تونیک گیاهی رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

تونیک گیاهی رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

تونیک گیاهی رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

تونیک گیاهی رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تونیک گیاهی رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

طریقه مصرف تونیک گیاهی برای رشد موی سر

روزی دوبار و هر بار 15 الی 17 پاف محلول رو بر روی سر اسپری نمایید ولی قبل از اسپری کردن محلول به اندازه 3 دقیقه سر را با انگشت آرام ماساژ دهید، اینکار را به مدت سه دقیقه بعد از اسپری کردن محلول هم انجام دهید. این روند گردش خون را در بافت سر و موها افزایش داده که با گرم شدن سر، بالا رفتن گردش خون را متوجه خواهید شد و بالا رفتن گردش خون یعنی خون رسانی بیشتر به سلولهای مو و در نتیجه تقویت و رشد مو.

نکته: بین دو بار اسپری نمودن در یک روز حداقل 5 ساعت فاصله باشد.

نکته: بهترین زمان برای اسپری محلول رشد مو شرکت رویش سبز لاوین صبح و شب میباشد.

 

ماساژ دادن پوست سر روزی سه بار صبح و ظهر و شب هر بار ۵ دقیقه سبب میشود جریان خود در بافتهای مو و پوست سر افزایش یافته که به رشد مو کمک شایانی مینمایند همچنین به تدریج چربی زیر پوست سر خارج شده و رشد و فعالیت و تقویت پیاز موی شما سریعتر صورت میگیرد.

 

درخصوص نحوه ماساژ سر اصلا قانون خاصی ندارد نه محکم نه خیلی آرام ، متعادل با سر انگشت نه ناخن.

کلا ماساژ پوست سر برای رویش موها خیلی مهم و مفید است چون جریان و گردش خون رو زیر پوست سر بیشتر و منافذ پوست سر رو باز میکند و چربی زیر پوست سر رو خارج و عمل رشد سریعتر راحتتر و بهتر صورت میگیرد.

مهمترین مزیت پکیج شرکت رویش سبز لاوین این است که نه تنها از ریزش مو جلوگیری کرده و موها را تقویت و پر پشت مینماید بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده نیز می شود.

محصول تولیدی شرکت رویش سبز لاوین مو برای درمان ریزش مو و رشد موی سریع به همراه تعدادی داروی دیگر برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو در یک پکیج  عرضه می شود. بر اساس گفته های خود شرکت رویش سبز لاوین این محلول به همراه داروهایی که در پکیج ارائه می شوند می توانند در مدت زمان کوتاهی موهای از دست رفته را به حالت رشد مجدد برگرداند.

ریزش مو در کشور ما در اکثریت افراد وجود دارد و درمان قطعی و درستی تا به امروز ارائه نشده است ولی شرکت رویش سبز لاوین بر اساس تحقیقاتی که در زمینه رشد مجدد مو انجام داده است به این نتیجه رسیده که این کار شدنی است و موهای ریخته شده را می توان دوباره احیا کرد.

تمامی داروهای پکیج مو شرکت رویش سبز لاوین به صورت قانونی و با آزمایشاتی که انجام گرفته است در وزارت بهداشت و غذا و دارو به ثبت رسیده و از این بابت هیچ نوع نگرانی در رابطه با تولید این داروی معجزه گر وجود ندارد. تلاشهای شبانه روزی شرکت رویش سبز لاوین در تولید این دارو نتیجه بخش بوده و می تواند قدمی بزرگ در زمینه رشد علمی در داروسازی کشور باشد . بدون تعارف می توانیم بگوییم ریزش مو در کشور ما برای خیلی از افراد واقعا دغدغه بزرگی است .دیگر نگران ریزش مو نخواهید بود وقتی از داروی شرکت رویش سبز لاوین بهرمند شوید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  شامپو شرکت رویش سبز لاوین

مشکلات سلامتی قابل درمان که با تغییر در ظاهر موها خود را نشان می دهند، از این قرارند:

خاکستری شدن مو: استرس موهای سر را خاکستری می کند. استرس با ایجاد التهاب، سبب از کار افتادن سلول های تولید کننده رنگدانه می شود.

شکنندگی مو: این علامت نشان دهنده ابتلا به سندرم کوشینگ است. این سندرم در اثر افزایش ترشح هورمون کورتیزول از غده فوق کلیوی رخ می دهد و علائمی مانند افزایش فشار خو، خستگی و کمردرد را به همراه دارد. برای برخی افراد درمان این سندرم نیاز به جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی دارد.

خشک شدن موهاکم کاری تیروئید به معنای آن است که غده تیروئید شما به درستی کار نمی کند و این اختلال می تواند منجر به خستگی، عدم تحمل سرما، درد مفاصل، درد عضلانی، چهره پف کرده و افزایش وزن نیز بشود.

ریختن مو: اگر شما به طور ناگهانی متوجه[bt_highlight] ریزش موی سر[/bt_highlight] خود شده اید، این می تواند نشانه کم خونی فقر آهن باشد. یک آزمایش خون می تواند سطح آهن در خون شما را مشخص کند. افرادی که گیاه خوار هستند و یا زنانی که دوره های سنگین قاعدگی را دارند، بیشتر به این عارضه مبتلا می شوند. مکمل های آهن و تغییر در رژیم غذایی با مصرف خوراکی های غنی از آهن این نوع ریزش مو را کنترل می کند. ریزش مو همچنین به طور موقت می تواند به تغییرات ناگهانی در سطح استروژن بعد از بارداری و یا بعد از توقف مصرف قرصهای ضد بارداری رخ دهد.

نازک شدن مو: پروتئین، جزو ضروری برای ساختن موها است، بنابراین اگر به مقدار کافی پروتئین مصرف نکنید، متوجه ریزش و نازک شدن موها می شوید. افرادی که دارای مشکلات معده -روده ای هستند و یا افرادی که جراحی بای پس معده را انجام داده اند ممکن است دارای مشکلاتی در جذب پروتئین باشند. این مشکلات را پزشک می تواند درمان کند. اما این را بدانید که بیشتر نازک شدن موها، حتی در خانم ها، می تواند ارثی باشد.

دانه های زرد: وجود پوسته زرد و یا سفید در بین موهایتان، و یا حتی ابروها، نشانه درماتیت سبوره است. شامپوهای مخصوص شوره و کورتیزون های تجویزی توسط پزشک می تواند درمان کننده شوره سر باشد. شوره سر می تواند به علت مخمر و یا التهاب پوستی رخ دهد. شوره سر، معمولا در زمستان بدتر می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *