بهترین روغن برای افزایش رشد مو

بهترین روغن برای افزایش رشد مو

بهترین روغن برای افزایش رشد مو

اگر از ریزش موها رنج می برید، استفاده از روغن یکی از بهترین روش های است که این پروسه معکوس شده و به رشد سریع مو و تقویت موها کمک می نماید . شدت این عمل بسته به محصول و قدرت آن است . انتخاب محصول مناسب که باعث تغذیه ریشه و ساقه موها می گردد.

بهترین روغن برای افزایش رشد مو

بهترین روغن برای افزایش رشد مو

بهترین روغن های ریزش مو برای طاسی

برای اینکه تصمیم گیری را آسان تر کنید، در اینجا لیستی از گزینه های برتر معرفی شده ممکن است شما خودتان هم  بخواهید محصولاتی را اضافه کنید.

WILD GROWTH HAIR OIL

این روغن مو از مواد 100٪ طبیعی و آلی ساخته شده است که در حال حاضر دلیل خوبی برای انتخاب آن از سایر گزینه ها است.

علاوه بر وعده موثر در رشد مو، می تواند موهای شما را نیز جدا کند و آن را نرم تر کند. علاوه بر این، زمان مورد نیاز برای خشک کردن را کاهش می دهد.

این یک فرمول گیاهی است و عاری از مواد شیمیایی بوده و رطوبت مو را حفظ می نماید . حتی برای افرادی که پوست سر حساسی دارند بسیار مفید است.این محصول در تقویت پوست و فولیکول مو بسیار موثر بوده همچنین دارای روغنهای ضروری متعددی است که شامل اکالیپتوس، مریم گلی، گریپ فروت و گریپ فروت است.

از زمان های قدیم، روغن کرچک در میان مصری ها به دلیل کاربرد های بی شماری آن محبوب شده است وتقویت موها هم یکی از این موارد بوده . روغن کرچک برای داشتن رطوبت و لطافت برای پوست و مو شناخته شده است. این روغن می تواند موجب لطافت و رطوبت مو و پوست سر شود و موجب تحریک رشد می گردد.این روغن حاوی اسید های چرب مفید مانند Oleic، Linoleum و Ricinoleic است.

طول عمر این روغن دو سال بوده و در صورتی که به مدت طولانی از ان استفاده نکنید جای نگرانی نیست. استفاده از ان کاملا بدون ریسک است.

بهترین روغن برای افزایش رشد مو

SKY ORGANICS ORGANIC CASTOR OIL

همانند روغن پیشین که ذکر شد این محصول نیز از روغن کرچک ساخته شده .تولید کننده این محصول اطمینان داده که این روغن صد درصد رون کرچک خالص بدون هر گونه ماده شیمیایی ساخته شده است.از انجایی که این محصول خالص می باشد می توانید علاوه بر استفاده برای رشد و حفظ رطوبت مو برای درمان عفونت های پوستی و ضخامت و رشد مژه نیز استعمال نمایید.

TROPIC ISLE LIVING JAMAICAN BLACK CASTOR OIL

این محصول از روغن کرچک سیاه جامائیکایی تولید شده و می تواند باعث ضخامت و رشد موها شود . این روغن با حذف انگل های احتمالی پوست سر و دفع سموم احتمال قارچ های پوستی و انگلی که باعث ریزش مو می شود را از بین می برد . همچنین پوشش محافظتی روی رشته های مو فراهم می کند و مرطوب نگه می دارد.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  قرص رویش مجدد مو هایتان را از ما تهیه کنید

همچنین می توانید از گرم این روغن استفاده نمایید . سه قاشق این روغن را گرم نموده و به ارامی ده دقیقه پوست سر را ماساژ دهید سپس موها را شسته و به دقت خشک نمایید.

بهترین روغن برای افزایش رشد مو

روغن رشد موی ALIKAY NATURALS ESSENTIAL 17

این محصول حاوی ترکیبی منحصر به فرد ترکیبی از 17 اسانس است کی از مواد تشکیل دهنده اصلی، روغن اموی که بسیار کمیاب  است  می باشد که پوست سر را تغذیه می کند و فعالیت سلولی را بهبود می بخشد، و باعث رشد سریع مو می شود.یکی دیگر از مواد قابل توجه در این محصول روغن چای است که دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتری و ضد قارچ است،از این جهت این محصول برای استفاده عالیبوده  و مانع اسیب الاینده های خارجی بر روی عناصر و ریشه مو می گردد.

بعلاوه ،این روغن  حاوی پودر اسطوخودوس، مواد تشکیل دهنده گیاهی است. محتوای اصلی آن سیلیس است، که در پیشگیری از شوره سر و ریزش مو کمک می کند.

SHINY LEAF ORGANIC CASTOR OIL6

اگر از ریزش مو یا کاهش حجم مو رنج می برید این بهترین روغنی است که می توانید استفاده کنید.از انجایی که این روغن تصویه نشده است می تواند عوارض جانبی شدیدی داشته باشد.این روغن با نفوذ به فولیکول مو و پوست سر موجب تقویت ان می شود .

یکی دیگر از مواردی که موجب محبوبیت این روغن می شود عمر طولانی این روغن می باشد.بنابراین مهم نیست چقدر ان را در کابیت نگاه می دارید. در نهایت، این روغن را می توان با سایر محصولات مخلوط کرد.می توانید ان را داخل سرم یا شامپو بریزید.

بهترین روغن برای افزایش رشد مو

GAIA PURITY EMU OIL

این روغن مو دیگری است که مناسب افرادی است که محصولات طبیعی را ترجیح می دهند. این بدان معنی است که این کاملا از روغن امو خالص ساخته شده و هیچ مواد شیمیایی اضافه نشده است. به غیر از رشد مو و سلامتی، آن نیز در درمان علائم تحریک، سرعت بخشیدن به بهبود زخم و آرامش مفاصل درد مؤثر است.

برای ارامش ذهن و تمدد اعصاب می توانید از ماساژ با این روغن استفاده نمایید.

نتیجه گیری

برای موهای سالم روغن های زیادی وجود دارد که ما تنها در اینجا به ذکر چند نمونه بسنده کرده ایم . تمامی این روغن ها با تحریک فولیکول مو موجب رشد و تقویت ریشه مو می گردد پس استفاده از انها را فراموش ننمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *