بهترین شامپو و درمان پسوریازیس پوست

بهترین شامپو و درمان پسوریازیس پوست

بهترین شامپو و درمان پسوریازیس پوست

 

بهترین شامپو و درمان پسوریازیس پوست

 

بهترین شامپو و درمان پسوریازیس پوست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین شامپو و درمان پسوریازیس پوست

 

پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس پوست سر می تواند در یک ناحیه کوچک رخ دهد که تقریبا بدون توجه به آن دیده می شود یا یک ناحیه بزرگ را پوشش می دهد و به گردن و گوش ها ادامه پیدا کند . علائم خفیف می تواند شامل خارش اندک یا پوسته های پوست مانند شوره سر باشدکه در اغلب موارد مانع رشد مو می شود .و در موارد شدیدتر می تواند این خارش و پوسته سر با علائم شدیدتری و در ناحیه بزرگتری خودش را نشان دهد.اینکه مدام خودتان را بخارانید خجالت اور ونا خوشایند است و حتی ممکن است شوره ها روی لباستان بریزد و ظاهری ناخوشایند را ایجاد کند.

شرکت رویش سبز لاوین بهترین شامپوی رشد مو در دنیا را اختراع نموده است که در کنار بهترین روش رشد مو ارائه میگردد.

 

درمان پسوریازیس

اگر فکر می کنید که[bt_highlight] پسوریازیس[/bt_highlight] دارید، اما مطمئن نیستید، همیشه با یک متخصص پزشکی مشورت کنید تا یک تشخیص صحیح بدست آورید. بسته به شدت مساله شما بسیاری از محصولات از قدرت خفیف تا اضافی در دسترس هستند و بسیاری از آنها بدون نسخه قابل دسترسی هستند.

محصولات بی شماری فراوان هستند و باید از دو دارو تایید شده در آنها استفاده کنند:

اسید سالیسیلیک
قطران زغال سنگ
طبیعی، گیاهی و اسانس
اسید سالیسیلیک یک دارو قوی است که اغلب برای کولوس، زگیل و سایر بیماری های پوست استفاده می شود.

زغال سنگ تار یک عنصر ضد شوره ای است که در شامپو ها و سایر روش ها استفاده می شود و فقط برای پوست سر استفاده می شود. اما عوارض جانبی کمتری دارند.

بهترین شامپو و درمان پسوریازیس پوست

بهترین شامپوها برای پسوریازیس پوست سر
شامپو DERMASOLVE PSORIASIS 8.0 OZ
این یک شامپوی بدون نسخه است که می توانید از داروخانه ها به راحتی دریافت کنید . این شامپو به از بین بردن پوسته و خارش سر ،تحریک و قرمزی سر کمک می نماید.این شامپو حاوی سولفات است

MG217 PSORIASIS MEDICATED CONDITIONING COAL TAR FORMULA SHAMPOO, 8 FLUID OUNCE

این یک محصول عالی برای مبارزه با تحریک، خارش، شوره سر، پوسته پوسته شدن و قرمزی است. این محصول شامل یک محلول نمک زغال سنگ است که باعث کاهش تولید سلول های پوست پسوریازیس می شود. این محصول حجم موهای شما را کم نمی کند و دارای رایحه ای گیاهی است.

DENOREX, THERAPEUTIC, 2-IN-1 SHAMPOO + CONDITIONER, MAXIMUM ITCH RELIEF – 10 OZ EA, PACK OF 3
Denorex سازنده چند شامپو بسیار موثر و درمان برای پوسته پوسته شدن، شوره سر و پسوریازیس است. Denorex Therapeutic Maximum Stomach Shampoo and Conditioner دارای بیشترین غلظت زغال سنگ است و باعث رفع قرمزی و خارش می شود و به کاهش بیماری کمک می کند . این شامپو بسیار قوی بوده و بعد از یک هفته می توانید بهترین نتیحه را بگیرید.

همچنین Denorex شامپویی کاندیشنر قویی است . این محصول حاوی اسید سالیسیلیک است که یک ماده ثابت برای کنترل پوسته پوسته شدن، خارش و قرمزی به شدت کاربرد دارد . این فرمول حاوی ویتامین B5 برای درخشش و موی سالم است.

PC TAR SHAMPOO
این شامپو دارویی نیز برای درمان پسوریازیس، پوست سر، قرمزی و شوره سر خارش دار بسیار موثر است. این شامپو شامل ذغال سنگ برای تشخیص حساسیت و کاهش سرعت مجدد پسوریازیس است.

شامپو درمان NEUTROGENA T / GEL فرمول اصلی، درمان شوره سر، 16 FL. اوز
Neutrogena دارای دوشامپوی مخصوص به نام T/Gel است .متخصصین اعلام می کنند این شامپو نه تنها شوره سر را کنترل می کند بلکه پسوریازیس را خنثی نموده و از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می نمایداین شامپو حاوی زغال سنگ است، اما هنوز هم ملایم و موی سر است.

شامپوی درمانی DERMAREST PSORIASIS همرا با کاندیشنر.
این شرکت دارای چندین محصول بسیار موثر برای درمان پسوریازیس، مانند کرم، کاندیشنر ، و این شامپو خاص است. حداکثر دارو بدون نسخه دارد . روی و ویتامین B5 بعضی از مواد تشکیل دهنده این شامپو هستند .پوست سر را مرطوب نگه می دارد تا از خشکی سر جلوگیری نماید. فرمول غیرچرب است، بدون رنگ یا عطر اضافه شده است.

شامپو خوب برای درمان ریزش مو در کنار قرصهای رشد مو
مصرف قرصهای رشد سریع مو در کنار شامپوهای با کیفیت و بدون مواد شیمیایی میتواند تاثیر بسزایی در رشد موها و درمان ریزش مو داشته باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *