درباره دکتر نوروزیان

پک رویش مجدد مو دکتر نوروزیان

دکترنوروزیان سازنده محلول رویش مجدد مو میگوید برای اولین بار در ایران توانسته محلولی را کشف وبه مرحله تولید برساند که موجب توقف ریزش موی ارثی وریزش مو به خاطر سایر عوامل مانند آلودگی وبیماری های مو می شود. آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶ توجه داشته باشید این محصول بر روی انواع مدل ریزش مو جواب می دهد . عزیزان ابتدا به مطبی که جنب داروخانه است مراجعه کرده و توسط متخصص پوست و مو ویزیت می شوید و پک دکتر نوروزیان که مناسب شما باشد را برایتان تجویز می کند . سپس به داروخانه مراجعه کرده و پک دکتر نوروزیان را تهیه می کنید . لازم به ذکر است دکتر نوروزیان دارو ساز هستند و ویزیت نمی کنند پس مطب هم ندارند. دکتر نوروزیان صاحب امتیاز داروخانه دکترنوروزیان توانسته محلولی را طبق دانسته های داروسازی خود کشف کند که نه تنها از ریزش مو ها جلوگیری می کند بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده قبلی نیز میشود. گواه این مسئله رضایتمندی مشتریانی هستند که این محلول را مورد استفاده قرار داده اند ونتیجه مطلوب را دیده اند. دکترنوروزیان این محلول را به همراه یک پکیج که شامل دارو های دیگر برای جلو گیری از ریزش مو و اثر بخشی هرچه بیشتر محلول ارائه میدهد. به گفته خود شخص دکترنوروزیان این محلول ومحصولات پکیج همراه محلول میتواند در مدت زمان کوتاهی موهای ریخته شده شما را به شما بازگرداند و از ریزش مجدد هم جلوگیری کند. دکتر نوروزیان این محلول را نتیجه سال ها تلاش وتحقیق در رابطه با عوامل ریزش مو ومراجعه به کتب طب سنتی وطب گیاهی ومطالعات وتحقیقات فراوان در این رابطه برای ایجاد محصولی بدون عوارض وکاملا گیاهی واثر بخش می داند. به گفته شخص دکترنوروزیان مخالفت های فراوانی در این زمینه با او شده ، و خیلی از پزشکان وداروسازان این امر را غیر واقعی ونشدنی میدانستند. اما دکتر نوروزیان با تلاش وتحقیقات فراوان وامید به این که بتواند این مشکل دردسر ساز و دغدغه ونگرانی اکثریت مردم را برطرف سازد این امر را شدنی وموفقیت آمیز میدانست. دکتر نوروزیان به کمک دانش خود ومطالعه بر روی بسیاری از بیمارانی که مشکلات زیادی از ریزش مو وبیماری های متعدد مو را داشتند توانسته اکنون دارویی را ارائه دهد که با اثر بخشی مطلوب روی اکثریت استفاده کنندگان وبدون هیچ عوارضی به موفقیت در این زمینه وشهرتی خاص برسد. داروخانه دکتر نوروزیان با عرض سلام خدمت کاربران گرامی تنها مرجع رسمی وتخصصی رویش موی دکتر نوروزیان. باتوجه به جست وجوهای زیاد کاربران در مورد داروخانه دکتر نوروزیان وآدرس داروخانه و وجود سایت ها وآدرس های متعدد همانطور که در مطالب قبل هم اشاره کردیم وظیفه خود میدانیم به خاطر عدم سر در گمی بیماران ومراجعان گرامی برای تهیه پکیج رویش موی دکتر نوروزیان از داروخانه دکتر نوروزیان وتسهیل در این امر توضیحاتی را در مورد این آدرس ها وسایت های متعدد ارائه دهیم. همانطور که میدانید متاسفانه همیشه سود جویان در کمین هستند تا از هر موقعیتی به نفع خود استفاده کنند

پکیج دکتر نوروزیان به خاطر شهرتی که در زمانی کوتا به دست آورد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت ومتاسفانه از دید سود جویان نیز این مسئله دور نبود. لزا آن ها نیز با استفاده از امکانات در دسترس خود به ایجاد سایت های متعدد وکانال های تلگرامی وارائه شماره هایی با عنوان دکتر نوروزیان ،مرجع دکتر نوروزیان ویا نمایندگی دکتر نوروزیان موجب گمراهی مراجعان وافرادی که میخواستند این پکیج را دریافت کنند شدند. این افراد وسایت ها بعضا خود را به جای دکتر نوروزیان نیز معرفی میکنند ، واکثرا بدون ویزیت واطلاع از وضعیت بیمار ومراجع پکیج ها وداروهایی را با عنوان پکیج دکتر نوروزیان به مردم با قیمت های مختلف میفروشند. برای این که این اشتباهات به این نکته توجه کنید که استفاده از این پکیج منوط به ارائه نسخه از دکتر ودریافت آن از داروخانه دکترنوروزیان است وهمچنین این پکیج با نام وبرند رسمی لاناریا به بیماران عرضه میشود.

مشتریان در حال استفاده محلول

مشتریان در حال استفاده دوره اول
مشتریان در حال استفاده دوره دوم
مشتریان راضی از محلول دکتر نوروزیان

هر آنچه باید در مورد دکتر نوروزیان بدانید

چه تضمینی برای درمان وجود دارد؟
❌جمله ی اشتباهی که به تازگی در سیستم درمانی کشور وارد شده است .
‎یک شرکت با تبلیغات گسترده در تلویزیون ایران و تاکید بر ضمانت برای جوابدهی محصول این کلمه اشتباه را در سیستم درمانی کشور رواج داده است.
❗️همراهان عزیز در پزشکی هیچ تضمینی وجود ندارد و اگر کسی این جمله را به کار می برد به این معنی است که محصولی با کیفیت و قیمت بسیار پایین را گران می فروشد.
✅هیچ تضمینی در درمان ریزش مو وجود ندارد اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که بیش از ۹۵‎٪ از مصرف کنندگان پک ما جواب گرفته اند و مطمئن باشید محصولی با این کیفیت هیچ کجای دنیا یافت نمی شود.
‎گواه حرف ما تصاویر ارسالی بیماران تحت درمان ما هستند

دکتر نوروزیان
آدرس داروخانه و مطب جهت ویزیت و دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان در تهران:

———————————
آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
———————————
?آدرس شرق تهران : فلکه دوم تهران پارس ( ضلع جنوبی ) داروخانه دکتر ارژنگ مراجعه کنید
همه روزه غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۰
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
( نزدیکترین مترو تهران پارس )
———————————
?آدرس شعبه كرج : فرديس ، بين سه راه حافظيه و فلكه اول ، روبرو مسجد الزهرا ، داروخانه دکتر سميعي
۰۹۱۹۹۹۰۹۱۰۱
—————————
?شماره هماهنگی دیگر شهر ها
۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
@lanariateam
@fhkhaledi
برای دریافت اطلاعات تکمیلی ، نکات آموزشی ، پرسش و پاسخ درمورد پک رشد مو به سایت ما مراجعه کنید:
https://rouyeshmo.com/ask/
عزیزان لینک کانال را به دوستان خود معرفی نمایید
@rouyeshmou کانال اصلی
@rouyeshmoo کانال آموزشی

برای تهیه پک دکتر نوروزیان یا به یکی از داروخانه های فوق مراجعه کنید یا از طریق خطوط زیر تماس گرفته و پک خود را سفارش دهید
داروخانه دکتر نوروزیان در شرق ، غرب تهران و کرج شعبه دارد .
رشد مجدد مو های شما با پک دکتر نوروزیان رنگ واقعیت گرفته و ارزوی کشف محصولی که باعث رشد ولقعی موها شود اتفاق افتاده است.
دکتر نوروزیان داروساز بوده و سازنده پک رشد مو می باشند و مطبی برای ویزیت ندارند . در مراکز فوق پزشکان متخصص برای ویزیت حضور دارند.
عزیزان در زمان استفاده از محلول لاناریا دکتر نوروزیان از محصولات دیگری استفاده نکنید