تونیک شرکت رویش سبز لاوین

تونیک شرکت رویش سبز لاوین

تونیک شرکت رویش سبز لاوین

تونیک شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موی سر به عنوان نماد زیبایی، برای حفظ سلامت و شادابی خود، نیاز به تغذیه سالم و جریان مناسب گردش خود در پوست سر دارد. استفاده از مواد موثر روی پوست سر و ماساژ موضعی، جریان خون را به خوبی به سمت ریشه مو هدایت نموده و با کمک به تغذیه بهتر مو، باعث تسریع در رشد، و کاهش قابل ملاحظه ریزش مو می گردد. تونیک شرکت رویش سبز لاوین ، با برخورداری از یک فرمولاسیون استثنائی و عصاره های گیاهی به کار رفته در آن، باعث پیشگیری از ریزش مو و تحریک رشد آن شده و نقش خود را در محافظت و تقویت موها و حفظ سلامتی پوست و موی سر، بخوبی ایفاء می نماید. این فرآورده با ایجاد محیطی مناسب در پوست کف سر، بهترین شرایط را برای حیات موها فراهم نموده که نتیجه آن، موهایی سالم، مستحکم ، شاداب و شفاف خواهد بود.

اگر می خواهید بعد از استحمام، از تونیک استفاده نمائید، بهتر است ابتدا موهای خود را با حوله خشک کنید. بعد از مصرف تونیک، از سشوار استفاده نفرمائید.

تحقیقات کلینیکی انجام شده بر روی تونیک شرکت رویش سبز لاوین، نشان داده است که استفاده از این محصول، به مرور موجب تقویت و رشد ابرو نیز می گردد. در صورت تمایل به کاربرد این محصول برای ابرو، شب ها مقدار کمی از محلول را به ابروی خود بمالید. هرگز تونیک را روی ابرو اسپری نکنید. ضمناً از مصرف تونیک مو برای ابرو در روز پرهیز نمائید. زیرا ممکن است تونیک با تعریق صورت، وارد چشم شود و موجب سوزش چشم گردد. چنانچه به هر علت، مقداری از تونیک با چشم تماس پیدا کرد، بلافاصله چشم ها را با مقدار زیاد آب سرد بشوئید و در صورت عدم کاهش تحریک چشم ها، به پزشک مراجعه نمائید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  هر آنچه در مورد محلول رویش مو و پکیج رشد مو باید بدانید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *