تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

رایج‌ترین دلیل کم‌پشتی موها و نازک شدن آن‌ها در مردان و زنان شرایط ژنتیکی است که در آن هورمون‌های جنسی باعث ریزش مو با یک الگوی خاص می‌شوند. با توجه به این‌که الگوی ایجاد مشکلات مو در مردان یا زنان مشخص است، مطمئناً می‌توان از روش‌های خاص برای آهسته کردن این فرآیند و درمان آن و پرپشت شدن مو استفاده کرد.

گاهی اوقات تغییرات هورمونی باعث ریزش موی موقت می‌شود. به این ترتیب زنانی که باردار هستند، از داروی ضد بارداری استفاده می‌کنند، یا در دوره یائسگی قرار دارند، ممکن است با نازک شدن و ریزش موقت موهای خود مواجه شوند.

برای مواجه شدن با این شرایط به آرامی موی خود را شستشو دهید، از محصولات مناسب برای ایجاد حالت طبیعی برای موهای خود استفاده کنید و حالت شانه زدن به موهای خود را عوض کنید تا به این ترتیب فرآیند نازک شدن مو به خاطر تغییرات هورمونی را آهسته یا متوقف نمایید.

استفاده از برخی روش‌های درمانی خاص می‌تواند باعث کم‌پشت شدن مو شود. در حقیقت برطرف شدن این وضعیت می‌تواند به آهسته شدن یا توقف ریزش مو و نازک شدن آن کمک کند. در صورتی که شما نگران وجود این شرایط هستید، لازم است با پزشک در این رابطه صحبت کنید تا به این ترتیب برنامه درمان مناسب برای رفع مشکل و بازگشت به شرایط عادی برای شما شروع شود. برخی از این مشکلات شامل موارد زیر هستند:

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  پکیج رشد مو محلول رویش مو

مشکلات تیروئید. در صورتی که تیروئید شما عملکرد مناسب ندارد، ممکن است ریزش مو یا نازک شدن آن بیشتر از حالت عادی باشد.

عفونت در ناحیه سر و مشکلات پوستی. ضعیف شدن ریشه مو می‌تواند در نتیجه شرایط پوستی همچون قارچ عفونی ایجاد شود. درمان این مشکل می‌تواند به بازگشت شرایط [bt_highlight]رشد مو[/bt_highlight]ی سر کمک نماید.

طاسی منطقه‌ای. در این شرایط سیستم ایمنی بدن به پیازهای مو حمله کرده و باعث ایجاد مشکلات خاص برای رویش مو می‌شود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *