لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

در گذشته لیزر موهای زائد به شکل محدود و برای خانم ها انجام می شد اما امروزه[bt_highlight] لیزر موهای زائد مردان[/bt_highlight] باب شده و  آقایان هم به لیزر موهای زائد گرایش پیدا کرده اند، به طور کلی زیبایی موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد، به صراحت باید بگوییم که اکنون آقایان هم به واسطه حرفه و علاقه شان به بدنسازی، دوچرخه سواری، شنا، فوتبال، والیبال و … به لیزر موهای زائد روی آورده اند

 کاربرد لیزر موهای زائد در آقایان

در این بخش می خواهیم کاربرد لیزر موهای زائد را در آقایان را بیان کنیم. با ما همراه باشید:
یقین داشته باشید که بهترین راه حل و یا شاید بتوان گفت تنها راه حل برای از بین بردن موهای زائد آقایان لیزر موهای زائد می باشد چراکه در لیزر موهای زائد موها از ریشه حذف شده و زمان زیادی باید بگذرد که موها شروع به رشد کنند .
همانطور که می دانید رشد مو از سه مرحله آناژن یا مرحله رشد مو، کاتاژن و تلوژن تشکیل می شود، کارشناسان بر این باورند که اثربخشی لیزر موهای زائد زمانی که فولیکول های مو در مرحله آناژن یا همان رشد می باشند بیشتر است که اشعه های لیزر موهای زائد مو را تخریب کرده و آن را از بین می برد.

پرکاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان

1- ریش یکی از نقاطی است که آقایان معمولا پس از جلسه اول لیزر موهای زائد تصمیم به حذف آن می گیرد.

2-  کندن موهای زائد گوش و بینی بسیار دردناک بوده و آقایان تمایل دارند که این دسته از موهای زائد را با لیزر از بین ببرند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  رفع مشکلات موی سر

3- پشت بدن یا همان کمر پرکاربرد ترین نواحی است که آقایان با لیزر موهای زائد آن را از بین می برند.

4- لیزر موهای زائد ناحیه دستگاه تناسلی از دیگر مناطقی است که میتوان آن را با لیزر موهای زائد مردان از بین برد.

5- معمولا ورزشکاران برای موهای زائد پا، ران،بازو، سینه و شکم از لیزر موهای زائد مردان استفاده می کنند.

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

ما این اطمینان را به شما می دهیم در صورتیکه لیزر موهای زائد خود را در کلینیک زیبایی رنسانس انجام دهید دیگر سوال لیزر موهای زائد درد دارد؟ را از کسی نمی پرسید زیرا لیزر موهای زائد در کلینیک رنسانس با دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 انجام می شود .

در رابطه با فاصله جلسات لیزر موهای زائد باید عرض کنیم که این فاصله بستگی به شرایط فرد و  همچنین نظر مشاوره بستگی دارد که در کلینیک رنسانس مشاوره لیزر موهای زاید رایگان می باشد. شایان ذکر است دستگاه الکساندرایت 2018 هیچگونه آسیبی به پوست وارد نکرده و مستقما روی فولیکول مو تاثیر می گذارد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *