ریزش مو در زنان

زنان و ریزش مو

بهترین راه برای فکر کردن در مورد رشد مو ، تصویربرداری از یک باغ است. چگونگی رشد آن کاملاً نتیجه آن چیزی است که “زیرزمینی” اتفاق می افتد.

وندی روبرتز ، متخصص پوست و مو ، متخصص پوست و مو در یک عمل خصوصی در رانچو میراژ ، کالیفرنیا می گوید: “مانند یک باغ ، چرخه طبیعی مو باید به محصولی منجر شود ، یعنی مو.” این یکی از دلایلی است که ما ریزش مو داریم. ” و مواردی که با چرخه تداخل دارند – مانند دارو ، بیماری ، عفونت یا مواد شیمیایی – این توانایی را دارند که مانع از درست شدن موها شوند.

رابرتز می گوید: “این مکان بسیار پویا است و هر چیزی که بتواند چرخه را خاموش کند، می تواند ریزش مو ایجاد کند.”

راهی برای رشد سریع مو

مو در سه چرخه مختلف رشد می کند: آناژن ، کاتاژن و تلوژن. حدود 90٪ موهای روی سر در مرحله آناژن یا مرحله رشد قرار دارند که در هر جایی بین دو تا هشت سال ادامه دارد. کاتاژن یا مرحله انتقال ، به طور معمول 2-3 هفته طول می کشد ، که در طی آن ، فولیکول مو منقبض می شود. در طول چرخه تلوژن ، که حدود دو تا چهار ماه طول می کشد ، مو استراحت می کند.

اکثریت قریب به اتفاق موهای روی پوست سر ، رشد می کند. فقط در حدود 10٪ رشته ها در هر زمان و در حال گذار یا استراحت هستند. مو برای بیشتر افراد سالانه حدود 6 اینچ رشد می کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  الگوهای ریزش موی زنانه

ریزش مو

طبق آکادمی پوست آمریکا ، اکثر مردم هر روز بین 50 تا 100 رشته مو از دست می دهند. رابرتز گفت ، در روزهایی که موها شسته می شوند ، افراد می توانند تا 250 رشته از دست بدهند. اما در تلاش برای نگه داشتن مو ، از شستن اجتناب نکنید ، زیرا به هر حال سرانجام از بین می رود.

برای کسانی که قصد ندارند هر روز موهای خود را بشمارند ، روش هایی وجود دارد که می دانند موهای شما ضعیف یا ریخته می شوند با سرعت بیشتری. رابرتز به WebMD می گوید که زنان تفاوت خواهند دید. هنگام بیدار شدن از خواب در صبح ، ممکن است مقدار بالایی روی بالش وجود داشته باشد. هنگامی که موهای خود را شانه می کنید (به خصوص بدون کشیدن ، که می تواند موها را بیرون بکشد) ، بیشتر از حالت عادی در شانه باقی می ماند.

ریزش مو و رشد سریع مو در وب سایت رویش مو با محلول و قرص دکتر نوروزیان با تضمین بالای 98 درصد رضایت مشتریان همراه بوده است.

رضایت شما از رشد سریع موی خود باعث افتخار ماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *