تقویت ورویش مو با روغن زیتون

تقویت ورویش مو با روغن زیتون

تقویت ورویش مو با روغن زیتون

چگونه با استفاده از روغن زیتون موی سالم و زیبا داشته باشیم

روغن زیتون را می توان معجزه ای برای مو ها دانست. روغن زیتون به دلیل مواد مغذی و ویتامین هایی که در خود دارد می تواند به سلامت و شادابی و زیبایی موها کمک بسیاری کند

 

اگر پوست سر و موهایتان خشک است، ماساژ روغن زیتون می تواند نرمی و لطافت را به موهایتان باز گرداند. بهترین راه استفاده از روغن زیتون برای این منظور این است که روغن را با حرارت بخار گرم کرده و از کف سر به سمت نوک موها شروع به ماساژ موها کنید. برای حصول نتیجه بهتر بعد از آغشته شدن کل موها کلاه پلاستیکی روی سر بگذارید و نیم ساعت صبر کنید تا تمام مواد روغن جذب پوست و موها شود.

تقویت ورویش مو با روغن زیتون

کسانی که موی چرب دارند هم می توانند از خواص تقویت کنندگی این روغن استفاده کنند. برای اینکه چربی مو را متعادل کنید، می توانید مقداری آب لیمو تازه در روغن بچکانید و ماساژ را از ساقه مو شروع کرده و پوست سر را با روغن ماساژ ندهید.

تقویت ورویش مو با روغن زیتون

روغن زیتون در ترکیب با موادی مثل عسل ، سفیده تخم مرغ ، لیمو، حنا، گزنه یا هر ماده مقوی طبیعی دیگری می تواند نقش یک ماسک مو عالی و ارزان قیمت را برای موهایتان بازی کند. این روغن همزمان با تقویت پیاز مو ، مانع ریزش آن شده، با آبرسانی به پوست لطافت بیشتری به موها می دهد و با کمک اسیدهای چرب ی که دارد موی شما را درخشان و نرم می کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  درمان ریزش مو با طب سنتی چینی

برای تقویت ابرو و مژه هم می توانید از این روغن استفاده کنید. پاک کردن آرایش چشم و آبرو با روغن زیتون و یا ماساژ روزانه با این روغن ضمن محافظت از پوست اطراف چشم به تقویت پیاز مو ها کمک می کند. ترکیب یک سیرحبه سیر رنده شده، با روغن زیتون و مالیدن آن بر ابرو یکی از موثرترین ترکیبات سنتی برای درمان ریزش و تقویت ابرو هاست.

 

یکی از عوامل شوره و ریزش موی سر آلودگی های محیطی و التهابی است که در پوست ایجاد می کنند. با ماساژ پوست سر به وسیله روغن زیتون همزمان با چرب کردن آن پوست را برای مقابله با آلودگی ها و دفع سموم کمک خواهید کرد. هر قدر مواد مغذی به پوست سر برسانید، همانقدر پوست و موی سالم تری خواهید داشت. نه تنها استفاده موضعی ، که خوردن منظم روغن زیتون تاثیر خود را بر روی [bt_highlight]سلامت موهای[/bt_highlight]تان خواهد گذاشت.

تقویت ورویش مو با روغن زیتون

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *