، ماهی سالمون حاوی ویتامین B12 و آهن است، که همچنین روی [bt_highlight]سرعت رشد مو [/bt_highlight]شما تاثیر بسزایی دارند.

صدف ها معدن طلایی زینک هستند که باعث سرعت بخشیدن به رشد مو و درخشندگی آن می شوند.یک صدف در روز نیاز روزانه این عنصر را جبران می کند.البته ، وقتی امکان پذیر است که هر روز این کار را انجام دهید.شما می توانید صدف را با سبوس گندم ،گوشت گاو (مخصوصا جگر) جایگزین کنید.

جوجه سرشار از پروتئین حیوانی است ، و ما برای تولید کراتین به آن نیاز داریم، ۸۰ درصد ماده تشکیل دهنده ساقه مو از کراتین است.کمبود پروتئین برای ۲-۳ ماه باعث توقف رشد مو می شود مثل ریزش مو.انواع بدون چربی گوشت(بوقلمون، خرگوش) نیز حاوی پروتئین حیوانی هستند.

تخم مرغ ها حاوی عناصر مهمی برای رشد موها و نگهدارنده وضعیت نرمال موها هستند، مثل پروتئین و بیوتین. بیوتین مانند افزودنی غذایی برای متوقف کردن ریزش مو توصیه می شود.به علاوه ، تخم مرغ ها حاوی لوسین (مسئولیت تقسیم سلولی)و همچنین سایر آمینو اسید هایی که موی ما نیاز دارد هستند.

بادام ها حاوی ویتامین E هستند،که رشد مو را فعال می کند و مو را تقویت می کنند.۳۰ گرم بادام(حدود ۱۵-۲۰ دانه)که شامل ۷۰ درصد  مصرف نرمال روزانه است.به علاوه ،بادام شامل عناصر مفیدی مثل بیوتین،اسید چرب، و ویتامین B است.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  سفارش دارو دکتررویش سبز لاوین

قیمت بسته دارویی شرکت رویش سبز لاوین

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *