بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

 

آیا می دانید بهترین روغن برای پر پشت شدن مو کدام است؟ پر پشت شدن مو آرزوی بسیاری از افراد است و زیبایی چهره را دو چندان می کند. در این مطلب به معرفی پنج روغن مفید برای پر پشت شدن مو می پردازیم.

نبض ما– هنگامی که بحث استفاده از روغن ها برای مو می آید، گزینه های مفید زیادی پیش رو است. با توجه به این که شما  سعی در پر پشت شدن مو دارید و دلتان می خواهد موهای ضخیمی داشته باشد، شوره سر را از بین ببرید، خشکی مو را رفع کنید، موهایتان را قوی کنید یا این که درخشان نمایید، روغن های مفید زیاد و ایمنی هستند که می توانند به کمک شما آید. درست همانطور که در محصولات مراقبت از مو رایج هستند.

در ادامه به معرفی بهترین روغن برای پر پشت شدن مو می پردازیم. برخی از این روغن ها به رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و ضخیم شدن آن کمک می کند. برخی دیگر نیز خواص مفید زیاد دیگری برای موها دارد.

پر پشت شدن مو با اسطوخودوس

مطلب پیشنهادی
مسواک «Oral B پرو» 21 هزار تومان زیر قیمت بازار!

مطالعات نشان داده اند که روغن اسطوخودوس اثر موثری بر رشد مو دارد. در یک مطالعه حیوانی در سال ۲۰۱۶، استفاده موضعی از روغن اسطوخودوس به میزان قابل توجهی باعث افزایش تعداد فولیکول های مو در موش های ماده شد.

تقویت و پرپشت شدن مو با مواد طبیعی امکان پذیر است. اما گاهی ناچار هستید برای پرپشت شدن مو و فرار از طاسی ، کاشت مو را انتخاب کنید. در این مقاله درباره کاشت مو بیشتر بخوانید

روغن اسطوخودوس همچنین قادر به عمیق کردن فولیکول های مو و ضخیم کردن لایه محافظ حرارتی مو است. روغن اسطوخودوس دارای خواص ضد میکروبی است و می تواند برای مبارزه با اختلالات باکتری و قارچی استفاده شود. برخی مزایای روغن اسطوخودوس را می توان توانایی آن برای نرم کردن پوست سر و درمان پوست و موی خشک دانست.

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

خواص روغن رزماری برای ضخامت مو

روغن رزماری بهترین روغن برای پر پشت شدن مو است. این روغن برای افزایش متابولیسم سلولی استفاده می شود که باعث رشد مو می شود و بهبودی را به دنبال دارد.

تحقیقات حتی نشان می دهد که روغن رزماری می تواند به خوبی ماینوکسیدیل عمل کند. همچنین وقتی بحث سلامت مو مطرح می شود، روغن رزماری می تواند برای جلوگیری از طاسی، کاهش روند خاکستری شدن مو و درمان شوره سر و پوست خشک پوست استفاده شود.

برای استفاده از روغن رزماری برای موهای خود، ۳-۵ قطره از آن را همان مقدار روغن زیتون مخلوط کنید، سپس مخلوط را به مدت ۲ دقیقه بر پوست سر خود ماساژ دهید. بگذارید ۳ تا ۴ ساعت به همان حال بماند و سپس موهای خود را به طور معمول شستشو دهید.

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

روغن بابونه بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

روغن بابونه بهترین روغن برای پر پشت شدن مو است زیرا سبب درخشندگی و نرمی موهای شما شده و پوست سر را نرم می کند.

۵ قطره اسانس بابونه را با یک قاشق غذاخوری نمک دریا و یک سوم فنجان جوش شیرین ترکیب کنید. از آب گرم برای ایجاد یک خمیر استفاده کنید و آن را بر موهای خود اعمال کنید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  ریزش ابرو دارید؟شاید دچار کم کاری تیروئید شده اید

پوست سر و ریشه موهای خود را با آن ماساژ دهید، و پیش از شستن سر، اجازه دهید حدود نیم ساعت روی سرتان بماند. اگر می خواهید تأثیرات بهتر داشته باشد، می توانید خمیر را بر سر خود قرار داده و در مقابل نور خورشید بنشینید.

<a href=بهترین روغن برای پر پشت شدن مو" width="800" height="600" />بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

تحقیقات نشان می دهد که ۵۰ درصد از زنان موهای خود را به طور مرتب رنگ می کنند و بعد از اینکه موهایشان رنگ شده اند، جذاب تر می شوند، اما مواد معمول ای که برای روشن شدن مو استفاده می شوند حاوی مواد شیمیایی خطرناکی است که می تواند موجب بروز بسیاری از خطرات بهداشتی شود.

انتخاب یک جایگزین طبیعی مانند روغن بابونه، این اطمینان را به شما می دهد که در معرض محصولات ناسالم رنگ مو مانند فرمالدئید و سفید کننده (هیدروکسید پراکسید) قرار نمی گیرید.

روغن اسطوخودوس قادر به عمیق کردن فولیکول های مو و ضخیم کردن لایه محافظ حرارتی مو  و دارای خواص ضد میکروبی است و می تواند برای مبارزه با اختلالات باکتری و قارچی استفاده شود.

ضخامت و پر پشت شدن مو با سدر

سدر با افزایش گردش خون در پوست سر باعث تحریک فولیکول های مو می شود. این می تواند رشد مو را بیشتر کرده و ریزش مو را آهسته تر کند؛ همچنین می تواند موهای نازک و انواع مختلف آلوپسی را درمان کند و در پر پشت شدن مو موثر است.

سدر همچنین می تواند به کاهش سوزش های پوستی و رفع مشکلات پوست کمک کند، که می تواند در شب های تابستان مفید باشد، زمانی که وقت زیادی را در خارج از منزل می گذرانید.

سدر می تواند به طور موضعی به پوست سر و مو اعمال شود. آن را با روغن های ملایم مانند روغن های اسطوخودوس و روغن های حامل آن مانند روغن نارگیل مخلوط کنید.

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

پر پشت شدن مو با مریم گلی

یک ماده مهم در روغن مریم گلی که لیالین استات نام دارد، التهاب پوست را کاهش می دهد و تولید روغن را بر روی پوست تنظیم می کند همچنین بهترین روغن برای پر پشت شدن مو می باشد.

مریم گلی به عنوان یک درمان طبیعی برای بثورات عمل می کند و به عنوان عامل ضد باکتری عمل می کند. اما شاید مهمتر از آن، مریم گلی را می توان برای کمک به کاهش استرس و تعادل هورمون ها مورد استفاده قرار داد.

از آنجا که از مریم گلی می توان برای کمک به کاهش استرس و کاهش سطح کورتیزول در بدن استفاده کرد، به عنوان یک درمان طبیعی برای ریزش مو ناشی از استرس کار می کند و به پر پشت شدن مو کمک می کند.

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

بهترین روغن برای پر پشت شدن مو

مریم گلی با روغن ججوبه به خوبی کار می کند. این دو می توانند به تنظیم میزان تولید روغن بر روی پوست کمک کنند و به شما کمک می کند تا از ریزش های پوسته پوسته و پرکالری که منجر به شوره سر می شوند جلوگیری کنید همچنین بهترین روغن برای پر پشت شدن مو به حساب می روند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *