دانستنی های کاشت مو

دانستنی های کاشت مو

دانستنی های کاشت مو

به طور کلی موی سر در زیبایی انسان تاثیر بسیار بالایی دارد،به طوری که افراد چه  زن و چه مرد بعد از ریزش و یا کم بودن موهایشان دیگر اعتماد به نفس گذشته را ندارند و همینطور افرادی که به صورت ژنتیک کم مو هستند از اعتماد به نفس بسیار پایینی برخوردارند.زیرا این موضوع زیباییشان را تحت  شعاع قرار داده است.بنابر این افراد همیشه به دنبال چاره ایی برای درمان این معضل هستند.

 

دانستنی های کاشت مو

ریزش مو

ریزش مو انواع و دلایل مختلفی دارد؛که با چند نمونه از آن اشنا میشویمپ یک نوع ریزش،طبیعی است ، به صورتی که با افزایش سن موها نازک تر میشود و قسمتی از مو کوتاه تر و کم پشت تر از قسمت های دیگر می شود.
مورد بعدی ریزش ژنتیکی مو می باشد که در مردان و زنان به یک میزان رایج است که مردان با کم شدن و محو شدن موها از قسمت فرق سر و جلوی سر، آن را مشاهده می کنند و زنان کم پشتی کلی در تمام فرق سر و ریزش قابل توجهی  در قسمت پیشانی خود تجربه می کنند.
عواملی چون استرس ، کم خونی و عفونت های قارچی تاثیر زیادی بر ریزش موها دارند. به هر حال ریزش مو به هر طریقی و به هر دلیلی خوشایند نیست و اعتماد به نفس فرد را پایین می آورند . برای درمان ریزش مو راهای درمانی زیادی وجود دارد اما کاشت مو بهترین راه  برای درمان ریزش مو به شمار می رود

کاشت موی طبیعی

کاشت مو به صورت های مختلفی وجود دارد که جدیدترین و راحتترین و بهترین روش[bt_highlight] کاشت مو[/bt_highlight]ی طبیعیاست.  کاشت موی طبیعی یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار است که  این روش بسیار ساده و بی خطر است و هیچ فرقی با موهای طبیعی ندارد .
به طور کلی اگر بخواهیم کاشت موی طبیعی را توصیف کنیم می توان گفت که گرفت های پشت سر فرد را برداشت و در فضاهایی که خالی از مو می باشد پیوند می زنند.

انواع روش های کاشت مو

درواقع کاشت مو همان پیوند مو است و از مناطقی ازبدن که موی مقاومی دارند به قسمت طاس پیوند انجام می دهند کاشت مو چند نوع دارد که عبارتند از:

کاشت مو به روش FUT

این روش اولین روش کاشت موی طبیعی در دنیا است.در این روش یک باریکه از قسمت عقب سر برداشته و توسط تیم پیوند فولیکول های مو را از آن جدا میکنند ودر سمت جلو وعقب سر پیوند میکنند .

کاشت مو به روش FIT

این روش پس از کاشت مو FUT مطرح شد و متاسفانه به دلیل عوارضی همچون درد، خونریزی، دوران نقاهت و … منسوخ شد.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  کاشت مو و روش های پیوند موی طبیعی سر

کاشت مو به روش BHT

این روش وقت گیر بوده و نتیجه اش قابل پیش بینی نمیباشد. این مرحله دقت بسیار بالایی نیاز دارد در این روش پیوند را از موی بدن هم انجام میدهند .به طور کلی بهترین کاندید برای برداشت مو، پس سر است اما در صورت نبود وجود بانک موی قوی باید به سراغ برداشت مو از قفسه سینه،ران،کتف،ساق پا و سایر نقاط پر موی بدن رفت. از این روش برای پیوند ابرو قسمت های ریخته ی ریش مردان هم استفاده میشود . اما این روش روشی صد در صدی نیست زیرا نوع موی سر با بدن تفاوت دارد به همین خاطر ممکن رشد خوبی نداشته باشد یا اصلا رشدی نکند اما باید در نظر گرفت افرادی که بانک مویی عقب خوبی ندارند این روش میتواند بهترین روش برایشان باشد.

کاشت موی طبیعی به روش  SUT

این روش به روز ترین متد روز دنیاست که پرطرفدار ترین روش است .این روش بدون جراحی، خونریزی، درد، دوران نقاهت و … می باشد که با دستگاه، در یک جلسه انجام می شود
شایان ذکر است کاشت مو به روش SUT کامل ترین و بهترین روش حال حاضر در دنیا می باشد و بنیانگذار آن در ایران کلینیک تخصصی رنسانس است

دانستنی های کاشت مو

دانستنی های کاشت مو

US actor and singer Justin Timberlake gestures on May 20, 2013 as he takes part in the show “Le Grand Journal” on the set of the French TV Canal+, on the sidelines the 66th Cannes film festival in Cannes. Cannes, one of the world’s top film festivals, opened on May 15 and will climax on May 26 with awards selected by a jury headed this year by Hollywood legend Steven Spielberg. AFP PHOTO / LOIC VENANCE (Photo credit should read LOIC VENANCE/AFP/Getty Images)

مزایای کاشت مو

کاشت مو رفع ریزش مو را در پی دارد و ظاهر را زیبا میسازد وباعث به وجود آمدن اعتماد به نفس و برگرداندن روحیه سالم به فرد میشود و روابط خصوصی و اجتماعی فرد را بهتر میسازد. با این روش طبیعی ، دیگر جای نگرانی برای غیر طبیعی بودن ظاهر نمی ماند زیرا تشخیص آن بسیار کم است و ظاهری نچرال به فرد میدهد.
همینطور دیگر به سراغ دارودرمانی و عوارض احتمالی آن نباید رفت که نهایتا فرد بی نتیجه به پله اول بازگردد و سلامت فرد هم به خطر بیوفتد ،از این رو حتی هزینه های مکرر و بی فایده فرد کوتاه میشود و یک جا صرف کاشت مو میشود که نتیجه بخش است .
عوارض کاشت مو به روش های رایج و سنتی
عوارض کاشت بسیار کم  و جزئی است و بعد از گذشت چند هفته از بین می رود که عبارتند از:خونریزی خفیف،عفونت،تورم پوست سر،خارش که بعد از گذشت نهایتا چند هفته از بین خواهد رفت و جای هیچ نگرانی را باقی نخواهد گذاشت.

دانستنی های کاشت مو

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو  بسته به نوع روشش دارد و هر روشی قیمت مخصوص خود را میخواهد.و بستگی به این دارد که چه اندازه  تاردر چه اندازه سطح  پیوند شده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *