شرکت رویش سبز لاوین و مو

شرکت رویش سبز لاوین و مو

شرکت رویش سبز لاوین و مو

شرکت رویش سبز لاوین و مو

شرکت رویش سبز لاوین نام داروخانه و مطبی در تهران با مدیریت دکتر حامد رویش سبز لاوین میباشد که از طریق تولید داروی درمان ریزش مو، رویش و رشد سریع مو و ارائه این دارو در پکیجی تحت عنوان پکیج رشد مو شرکت رویش سبز لاوین به شهرتی حتی خارج از مرزهای ایران دست یافت.

 

شرکت رویش سبز لاوین و مو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهم نیست ریزش مو و دلیل نداشتن موی شما ارثی باشد یا عصبی هر علتی که داشته باشد از هر ۱۰ نفر ۸ نفر رضایت کامل از این پکیج معجزه گر را اعلام کرده اند تا جایی که پکیج رشد موی شرکت رویش سبز لاوین در حال حاضر معروف ترین و برترین محصول درمان ریزش مو و رشد مو از طرف کاربران شناخته شده است، به شکلی که به طرز عجیبی این پکیج را به یکدیگر پیشنهاد میکنند.

 

تاریخچه پکیج رشد مو 

حدود ۴ سال پیش دکتر حامد رویش سبز لاوین متخصص ساخت داروهای ترکیبی در داروخانه خود واقع در تهران محلولی را ساخت که بعد از چند سال این محلول در پکیجی با نام پکیج رشد مو شرکت رویش سبز لاوین حالا به بهترین، تاثیرگذارترین و در نتیجه پرفروش ترین پکیج رشد مو در ایران تبدیل شده است. روزهای ابتدای ساخت این محلول و ارائه آن همراه پکیج خیلی ها با تردید و البته صحبتهای دکتر شروع به استفاده از این پکیج مینمودند و پس از مدتی که نتیجه را میدیدند شگفت زده و خوشحال آنرا به دیگران معرفی کرده و یا اینطور بگوییم اصلا نیازی به معرفی نداشت، برای اطرافیان جالب بود که چطور در عرض ۲ الی ۴ ماه موهای آن شخص درآمده و سری که از کم مویی به قول معروف برق میزد الان مجدد پرمو و به قول خودمانی سیاه شده و دیگر کف سرش هم مشخص نیست. هر روز بیشتر و بیشتر مراجعه کنندگان راضی برای پکیج  تبلیغ میکردند تا شرکت رویش سبز لاوین این شد که حالا میبینید، پزشکی مورد اعتماد و محبوب که از سراسر ایران برای مشاوره و خرید این پکیج به تهران سرازیر میشوند تا بلکه امید به دست آوردن موهای از دست رفته خود را بازیابند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  شرکت رویش سبز لاوین برای مو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا شرکت رویش سبز لاوین مو

حتما از خودتون میپرسید میان اینهمه دکتر پوست و مو و داروهای رشد مو چرا شرکت رویش سبز لاوین، پاسخ سوالتان واضح است، هیچ پکیج درمانی، هیچ دارویی و هیچ پزشک پوست و مویی در دنیا به اندازه شرکت رویش سبز لاوین در درمان ریزش مو و رشد موهای از دست رفته به هر علتی حتی تاسی و ریزش ژنتیکی و ارثی موفق نبوده است

 

آیا پکیج و محلول اسپری رشد مو  دارای مجوز میباشد؟

این پکیج  تمامی مجوز های لازم برای یک محصول با کیفیت و قابل اعتماد ایرانی و تخصصی در زمینه مو را دارد.

شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶

آیا پکیج شرکت رویش سبز لاوین عوارضی هم دارد؟

پکیج رشد موی ایشان هیچگونه عوارضی نداشته(حداقل عوارض خاصی نداشته و مورد خاصی تا به تاریخ نشر این مقاله گزارش نداشته است) و رضایت درصد بالایی از مصرف کنندگان را در پی داشته و دارد. با توجه به دریافت مجوز وزارت بهداشت برای محلول و تونیک رشد موی شرکت رویش سبز لاوین و دیگر محصولات این پکیج که همگی زیر نظر شرکت رویش سبز لاوین عرضه میگردند و تماما دارای مجوز وزارت بهداشت و غذا دارو هستند همچنین تبلیغ گسترده این پکیج از طرف افرادی که این پکیج را مصرف نموده اند میشود به ادعای ایشان بر این بابت استناد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *