رویش مجددمو شرکت رویش سبز لاوین

رویش مجددمو شرکت رویش سبز لاوین

رویش مجددمو شرکت رویش سبز لاوین

رویش مجددمو شرکت رویش سبز لاوین

 

رویش مجددمو شرکت رویش سبز لاوین

حدود ۴ سال پیش دکتر حامد رویش سبز لاوین متخصص ساخت داروهای ترکیبی در داروخانه خود واقع در تهران محلولی را ساخت که بعد از چند سال این محلول در پکیجی با نام پکیج رشد مو شرکت رویش سبز لاوین حالا به بهترین، تاثیرگذارترین و در نتیجه پرفروش‌ترین پکیج رشد مو در ایران تبدیل شده است.
روزهای ابتدای ساخت این محلول و پیشنهاد آن به افرادی که ریزش مو داشتند و یا مویی بر سر نداشتند، با تردید و البته صحبتهای شرکت رویش سبز لاوین شروع به استفاده از این محلول می‌نمودند و پس از مدتی که نتیجه را میدیدند شگفت زده و خوشحال آنرا به دیگران معرفی میکردند و یا اینطور بگوییم اصلا نیازی به معرفی نداشت، برای اطرافیان جالب بود که چطور در عرض ۲ الی ۴ ماه موهای آن شخص درآمده و سری که از کم مویی سفید شده بود الان مجدد پرمو و به قول خودمانی سیاه شده و دیگر کف سرش هم مشخص نیست.
هر روز بیشتر و بیشتر مراجعه کنندگان راضی برای پکیج رشد مو شرکت رویش سبز لاوین تبلیغ میکردند تا شرکت رویش سبز لاوین این شد که حالا می‌بینید از سراسر ایران برای مشاوره و خرید این پکیج به تهران سرازیر میشوند تا بلکه امید به دست آوردن موهای از دست رفته خود را بازیابند.
امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره
اگر تمامی روش‌های رشد مو و درمان ریزش مو را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفتید و یا از کاشت مو هراسانید، شاید با مشاهده این مطلب به خود بگویید این هم یکی دیگر از عناوین تبلیغاتیست که بارها امتحان کرده ام و حتما قابل اعتماد نیست ولی واقعیت این است که دوست داریم آخرین راهی که برای رشد موها در سریع زمان ممکن و به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره خود امتحان میکنید پکیج رشد سریع موی شرکت رویش سبز لاوین باشد.
این را ما نمی‌گوییم افرادی که حتی به دلایل ارثی تاسی و ریزش موی شدید داشته اند و متاسفانه موهای خود را از دست داده‌اند پس از استفاده یک الی دو دوره از این محصول به این نکته مهم اعتراف کرده‌اند که از رشد موهای خود با این سرعت و تفاوت این محصول با روشهایی که قبلا امتحان کرده و نتیجه نگرفته‌اند شوکه شده‌اند.
جالب است بدانید بسیاری از افرادی که به طور کامل موهایشان ریخته بود پس از مصرف 3 الی 4 دوره از این محصول حالا با اعتماد به نفس تمام در آرایشگاه موهای خود را مدل خامه‌ای می‌زنند. می‌دانیم این صحبتها شاید شبیه تبلیغات و تعریف از خود باشد ولی واقعیت است و این واقعیت را باید از زبان افرادی که پکیج رشد سریع مو را استفاده کرده‌اند بشنوید و خودتان با دیدن موهای پرپشت ایشان شک کنید که این افراد روزی ریزش شدید مو داشتند و یا کلا مو نداشتند.

آنقدر که همه  ما به مراقبت از پوست صورن و بدن اهمیت میدهیم، به پوست سر اهمیت نمیدهیم.باید سعی کنیم مراقبت از این پوست را فراموش نکنیم. مشکلات پوستی این ناحیه از بدن به راحتی روی موهای شما که بسیار برای بانوان اهمیت دارد اثر منفی غیر قابل جبران خواهد گذاشت

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  روش موثر و معجزه گر برای رشد مجدد موها با روغن سیر

و هزینه مشکلات و درمان آن به مراتب سخت تر از نواحی دیگر است.

وقتی میتوان با چند راه ساده و راحت از اثرات منفی آن جلوگیری کرد، چرا این کار را نکنید.

راه های مراقبت از پوست سر

در این مقاله به شما ۴ راه ساده مراقبت از پوست سر را به شما ارائه میدهیم.

با ما همراه باشید:

۱- سعی کنید حداقل ۳ بار در هفته به آرامی پوست سر خود را همراه با شستشو مالش دهید. این کمک می کند علاوه بر گرفتگی پوست، شادابی گذشته به پوست سر شما باز گردد.

۲- سعی کنید فقط از شامپوهای مخصوص پوست سر استفاده کنید.برخی از شامپوها چند منظوره هستند به همین دلیل نمی تواند تاثیر خوبی روی مشکلاتی که فقط مخصوص پوست سر است بگذارد.

۳- سعی کنید ۳ بار در هفته از شانه های ساده، انگشت دست به همراه مقدار کمی اسپری صاف کننده و نرم کننده مو، مقداری پوست سر و موها را ماساژ دهید. این کار از مشکلات پوستی که به دلیل در هم پیچیدگی موها و تجمع میکروب زیر آن جلوگیری کرده و پوست سر را شاداب تر می کند.

۴- سعی کنید هفته ای ۲ بار از روغن های طبیعی و مکمل های پوستی استفاده کنید. این کار علاوه بر تامین شارژ هفتگی مورد نیاز پوست، از خشکی و کاهش ویتامین های پوستی جلوگیری کرده و در افزایش کیفیت مو و رشد کافی آنها کمک می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *