ریزش موی مردانه

ترمیم مو چیست

ترمیم مو چیست

کاشت مو به روش HRD یا [bt_highlight]ترمیم مو [/bt_highlight] روش جایگزین کاشت مو  می باشد و به جای اینکه تار مو داخل پوست کاشته شود به واسطه یک پروتز روی پوست سر  بدون جراحی کاشته می شود.

در این روش به بانک موی خود شخص نیازی نیست و از تار موهای هم رنگ و هم جنس موی خود فرد استفاده می شود.

شخصی که از ترمیم مو استفاده می کند می تواند استحمام کند ، استخر برود ، ورزش کند بدون اینکه مشکلی برای فرد ایجاد کند.

سایر قابلیت های ترمیم مو رنگ کردن، فر کردن، اتوی مو و سشوار کشیدن می باشد و هیچ فرقی با موهای خود شخص ندارد.

ترمیم مو چیست

این روش به قدر طبیعی می باشد که آرایشگرهای حرفه ای نیز قادر به تشخیص آن نمی باشند.

این روش در کشورهای توسعه یافته جایگزین کاشت مو شده بسیاری از هنرمندان،ورزشکاران و حتی سیاستمداران از این روش استفاده می کنند.

ترمیم مو چیست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترمیم مو چیست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترمیم مو چیست

 

 

 

 

 

ترمیم مو چیست

ترمیم موی بیماران
از دیدگاه روانشناسان میتوان گفت سلامت روانی در افراد مهمتر از سلامت جسمانی در آنهاست چراکه بسیاری از بیماریهای جسمانی منشا روحی ، روانی دارند .

در واقع سلامت روانی توانایی ما در درک واقعیت همان گونه است که پاسخ به چالشهای آن و توسعه راهکارهای منطقی برای زندگی را شرح میدهد فردی که از نظر روان سالم است سعی در اجتناب و کشمکشها و مصیبتها نمیکند بلکه میتواند خود را با مشکلات سازگار سازد.

شایان ذکر است که کارشناسان معتقند بهترین راه برای عزیزان پسوریازیس ، لیکن پلان ، کسانی که دیابت دارند ، کسانی که فشار خونشان بالاست و یا کسانی که بانک موی مناسب برای کاشت مو ندارند و یا به هر دلیلی با روشهای جراحی برای داشتن مو مخالفند ، ترمیم مو است.

پس از براورد اجمالی اجرای کار آن شخص برای شرکت خارجی که این پروتزها را تهیه و توزیع میکند سفارش گذاشته میشود که شرکت مذبور این جنس موهای انتخاب شده را بر روی یک لایه کورتکس که از جنس نانو است و به روش نانو ارگانیک ساخته شده است انجام میدهند ، به این علت در این کورتکسها از متریال نانو استفاده میکنند چون میکروبها ، باکتری ها، قارچها و… در محیط نانو قابلیت تکثیر و انتشار ندارند استفاده از روش نانو ارگانیک در محیط نانو برای این پروتزها در واقع حفظ و رعایت بهداشت شخصی و سلامت عمومی افراد است.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  حقایقی جالب توجه درباره طاسی مردانه

تریکوتیلومانیا
نام بیماری ریشه یونانی دارد (Thrix به معنای مو ، Tillein به معنای کندن و Mania به معنای دیوانگی ) .

عادت کندن مو به طور تدريجي و ناآگاهانه دربيمار شروع مي‌شودو ممکن است تا جايي که منجر به کندن تمام موهاي سر شود ادامه يابد.اين بيماران غالبا” کندن مو را انکار نمي‌کنند ولي قادر به کنترل عمل خود نيستند.

بیشتر در کوکان کم سن افراد سنین بلوغ و زنان رخ می دهد.نسبت ابتلا زن به مرد:5/2 به 1 است!!!!شيوع اين بيماري حدود يک درصد جامعه است.

الف:درمان رفتاری شناختی :
در نوع این درمان عاملی که باعث ایجاد رفتار کندن مو می شود را پیدا کرده و به فرد آموزش می دهند که رفتاری جایگزین را در هنگام ایجاد آن عامل انجام دهد . این درمان می بایست توسط فرد متخصص انجام شود تا بهترین بهره را بدهد . بسیاری از افراد با تغییرات ساده مثل بانداژ کردن انگشتان یا یادداشت موارد کندن مو و یا تغییر مکانی که باعث ایجاد این رفتار می شود ، بهبود می یابند.یک مثال بسیار عملی این است که فرد مثلا عروسکی که پر از مو است در کنار خود قرار دهد و در زمان استرس اقدام به کندن موی ان بکند!!پوشیدن دستکش زمان خواب بسیار مفید خواهد بود.

ترمیم مو چیست

ب:درمان دارویی :
داروهای بسیاری در درمان این اختلال به کار گرفته شده است . برخی بیماران با استفاده از دارو به کلی کندن مو را کنار گذاشته اند و برخی نیز به کلی آن را بی اثر دانسته اند. به هر روی دارو درمانی نیز می بایست تحت نظر مستقیم متخصص انجام گیرد .

بیمار آلوپسی
برای فیتینگ موی سر اشخاص از سرجری تیپ ، سوپر دبل ساید تیپ ، یورفلکس تیپ ها استفاده میشود که کاربری هر کدام از این تیپ ها بسته به نوع پوست افراد میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *