رشد سریع مو با روغن زیتون

رشد سریع مو با روغن زیتون

رشد سریع مو با روغن زیتون

 

از زمان رومیان باستان روغن زیتون به عنوان یک محصول طبیعی برای مراقبت از مو اسفاده می کرده اند. یکی از دلایل اصلی ریزش مو تولید هورمونی به نام دی هیدرو تستوسترون است که این هورمون فولیکول مو را آلوده و تضعیف می کند .یک نوع التهاب به نام فولیکولیت وجود دارد که همان التهاب فولیکول های مو می باشد. در ابتدای وجود این التهاب ممکن است موهای شما تغییر خاصی نداشته باشد اما التهاب پیشرفته می تواند منجر به ریزش موها کند و حتی نازک شدن موها و حتی پیدایش طاسی های منطقه ای می شود. اما اینکه شاید اکنون برای شما این پرسش پیش آمده است که چگونه می توان فولیکولیت را از بین برد . گاهی اوقات این نتیجه یک عفونت است و شاید هم ارتباط با هیچ گونه عفونت نداشته باشد و چربی های اضافی به سادگی منجر به مسدود شدن فولیکول های مو شده است . اکنون می توانید ببینید که چگونه روغن زیتون به شما کمک می کند که سلامت موهای خود را حفظ کنید . روغن زیتون با التهاب مبارزه می کند و پوست سر را بهبود می بخشد . با ماساژ روغن زیتون گردش خون افزایش پیدا می کند و با تحریک فولیکول ها باعث [bt_highlight]رشد و ضخیم شدن موها[/bt_highlight] میشویم.
ضد میکروبی روغن زیتون
روغن زیتون دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی است . تحقیقات زیادی انجام گرفته که این خاصیت ضد میکروبی در ارتباط با باکتری های غذایی بوده است و تحقیقات جدید نشان دهنده این است که روغن زیتون با باکتری های خارجی نیز مقابله می کند. و در ارتباط با عفونت هایی که باعث ریزش مو می شوند میتواند مفید می باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  نحوه‌ی صحیح سشوار کشیدن مو

رشد سریع مو با روغن زیتون


 

رشد سریع مو با روغن زیتون

روغن زیتون یک مرطوب کننده شگفت انگیز
در بیشتر افراد که دارای موهای خشک هستند روغن زیتون باعث حفظ رطوبت در موها می شود و کاملا نرمی و لطافت و درخشش را برای موهای شما به ارمغان می آورد.
وقتی از روغن زیتون برای موهای خود استفاده می کنید هم در کاهش التهاب و عفونت و رساندن رطوبت به موها کمک می کند و هم اینکه باعث کاهش خارش و شوره سر خواهد شد.
تجربیات افراد استفاده کننده از روغن زیتون
در کسانی که از روغن زیتون به صورت منظم و با برنامه از این روغن شگفت انگیز استفاده می کردند تغییر خاصی را در بافت موها مشاهده می کردند.
نحوه استفاده از روغن زیتون برای موها
از خود روغن زیتون به تنهایی استفاده کنید و ترکیبات خاصی را به روغن زیتون اضافه نکنید مقداری را بر روی پوست سر به خوبی و آرامی بر روی ریشه های مو مالش دهید و بعد از مدت زمانی موهای خود را شستشو دهید تا چرب نباشد.
روغن زیتون و روغن نارگیل
روغن نارگیل هم یکی از روغن های مناسب برای مو می باشد و شما فقط مجبور نیستید که فقط از یک روغن برای درمان موهای خود استفاده کنید می توانید از ترکیب روغن زیتون و روغن نارگیل که یک مرطوب کننده قوی تر است استفاده کنید روغن نارگیل در کاهش از دست دادن پروتئین موثر است به عبارت دیگر در درمان و جلوگیری از آسیب به موهای شما مورد استفاده قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *