دستگیری شرکت رویش سبز لاوین

دستگیری شرکت رویش سبز لاوین

دستگیری شرکت رویش سبز لاوین

در چند هفته اخیر شایعاتی مبنی بر دستگیری شرکت رویش سبز لاوین ازطریق سایت ها وشبکه های اجتماعی مختلف پخش شده که تماما غلط بوده و توسط رقیبان شرکت رویش سبز لاوین ایجاد شده است.

دکتر حامد رویش سبز لاوین بعد از چندین سال تلاش توانست محلولی را کشف کند که نه تنها از ریزش موها جلوگیری می کند بلکه باعث رویش مجددمو ها نیز می شود.

به گفته شرکت رویش سبز لاوین این محلول واجزای همراه  آن در یک پکیج جمع آوری شده که می تواند در مدت زمان کوتاهی از ریزش موها  جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو های ریخته شده شود.

از این رو رقیبان شرکت رویش سبز لاوین هم دست به ایجاد محلول ها وپکیج های تقلبی با نام های دیگر کردند و برای ایجاد بازار برای محصولات تقلبی خود دست به ایجاد شایعات و دروغ هایی درمورد شرکت رویش سبز لاوین ومحلول رویش مو کرده اند.

دستگیری شرکت رویش سبز لاوین

از جمله این دروغ ها وشایعات که در ابتدای این متن به ان اشاره کردیم شایعه دستگیری شرکت رویش سبز لاوین است که رقیبان با هدف ایجاد بازار داغ برای محصولات خود از طریق بی اعتبار نشان دادن شرکت رویش سبز لاوین آن را ایجاد کرده اند.

در این مطلب اعلام میکنیم شرکت رویش سبز لاوین  هم چنان با قدرت به کار خود ادامه میدهد وهر گونه اخبار در مورد دستگیری ایشان کذب بوده و واقعیت ندارد.

مفتخریم که اعتبار ما کیفیت و تاثیر واقعی این محلول طبق نظر استفاده کنندگان از این محلول است ونیازی به ایجاد شایعه ودروغ پردازی  نداریم و محلول وپکیج شرکت رویش سبز لاوین همچنان در میان مصرف کنندگان آن  محبوب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *