دکتر نوروزیان نام داروخانه ومطبی در تهران با مدیریت دکتر نوروزیان میباشد

که از طریق تولید داروی رشد مو و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد موی دکتر نوروزیان به شهرت خاصی رسیده.

دکتر نوروزیاندکتر حامد نوروزیان

دکتر نوروزیان برای اولین بار در ایران فرمولی را اختراع کرد که باعث درمان ریزش موی شما در سریع ترین زمان ممکن میشود.

بیشتر

مطب و داروخانهمطب و داروخانه دکتر نوروزیان

آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

بیشتر

مجوز پکیج دکترآیا این پکیج مجوز دارد؟

شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶ شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶

بیشتر

ضمانت اصل بودنتضمین اصل بودن محلول نوروزیان

این پکیج معجزه گر رشد مو را با اطمینان(تمامی نمادها و مجوزها به نام دکتر روی بسته بندی تک تک محتویان پکیج دکتر نوروزیان درج شده است)

بیشتر

نمونه هایی از اثر محلول

دکتر نوروزیان کجاست؟

درباره دکتر نوروزیان

دکترنوروزیان سازنده محلول رویش مجدد مو میگوید برای اولین بار در ایران توانسته محلولی را کشف وبه مرحله تولید برساند که موجب توقف ریزش موی ارثی وریزش مو به خاطر سایر عوامل مانند آلودگی وبیماری های مو می شود. دکتر نوروزیان صاحب امتیاز داروخانه دکترنوروزیان توانسته محلولی را طبق دانسته های داروسازی خود کشف کند که نه تنها از ریزش مو ها جلوگیری می کند بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده قبلی نیز میشود.

مشتریان راضی

در حال انجام دور دوم

در حال انجام دور اول

نظرات مصرف کنندگان

  • بهترین محلولی که تا حالا تو عمرم دیدم ، واقعا اثر میکنه

    دکتر نوروزیان محمد عباسیان

  • با سلام ، خیلی وقت بود که دنبال یه محلول میگشتم که بتونم موهامو بهتر کنم ، هر کی میدید میگفت چرا داره موهات میریزه، یکی از دوستان شما رو معرفی کرد و محلول رو خریدم ولی نا امید بودم ، بعد به لطف خدا و کمک شما الان رشد موهام خیلی خوب شده - با تشکر از شما

    دکتر نوروزیان خانم مشتاقی

  • با سلام ، با توجه به وجه کاری بنده خیلی اذیت میشدم بایت ریزش موهام ، بعد از استفاده از محلول واقعا به نتیجه دلخواه رسیدم

    دکتر نوروزیان مهندس کرمی

درباره دکتر بیشتر بدانیم

دکترنوروزیان این محلول را به همراه یک پکیج که شامل دارو های دیگر برای جلو گیری از ریزش مو و اثر بخشی هرچه بیشتر محلول ارائه میدهد. به گفته خود شخص دکترنوروزیان این محلول ومحصولات پکیج همراه محلول میتواند در مدت زمان کوتاهی موهای ریخته شده شما را به شما بازگرداند و از ریزش مجدد هم جلوگیری کند. دکتر نوروزیان این محلول را نتیجه سال ها تلاش وتحقیق در رابطه با عوامل ریزش مو ومراجعه به کتب طب سنتی وطب گیاهی ومطالعات وتحقیقات فراوان در این رابطه برای ایجاد محصولی بدون عوارض وکاملا گیاهی واثر بخش می داند. به گفته شخص دکترنوروزیان مخالفت های فراوانی در این زمینه با او شده ، و خیلی از پزشکان وداروسازان این امر را غیر واقعی ونشدنی میدانستند. اما دکتر نوروزیان با تلاش وتحقیقات فراوان وامید به این که بتواند این مشکل دردسر ساز و دغدغه ونگرانی اکثریت مردم را برطرف سازد این امر را شدنی وموفقیت آمیز میدانست.

توجه داشته باشید این محصول بر روی انواع مدل ریزش مو جواب می دهد . عزیزان ابتدا به مطبی که جنب داروخانه است مراجعه کرده و توسط متخصص پوست و مو ویزیت می شوید و پک دکتر نوروزیان که مناسب شما باشد را برایتان تجویز می کند . سپس به داروخانه مراجعه کرده و پک دکتر نوروزیان را تهیه می کنید . لازم به ذکر است دکتر نوروزیان دارو ساز هستند و ویزیت نمی کنند پس مطب هم ندارند. دکتر نوروزیان صاحب امتیاز داروخانه دکترنوروزیان توانسته محلولی را طبق دانسته های داروسازی خود کشف کند که نه تنها از ریزش مو ها جلوگیری می کند بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده قبلی نیز میشود.

درباره دکتر نوروزیان و محلول رویش مجدد مو

دکترنوروزیان سازنده محلول رویش مجدد مو میگوید برای اولین بار در ایران توانسته محلولی را کشف وبه مرحله تولید برساند که موجب توقف ریزش موی ارثی وریزش مو به خاطر سایر عوامل مانند آلودگی وبیماری های مو می شود. 

دکتر نوروزیان صاحب امتیاز داروخانه دکترنوروزیان توانسته محلولی را طبق دانسته های داروسازی خود کشف کند که نه تنها از ریزش مو ها جلوگیری می کند بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده قبلی نیز میشود. 

دکترنوروزیان این محلول را به همراه یک پکیج که شامل دارو های دیگر برای جلو گیری از ریزش مو و اثر بخشی هرچه بیشتر محلول ارائه میدهد. 

به گفته خود شخص دکترنوروزیان این محلول ومحصولات پکیج همراه محلول میتواند در مدت زمان کوتاهی موهای ریخته شده شما را به شما بازگرداند و از ریزش مجدد هم جلوگیری کند. 

دکتر نوروزیان این محلول را نتیجه سال ها تلاش وتحقیق در رابطه با عوامل ریزش مو ومراجعه به کتب طب سنتی وطب گیاهی ومطالعات وتحقیقات فراوان در این رابطه برای ایجاد محصولی بدون عوارض وکاملا گیاهی واثر بخش می داند. 

به گفته شخص دکترنوروزیان مخالفت های فراوانی در این زمینه با او شده ، و خیلی از پزشکان وداروسازان این امر را غیر واقعی ونشدنی میدانستند. 

اما دکتر نوروزیان با تلاش وتحقیقات فراوان وامید به این که بتواند این مشکل دردسر ساز و دغدغه ونگرانی اکثریت مردم را برطرف سازد این امر را شدنی وموفقیت آمیز میدانست.
 

 

دکترنوروزیان سازنده محلول رویش مجدد مو میگوید برای اولین بار در ایران توانسته محلولی را کشف وبه مرحله تولید برساند که موجب توقف ریزش موی ارثی وریزش مو به خاطر سایر عوامل مانند آلودگی وبیماری های مو می شود.

آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

توجه داشته باشید این محصول بر روی انواع مدل ریزش مو جواب می دهد . عزیزان ابتدا به مطبی که جنب داروخانه است مراجعه کرده و توسط متخصص پوست و مو ویزیت می شوید و پک دکتر نوروزیان که مناسب شما باشد را برایتان تجویز می کند . سپس به داروخانه مراجعه کرده و پک دکتر نوروزیان را تهیه می کنید . لازم به ذکر است دکتر نوروزیان دارو ساز هستند و ویزیت نمی کنند پس مطب هم ندارند. دکتر نوروزیان صاحب امتیاز داروخانه دکترنوروزیان توانسته محلولی را طبق دانسته های داروسازی خود کشف کند که نه تنها از ریزش مو ها جلوگیری می کند بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده قبلی نیز میشود. گواه این مسئله رضایتمندی مشتریانی هستند که این محلول را مورد استفاده قرار داده اند ونتیجه مطلوب را دیده اند. دکترنوروزیان این محلول را به همراه یک پکیج که شامل دارو های دیگر برای جلو گیری از ریزش مو و اثر بخشی هرچه بیشتر محلول ارائه میدهد. به گفته خود شخص دکترنوروزیان این محلول ومحصولات پکیج همراه محلول میتواند در مدت زمان کوتاهی موهای ریخته شده شما را به شما بازگرداند و از ریزش مجدد هم جلوگیری کند. دکتر نوروزیان این محلول را نتیجه سال ها تلاش وتحقیق در رابطه با عوامل ریزش مو ومراجعه به کتب طب سنتی وطب گیاهی ومطالعات وتحقیقات فراوان در این رابطه برای ایجاد محصولی بدون عوارض وکاملا گیاهی واثر بخش می داند. به گفته شخص دکترنوروزیان مخالفت های فراوانی در این زمینه با او شده ، و خیلی از پزشکان وداروسازان این امر را غیر واقعی ونشدنی میدانستند. اما دکتر نوروزیان با تلاش وتحقیقات فراوان وامید به این که بتواند این مشکل دردسر ساز و دغدغه ونگرانی اکثریت مردم را برطرف سازد این امر را شدنی وموفقیت آمیز میدانست. دکتر نوروزیان به کمک دانش خود ومطالعه بر روی بسیاری از بیمارانی که مشکلات زیادی از ریزش مو وبیماری های متعدد مو را داشتند توانسته اکنون دارویی را ارائه دهد که با اثر بخشی مطلوب روی اکثریت استفاده کنندگان وبدون هیچ عوارضی به موفقیت در این زمینه وشهرتی خاص برسد. داروخانه دکتر نوروزیان با عرض سلام خدمت کاربران گرامی تنها مرجع رسمی وتخصصی رویش موی دکتر نوروزیان. باتوجه به جست وجوهای زیاد کاربران در مورد داروخانه دکتر نوروزیان وآدرس داروخانه و وجود سایت ها وآدرس های متعدد همانطور که در مطالب قبل هم اشاره کردیم وظیفه خود میدانیم به خاطر عدم سر در گمی بیماران ومراجعان گرامی برای تهیه پکیج رویش موی دکتر نوروزیان از داروخانه دکتر نوروزیان وتسهیل در این امر توضیحاتی را در مورد این آدرس ها وسایت های متعدد ارائه دهیم. همانطور که میدانید متاسفانه همیشه سود جویان در کمین هستند تا از هر موقعیتی به نفع خود استفاده کنند

پکیج دکتر نوروزیان به خاطر شهرتی که در زمانی کوتا به دست آورد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت ومتاسفانه از دید سود جویان نیز این مسئله دور نبود. لزا آن ها نیز با استفاده از امکانات در دسترس خود به ایجاد سایت های متعدد وکانال های تلگرامی وارائه شماره هایی با عنوان دکتر نوروزیان ،مرجع دکتر نوروزیان ویا نمایندگی دکتر نوروزیان موجب گمراهی مراجعان وافرادی که میخواستند این پکیج را دریافت کنند شدند. این افراد وسایت ها بعضا خود را به جای دکتر نوروزیان نیز معرفی میکنند ، واکثرا بدون ویزیت واطلاع از وضعیت بیمار ومراجع پکیج ها وداروهایی را با عنوان پکیج دکتر نوروزیان به مردم با قیمت های مختلف میفروشند. برای این که این اشتباهات به این نکته توجه کنید که استفاده از این پکیج منوط به ارائه نسخه از دکتر ودریافت آن از داروخانه دکترنوروزیان است وهمچنین این پکیج با نام وبرند رسمی لاناریا به بیماران عرضه میشود.

دکتر نوروزیان
آدرس داروخانه و مطب جهت ویزیت و دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان در تهران:

———————————
آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶
———————————
?آدرس شرق تهران : فلکه دوم تهران پارس ( ضلع جنوبی ) داروخانه دکتر ارژنگ مراجعه کنید
همه روزه غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۰
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
( نزدیکترین مترو تهران پارس )
———————————
?آدرس شعبه كرج : فرديس ، بين سه راه حافظيه و فلكه اول ، روبرو مسجد الزهرا ، داروخانه دکتر سميعي
۰۹۱۹۹۹۰۹۱۰۱
—————————
?شماره هماهنگی دیگر شهر ها
۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
@
lanariateam
@
fhkhaledi
برای دریافت اطلاعات تکمیلی ، نکات آموزشی ، پرسش و پاسخ درمورد پک رشد مو به سایت ما مراجعه کنید:
https://rouyeshmo.com/ask/
عزیزان لینک کانال را به دوستان خود معرفی نمایید
@
rouyeshmou کانال اصلی
@
rouyeshmoo کانال آموزشی

برای تهیه پک دکتر نوروزیان یا به یکی از داروخانه های فوق مراجعه کنید یا از طریق خطوط زیر تماس گرفته و پک خود را سفارش دهید
داروخانه دکتر نوروزیان در شرق ، غرب تهران و کرج شعبه دارد .
رشد مجدد مو های شما با پک دکتر نوروزیان رنگ واقعیت گرفته و ارزوی کشف محصولی که باعث رشد ولقعی موها شود اتفاق افتاده است.
دکتر نوروزیان داروساز بوده و سازنده پک رشد مو می باشند و مطبی برای ویزیت ندارند . در مراکز فوق پزشکان متخصص برای ویزیت حضور دارند.
عزیزان در زمان استفاده از محلول لاناریا دکتر نوروزیان از محصولات دیگری استفاده نکنید

رشد مو دکتر نوروزیان
رشد سریع مو و رشد مجدد مو دکتر نوروزیان

برای بسیاری از خانم ها رشد سریع تر موهاشون یک معظل بزرگه و همه دوست دارند که موهاشون سریعتر بلند شود . این پک که قرار به شما معرفی بشه یکی از این روش هاست .
پک رشد سریع مو دکتر نوروزیان یا همان پک لاناریا بهترین گزینه برای خانم هاست و همینطور اقایان . این پک شامل محلول ، شامپو مخصوص پوست سر ، یک صابون گیاهی و مکمل های تقویت کننده مو می باشد .
محصولات مشابه دکتر نوروزیان در بازار به وفور موجود است ولی با توجه به ثابقه حضور کاملا مشخص هست که محصولی کاربردی نبودند و در حد یک تبلیغ باقی مانده اند ، در صورتی که پک رشد سریع مو دکتر نوروزیان بخوبی نتیجه داده و تصاویر تعداد زیادی از افرادی که از ان استفاده کرده اند را در سایتقرار داده ایم .
هر یک از پک های دکتر نوروزیان برای ۲ ماهمصرف بوده و بعد از دو ماه باید پک جدید استفاده شود . دکتر نوروزیان از طب سنتی هم استفاده کرده و پیشنهاد هایی مثل استفاده از اب پیاز و نمک دریایی را نیز برای نتیجه بهتر تجویز کرده اند .
برای معرفی دکتر نوروزیان باید به اطلاع عزیزان برسانم ایشان دکتر داروساز بوده و ایشان در زمینه پوست و مو محصولات ارزشمندی روانه بازار کرده اند و بیمارانایشون بسیار از محصولاتشان راضی هستند .
پکیج دکتر نوروزیان برای رشد مجدد مو قابل استفاده بوده و تقریبا همه افرادی که از این پکیج استفاده کرده اند به نتیجه رسیده اند به حز تعداد کمی از افراد که معمولا به محلول دکتر نوروزیان حساسیت داشته اند .
داروخانه دکتر نوروزیان در خیابان کمیل ، سه راه کارون می باشد که شما در ادرس جدید داروخانه از جمله سعادت اباد و فاطمی می توانید محصولات دکتر نوروزیان را تهیه کنید . داروخانه اصلی در فاطمی داروخانه دکتر انصاری می باشد و در سعادت اباد داروخانه دکتر عبدالهی .
نتیجه فوق العاده محلول دکتر نوروزیان بازار محصولات رشد مجدد مو را قبضه کرده است و در شهر تهران و کرج به ندرت افراد از محصولات دیگر استفاده می کنند . دکتر نوروزیان توانسته قویترین و موثر ترین محلول رشد مو را کشف کند .
photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۵_۰۰-۴۱-۴۲.jpg


درمورد سفارش پک رویش مو دکتر نوروزیان به اطلاع دوستان می رسانم این پکیج را در شهر تهران در چند شعبه و در کرج یک شعبه برای فروش قرار داده ایم ، در تهران خیابان سعادت اباد بالاتر از میدان کاج پلاک ۱۲۱ و دوم خیابان کمیل ، سهراه کارون و سوم در خیابان فاطمی ، خیابان باباطاهر پلاک ۲۳ برای خرید حضوری پک دکتر نوروزیان مراجعه کنید و شعبه کرج دکتر نوروزیان فردیس بین فلکه اول و حافظیه داروخانه دکتر سمیعی تهیه کنید .
شماره تماس مشاوره دکتر نوروزیان ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ ، ۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ تماس گرفته شود و مشاوران ما اطلاعات تکمیلی درمورد پک دکتر نوروزیان در اختیار شما قرار می دهند .
در زمان استفاده محلول دکتر نوروزیان حتما قبل از اسپری محلول سر را ماساژ بدهید و بعد از اسپری نیز پوست سر خود را ماساژ دهید ، این عمل باعث افزایش جریان خون و جذب بهتره محلول از طریق پوست سر شما و در نتیجه تقویت پیاز مو می شود .
دکتر نوروزیان درمورد افرادی که نسبت به محلول حساسیت دارند فرموده اند که محلول را باید قطع کنند و در صورت حساسیت شدید به پزشک مراجعه کنند در غیر اینصورت چند قطره بتامتازون یا لوسیون کلوبتازول داخل محلول ریخته و محلول را مجدد استفاده کنند البته قبل از اسپری کردن حتما محلول را تکان دهند . افراد با حساسیت پایین باید محلول را قطع کرده چند روز سر خود را صبح و شب با لوسیون ها ماساژ بدهند بعد از برطرف شدن حساسیت مجدد با روشی که توضیح داده شد مجددا از محلول دکتر نوروزیان استفاده کنید .
اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید: دکتر نوروزیان
یکی از بیماران دکتر نوروزیان بعد از ۸ ماه استفاده از پک رسد مو‌دکتر نوروزیان دچار ریزش شده بودند که طبق گفته دکتر نوروزیان روال عادی درمان می باشد و محمترین قسمت درمان می باشد که بیمار باید طبق دستور مصرف پزشک درمان خود را ادامه دهد تا موهایشان مجدد رشد کنند . بسیاری از بیماران دکتر نوروزیان در این زمان از ادامه درمان خسته می شوند و نتیجه مطلوب را نمی گیرند .
دوره درمان پک دکتر نوروزیان بین یک تا دو سال می باشد .
در روند درمان انواع مکمل های غذایی از قبیل زینک پلاس ، بکمپلکس ، نوروبیون ، بپانتین بیوتین ، بادی کلینز ، ویتامین سی ، ویتامین دی ، هرویت ، دی ویت ، هلتی ، قرص هورمونی ، مولتی ویتامین و انواع دیگر استفاده می شود که طبق تجویز پزشک بسته به نیاز بدن بیمار نسخه می شود . پک دکتر نوروزیان مجموعه ای از این موارد می باشد.
در صورتی که تمایل دارید تصاویر بیشتری از بیماران تحت درمان دکتر نوروزیان را مشاهده کنید به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام بیماران دکتر نوروزیان مراجعه کنید به ادرس @rouyeshmou ، قابل ذکر است خود اقای دکتر حامد نوروزیان کانال تگرام ندارند و این کانال و پیج اینستاگرام متعلق به مجموعه رویش مو می باشد . در صورتی که اطلاعات تکمیلی درمورد محصول دکتر نوروزیان دارید و یا سوالات بی جوابی در ذهنتان درمورد پک دکتر نوروزیان هست با مراجعه به کانال تلگرام @rouyeshmoo می توانید جواب سوالات خود را بیابید .
طاسی سر و ریزش مو علل های مختلفی دارد که خوشبختانه محلول دکتر نوروزیان برروی بیشتر موارد ریزش مو به خوبی جواب داده است ، شما می توانید با خیال راحت از پک دکتر نوروزیان برای درمان طاسی ، رشد سریع مو و درمان ریزش مو استفاده کنید . لازم به ذکر است در ابتدای مصرف محلول دکتر نوروزیان در بعضی موارد ریزش مو زیاد می شود که این اتفاق طبیعی می باشد و بعد از چند روز قطع شده و رویش مو شروع می شود .
photo_2017-11-24_01-25-22-1200x646.jpg


دکتر نوروزیان
در وحله اول با شنیدن نام دکتر نوروزیان این ذهنیت که ایشان دکتر هستند و ویزیت میکنن پیش می آید ولی اینطور نیست دکتر نوروزیان دکتر داروساز هستند و داروخانه ای به نام ایشان یعنی داروخانه دکتر نوروزیان واقع در شهر تهران در خیابان کمیل میباشد و هر روز بجز جمعه از ساعت 8:30 تا 21 مشغول به کار هستند ولی به دلیل ترافیک بالایی که دارد شما میتوانید برای تهیه این پکیج به مراکز مجاز دکتر نوروزیان واقع در سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج بین هشتم و ششم ، پلاک 121 مراجعه کنید و محلول را دریافت کنید.
دکتر نوروزیان سازنده ی محلول بوده و ویزیت بیماران را انجام نمی دهند.ویزیت و تجویز دارو توسط پزشک متخصص پوست و مو صورت می گیرد.

در ابتدا با توجه به تبلیغات زیادی که محصولات دیگر انجام میدهند و متاسفانه بعد از مصرف نتیجه ای نمیگیرند این محلول با نام تجاری لاناریا بر خلاف بقیه محلول ها معجره کرده است و به نام محلول معجزه گر معروف شده است.
دکتر حامد نوروزیان مدیر مسئول این داروخانه بعد از سال ها تلاش محلولی را کشف مینماید که باعث رشد مجدد مو میشود بدین تریتیب که این محلول کاری به سن یا جنسیت ندارد به زبان ساده تر برای هر سنی میتوان از محلول دکتر نوروزیان استفاده کرد.
دکتر نوروزیان ابتدا این داروی دست ساز را در قوطی های سفید رنگی بدون برچسب و لیبل ارائه مینمودند ولی چندی بعد که نتیجه کار را عالی دیدند تصمیم بر تولید انبوه این دارو گرفتند و به صورتی که از حالت دست ساز به صنعتی و بهداشتی تر تبدیل شد و قوطی های سفید رنگ اینک با لیبل و برچسب که در ادامه نمونه ای از آن را میبینید ارائه میشود.
دکتر نوروزیان بعد از تلاش های بسیار توانست مجوزی از وزارت بهداشت برای تولید محلول خود اخذ کند که اطلاعات مجوز به شرح زیر میباشد:
شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶
شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶
و با نام تجاری لاناریاعرضه کرده است.
به گفته دکتر نوروزیان این محلول کاملا گیاهی بوده و فاقد هرگونه عوارض میباشد مگر اینکه تعداد معدودی به داروهای گیاهی حساسیت داشته باشند که عوارض این گیاهان برای آنها هم خطرناک نبوده و بعد از یک دوره درمان با داروهای دیگر میتوانند به استفاده از محلول ادامه دهند.
شاید برای شما هم پیش بیاید که خواستار دانستن محتویات محلول باشید که در ادامه چندی از مواد تشکیل دهنده این محلول معجزه گر را خدمت شما ارائه مینماییم:
الکل ، عصاره بورداک(باباآدم) ، آب دیونیزه ، روغن درخت چای ، عصاره سابال(نخل هندی) ، عصاره نعنا ، پروپلین گلیکول ، گلیسیرین ، عصاره دم اسب ، نشاطات برنج ، دی پانتنول ، زینک پی سی ا و چند ترکیب دیگر.

یک ضرب المثل قدیمی داریم که میگوید یک دست صدا ندارد پس به طبع این محلول به تنهایی قادر نخواهد بود یک شبه ره صد ساله را طی کند ، پس یک سری دارو و مکمل به کمک این محلول میشتابند و با همکاری هم باعث رشد مجدد مو میشوند که در ادامه بعضی از آنها را ذکر خواهیم کرد: در حال حاضر پکیج رشد موی دکتر نوروزیان شامل ترکیبات زیر میباشد:
ترکیبات
-یک شامپوی تقویتی و ضد ریزش مو
-قرص زینک پلاس Zink Pluse
-داروی تقویتی
-قرص برای برخی افراد با دوز پایین و ذکر موارد منع و طرز مصرف صحیح و اصولی
-اسپری یا محلول ترکیبی خود دکتر نوروزیان
-صابون جهت ضخیم شدن ریشه مو و گرفتن چربی مو که این صابون به تنهایی داروی خوبی برای از بین بردن چربی مو و ضخیم شدن موهای نازک میباشد.
اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید: دکتر نوروزیان
دکتر نوروزیان این محلول را طوری ساخته اند که موی سر بیمار به هر دلیلی مثل ارثی بودن، ژنتیکی و …. ریخته باشد با استفاده از محلول دکتر نوروزیان موها محدد رشد نموده و اصطلاحا پر پشت میشوند. این پک در انواع مختلف ریزش موی ارثی، عصبی، آلوپسی یا سکه ای تاثیرگذار می باشد.

محلول رشد موی دکتر نوروزیان علاوه بر درمان ریزش موی سر، برای ابرو و ریش نیز قابل استفاده است و فقط برای مژه به دلیل احتمال ورود به چشم قابل استفاده نمی باشد. و برای تمامی افراد در سنین مختلف با تجویز پزشک مناسب است.
اطلاعیه مهم دکتر نوروزیان
اخیرا افراد سودجو با دیدن تاثیر این محلول با استفاده از نام ایشان و بعضا معرفی خود به جای دکتر نوروزیان شروع به فروش این محلول نمودند البته فقط نام دکتر را میفروشند و محلولی که دریافت میکنید مشخص نیست درون آن چه چیزی ریخته اند. در مبحثی جدا به معرفی این اشخاص در این لینک پرداخته شده است.
بسیاری از سایت ها عنوان کرده اند که آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان تغییر کرده است در صورتی که اینچنین نیست و باید عرض کنیم مطبی به نام دکتر نوروزیان وجود خارجی ندارد و داروخانه هم در خیابان کمیل همچنان پابرجاست ولی به علت ترافیک زیادی که در این خیابان ایجاد میشود دکتر نوروزیان تصمیم گرفتند که محلول خود را از طریق نمایندگان مجاز خود عرضه کنند و در ادامه مراکز مجاز را به شما معرفی میکنیم.
آدرس مطب و داروخانه : سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig
https://rouyeshmo.com
یک نمونه از متن سایتای متخلف: با توجه به آخرین اخبار رسیده آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان یا نوروزی تغییر پیدا کرده است. دوستان عزیز میتوانند جهت تهیه محلول رویش موی دکتر نوروزی و گرفتن آدرس دقیق با شماره های مطب و داروخانه قبلی دکتر نوروزیان(نوروزی) تماس حاصل فرمایند.
دکتر نوروزیان هیچ گونه ویزیت آنلاین یا کانال ندارد این را بارها ما و خود ایشان اعلام داشته ایم ولی همچنان بعضی از افراد سودجو سایت خود را با نام دکتر نوروزیان ثبت کرده اند و خود را دکتر نوروزیان معرفی میکنند و اباعی هم از این قضیه ندارند البته تعدادی هم محلول خود را به جای محلول دکتر نوروزیان به فروش میرسانند.
 

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  دکتر نوروزیان


سایت مورد تایید دکتر نوروزیان http://drnorouzian.com/ که فقط از طریق این سایت مراکز معتبر فروش در قسمت تماس با ما ارائه میگردد.

 


Dr. Nurrows is the manufacturer of hair growth remedy!