شامپو شرکت رویش سبز لاوین

شامپو شرکت رویش سبز لاوین

شامپو شرکت رویش سبز لاوین

شامپو شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

 

 

 

چيزي به عنوان بهترين شامپو وجود ندارد. اغلب شامپوها اثر پاک‌کنندگي رضايت‌بخشي دارند و قيمتي که شما براي شامپو پرداخت مي‌کنيد، موضوع سليقه شخصي است و لزومي‌ندارد براي به دست آوردن شامپوي خوب، پول زيادي خرج کنيد. به اين معنا که الزاما شامپوي گران معيار خوب بودن آن نيست.

همه شامپوها حاوي ترکيبات سورفاکتانت هستند و عمل نظافت و زدودن چربي و چرک و ساير زوايد روي مو را انجام مي‌دهند که اين مواد همراه با کف در موقع آبکشي از بين مي‌رود.

آيا استفاده مكرر از شامپو موجب كدر شدن و آسيب ديدن مو مي‌شود؟

استفاده از شامپوهاي نامناسب و عدم به كارگيري روش صحيح استفاده از شامپو باعث كدورت و آسيب‌ديدگي موها مي‌گردد. در صورتي كه شامپوي مناسب موي خود پيدا نموده و روش صحيح شامپوكردن و خشك كردن مو را ياد گرفته‌ايد، مي‌توانيد با خيال آسوده موي خود را هر روز يا چند بار در روز شستشو دهيد.

همه توليدكننده‌ها ادعا مي‌كنند شامپويشان بهترين است. آيا واقعا شامپوها فرقي با هم ندارند؟

تفاوت بسيار زيادي بين شامپوهاي مختلف از نظر كيفيت ماده اوليه مورد استفاده، فرمولاسيون به كاربرده شده، رعايت اصول بهداشتي در خط توليد، جنس تجهيزات ساخت و بسته‌بندي و همچنين دقت توليدكننده در كنترل كيفيت محصول نهايي وجود دارد. ضمن آنكه شرايط نگهداري محصول تا رسيدن به دست مصرف كننده از عوامل مهم و موثر در كيفيت نهايي شامپو است.

شامپو شرکت رویش سبز لاوین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *