جادویی برای رویش موهایتان

جادویی برای رویش موهایتان

 

جادویی برای رویش موهایتان

افزایش رشد موها با مواد طبیعی و خانگی، یکی از بهترین روش ها برای این کار هستش، چون مواد طبیعی که معمولا برای بلند کردن سریع موها توصیه میشن، چند کاره هستن و می تونن باعث تقویت مو، ترمیم موی آسیب دیده و زیبایی و درخشان شدن بافت مو هم بشن که واقعا می تونه فوق العاده باشه. توصیه ما به شما اینه که فقط صبور باشین، جادویی برای رویش موهایتان چون استفاده از روش های خانگی، کمی زمانبر هستش اما در عوض، چندین نتیجه عالی رو بدون عوارض و هزینه زیاد، براتون به ارمغان میاره.

جادویی برای رویش موهایتان

رشد سریع مو با سیب زمینی

یک عدد سیب زمینی متوسط

یک عدد پیاز

هم پیاز و هم سیب زیمینی رو پوست بگیرین و رنده کنین و پالپ اونا رو کاملا با هم مخلوط کنین. این پالپ رو به تموم پوست سر و ریشه موها بمالین و کمی ماساژ بدین و بعد آب این مخلوط رو از ریشه تا نوک، به وهاتون بمالین. جادویی برای رویش موهایتان موها را به مدت 30 دقیقه با کلاه پلاستیکی بپوشونین و بعد با آب سرد آبکشی کنین.

برش سیب زمینی

چند بار در هفته؟

این درمان رو هفته ای یه بار تکرار کنین.

خواص این ماسک مو؟

هم پیاز و هم سیب زمینی، فاکتورهای موثر برای تغذیه رسانی و تحریک رشد موها دارن. این زوج دوست داشتنی دارای ویتامین B، نیاسین، آهن و زینک هستن که همگی برای تقویت پیازهای مو عالین و می تونن به افزایش رشد موها کمک کنن.

رشد سریع مو با آب سیب زمینی

برای بهره بردن از خواص آب سیب زمینی برای رشد موها، می تونین ½ فنجان آب سیب زمینی رو مستقیما به کف سر و موها بمالین و بعد از 15 دقیقه با آب سرد آبکشی کنین، اما یه ترکیب ساده و خیلی موثر با آب سیب زمینی هم هست که واقعا برای تقویت موها فوق العاده اس:

½ فنجان آب سیب زمینی

یک عدد زرده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری عسل

این سه ماده رو با هم مخلوط کنین و مثل روش قبلی، اول 5 تا 10 دقیقه به کف سر ماساژ بدین و بعد به تموم موها بمالین و برای 30 دقیقه سر رو با کلاه بپوشونین.

آب سیب زمینی و تخم مرغ و عسل

چند بار در هفته؟

این ماسک رو هم 1 تا 2 بار در هفته تکرار کنین.

خواص این ماسک مو؟

این ماسک به دلیل داشتن عسل، می تونه یه مرطوب کننده و نرم کننده عالی باشه و حفظ رطوبت در موها هم مساویست با افزایش رشد موها و از طرفی تخم مرغ، بیشتر مواد مغذی لازم برای رشد و تحریک رشد مو رو داره و این ماسک مو، واقعا در افزایش تحریک[bt_highlight] رشد مو [/bt_highlight]موثره.

رشد سریع مو با تخم مرغ و حوله

تخم مرغ محتوی مقدار زیادی کراتین هستش و برای ترمیم ساقه های مو و محکم کردن تارهای مو، خیلی موثره و یکی از مهم ترین ویژگی ها برای افزایش رشد مو، اینه که ساقه های محکم و قوی داشته باشه و همچنین خیلی خوب تغذیه بشه تا بتونه رشد کنه. برای استفاده از تخم مرغ به روش زیر عمل کنین:
مرحله اول

یک عدد تخم مرغ رو در یک کاسه بشکنین و زرده و سفیده رو با هم مخلوط کنین.

مرحله دوم

به تخم مرغ یه قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنین و با چنگال اونا رو کاملا میکس کنین.

مرحله سوم

موها را با یه شامپوی ملایم بشویین و بعد با حوله، کمی اونو خشک کنین. موها نباید کاملا خشک بشن.

مرحله چهارم

حالا وقت استفاده از مخلوط تخم مرغ و روغن زیتونه. موها رو به چند قسمت تقسیم کنین تا بتونین مخلوط رو به تمام بخش های کف سر و موها برسونین. اگر انتهای موها دارای موخوره و آسیب دیدگی هستش، جادویی برای رویش موهایتان بهتره که به اون قسمت هم ماسک بزنین.

مرحله پنجم

برای مدت 20 – 30 دقیقه، موها رو با یه کلاه دوش بپوشونین تا ماسک کاملا جذب بشه جادویی برای رویش موهایتان  و بعد با شامپوی ملایم، موها رو آبکشی کنین.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  معجزه ی گیاهان دارویی در درمان ریزش مو

تخم مرغ

رشد سریع مو با زغال به روش هندی ها
مواد مورد نیاز:

یک فنجان آب گرم

یک قاشق چایخوری جوش شیرین

¼ قاشق جایخوری زغال فعال

روش تهیه و استفاده:

اول جوش شیرین و آب گرم رو با هم ترکیب کنین و بعد زغال رو اضافه کنین. جادویی برای رویش موهایتان در واقع این ترکیب، یه شوینده بسیار عالی برای موهاست که باید اونو روی موی خشک یا خیس بریزید و 5 دقیقه ماساژ مو، جادویی برای رویش موهایتان اونا رو با آب بشویین. این شامپوی خانگی،جادویی برای رویش موهایتان  می تونه به پاکسازی کامل پوست سر از تمام سموم و توکسین ها کمک کنه و از طریق کاهش این توکسین ها، به رشد مو کمک کنن. در واقع مشکل بسیاری از افرادی که با کندی [bt_highlight]رشد مو[/bt_highlight] جادویی برای رویش موهایتان  یا [bt_highlight]ریزش مو [/bt_highlight]مواجه هستن، جادویی برای رویش موهایتان وجود باکتری ها و عفون های مختلف در پوست سر هستش.

زغال فعال

رشد سریع مو با روغن کرچک

روغن کرچک خواص بسیار زیادی برای موها داره که از جمله می تونیم به:

کاهش ریزش مو

تقویت مو و افزایش رشد موها

متعادل کردن PH پوست سر

متعادل کردن چربی کف سر

ترمیم موهای آسیب دیده، وز و خشک

پاکسازی پوست سر از عفونت های قارچی و باکتریایی

خب با این همه خواص، دیگه نیازی به مخلوط کردن چیزی با روغن کرچک ندارین. فقط چند قطره از این روغن رو به سرانگشتان بمالین و کف سر رو کاملا با اون ماساژ بدین و اگه احتیاج دارین، تمام ساقه مو رو هم روغن مالی کنین.

روغن کرچک

نکته:

روغن کرچک رو از یه جای قابل اعتماد تهیه کنین تا از اصل بودنش اطمینان داشته باشین.

برای نتیجه گیری بهتر، می تونین موها را چند ساعت یا در طول شب به روغن کرچک آغشته کنین و صبح فردا اونا رو بشویین.

رشد سریع مو با روغن زیتون

روغن زیتون رو هم می تونین به تنهایی برای ماساژ ریشه مو به کار ببرین یا اینکه باهاش یه ماسک درست کنین:

یک عدد سفیده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک قاشق غذاخوری عسل یا 2-3 قاشق غذاخوری ماست

مواد رو با هم مخلوط کنین و به مدت 30 دقیقه به موها بمالین و با یه کلاه اونا رو بپوشونین. بهتره که 5 دقیقه اول رو به ماساژ سر اختصاص بدین تا نتیجه بهتری داشته باشه. سپس با آب سرد و شامپوی بدون سولفات، موها رو آبکشی کنین.

روغن زیتون

شامپو برای رشد سریع مو

اگه دوست دارین که یه شامپوی خوب برای افزایش رشد موهاتون تهیه کنین، بهتره که به محتویات اون توجه کنین. اصلا مهم نیست که برند شامپو چی باشه، تحقیقات نشون داده که شامپوهایی که دارای مواد زیر هستن، باعث رشد بهتر موها میشن:

انواع ویتامین های خانواده B و بیوتین

آمینواسیدها

روغن نارگیل، چوب درخت سدار، رزماری

شامپوهای مختلف

نکته:

برای اینکه از شامپوی مورد استفاده تون، نتیجه بهتری بگیرین، لازمه که وقتی موها رو به اون آغشته می کنین، جادویی برای رویش موهایتان کمی با کف دست موها و کف سر رو با اون ماساز بدین و بعد صبر کنین تا چند دقیقه موها به همون صورت با کف شامپو در تماس باشه و سریعا آبکشی نکنین.

قرص برای رشد سریع مو

و اما قرص ها و مکمل هایی که برای رشد موها جادویی برای رویش موهایتان مناسبن و باعث میشن تا زودتر، موهایی بلند داشته باشین:

قرص و مکمل زینک

قرص آهن

قرص ویتامین های B کمپلکس ، بیوتین، روغن ماهی

این مواد لازم برای رویش موها رو می تونین از تغذیه هم به دست بیارین، اما استفاده خودسرانه از قرص ها و مکمل ها، ممکنه نتایج بدتری ایجاد کنه چون تداخلات دارویی و هورمونی رو فقط یه متخصص می تونه با آزمایشات و تجویز داروی مناسب، کنترل کنه. پس حتما به یه متخصص مراجعه بفرمایین.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *