رشد ابرو

آیا ویتامین ها می توانند رشد ابرو را افزایش دهند؟

آیا ویتامین ها می توانند رشد ابرو را افزایش دهند؟

آیا ویتامین ها می توانند رشد ابرو را افزایش دهند؟

آیا ویتامین ها می توانند رشد ابرو را افزایش دهند؟

[bt_highlight]رشد سریع مو[/bt_highlight] می تواند تحت تاثیر عوامل بسیاری از جمله ژن، مشکلات تیروئید، بیماری، داروها و کمبود ویتامین باشد. رشد مو در ابروها در میان افراد متفاوت است.   مو و ناخن از فولیکول خارج شده و 60 روز زمان می برد تا به طور کامل رشد کند.ریزش مو موجب می شود که رشد سریعتر شود اما با همان سرعت نیز از بین می رود. برخی از مکمل های ویتامین، به ویژه ویتامین های B، به رشد و ترمیم مو کمک می کنند.

شرکت رویش سبز لاوین نام داروخانه ای به همین نام حامد رویش سبز لاوین است که در همین داروخانه و مطب بهترین داروی رشد مو در جهان کشف و عرضه میگردد.

آیا ویتامین ها می توانند رشد ابرو را افزایش دهند؟

آیا ویتامین ها می توانند رشد ابرو را افزایش دهند؟

ویتامین B5

ویتامین B5 که به عنوان Pantothenic Acid نیز شناخته می شود یکی از مهمترین ویتامین ها برای رشد سلولی است.این ویتامین در بسیار از غذاها، سیزیجاتف جگر ،تخم و مرغ و لبنیات وجود دارد . متاسفانه در پروسه فراوری مواد غذایی بسیاری از ویتامین ها از بین می رود.پیشنهاد می شود که روزانه 4 تا 7 میلی گرم از قرص های مکمل استفاده نمایید  .

ویتامین B5 مزایای بسیاری برای بدن و کمک به متابولیسم یا تبدیل مواد مغذی به انرژی دارند.به عنوان مکمل هات ویتامین B به عنوان Calcium Pantothenate نیز شناخته یم شود . در شکل Pathenol ویتامین به مرطوب کننده ها و شامپو ها کمک می کند تا به ترویج درخشش و تغذیه کمک کنند.

در مرکز رشد سریع مو، بهترین قرصهای رشد مو و بهترین داروهای پرپشت شدن برو و رشد ابرو نیز معرفی میگردند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  ماده ی موثر برای کم پشتی ابروها

ویتامین B7

ویتامین B7 به عنوان ویتامین H و بیوتن شناخته می شود . عملکرد ویتامین B7 تنظیم رشد سلول، تولید اسید چرب و تنظیم قند خون است. منابع این ویتامین عبارتند از گوشت، بلغور جو دوسر، غلات، موز، قارچ و تخم مرغ. البته لازم به ذکر است که سفیده تخم مرغ جذب این ویتامین را مسدود می نماید . دوز توصیه شده به عنوان یک مکمل از 30 تا 100 میلیگرم است . کمبود ویتامین B7 منجر به ریزش مو در مناطق مختلف، از جمله ابرو می شود. بیوتین یک عنصر محبوب در شامپوهایی است که ادعا می کنند برای بهبود سلامتی و رشد مو مفید است.

ویتامین B9 

ویتامین B9  که به عنوان فولیک اسید یا فولات نیز شناخته می شود.این ویتامین در حبوبات، میوه های مرکبات، دانه های کامل، سبزیجات برگ، مرغ، گوشت خوک و صدف های دریایی  نیز یافت می شود . عملکرد ویتامین B9 به رشد بافت ها کمک می کند. دوز پیشنهادی این مکمل 400تا800 میلی گرم روزانه است . کمبود این ویتامین منجر به ریزش ، ضعیف شدن و یا سفید زودرس موهای شما می شود.

نکته

ویتامین های B محلول آب هستند، که نشان می دهد که مقدار بیش از حد در بدن شما باقی نمی ماند. تامین روزانه این ویتامین برای بدن ضروری است و ترجیح بر این است که به صورت روزانه انجام شود .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *