۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

استفاده از سبزیجات همیشه از روشهای غذایی عالی به ویژه برای رژیم غذایی و استفاده از آن برای رسد مجدد مو است . البته باید توجه داشته باشیم استفاده از سبزیجات همیشه روشی مناسب نبوده است همچنین اصلا قطعی نیست که از ریزش مو جلوگیری کند و موجب رشد دوباره مو شود. در اینجا قبل از اینکه اشاره ای به برخی از سبزیجات که برای رشد مو موثر هستند کنیم می خواهم یک محصول ویژه و معجزه آسا در درمان ریزش مو را برای شما عرضه کنم . بله درست حدث میزنید , محلول رشد موی سر شرکت رویش سبز لاوین .

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت رویش سبز لاوین مو , محلول و داروی رشدموی شرکت رویش سبز لاوین
محلول شگفت انگیز شرکت رویش سبز لاوین که برای تولید آن زمان و وقت زیادی صرف شده . به صورت کاملا قانونی و بهداشتی به ثبت اداره بهداشت و غذا و داری کشور رسیده است . از این رو می توان گفت داروی کاملا استاندارد و مطمئن می باشد . بر اساس گفته های شرکت رویش سبز لاوین این دارو رشد مجدد مو در مدت زمان اندکی بعد از استفاده نتایج خارق العاده ای را ارائه می کند که شما را شگفت زده خواهد کرد . محلولی که شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو تولید کرده است ویژگی برتری نیز دارد و آن این است که این محلول موجب رشد موهای از دست رفته نیز می شود .

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

شرکت رویش سبز لاوین

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه داروی درمان ریزش مو و رشد سریع موی شرکت رویش سبز لاوین بهتر است با شماره زیر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴

مطب و داروخانه شرکت رویش سبز لاوین ۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ و آدرس اصلی مطب و داروخانه پکیج رشد مو شرکت رویش سبز لاوین : سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

 

زماین که سعی می کنید چند پوندی وزن کم کنید سبزیجات بهتری دوست شماست درسته؟ حالا خواه رژیم غذایی باشد چه چیز دیگری. سبزیجات شگفت انگیز برای موهای ما نیز مناسب است. این میوه ها و سبزیجات برای رشد مو حاوی ویتامین ها، الیاف و مواد معدنی هستند که شناخته شده است به رشد مو و لطافت و ساختار مو کمک می کند .

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

حالا بیایید برخی از سبزیجات مفید را ببینیم که می توانند به فهرست بهترین نکات برای رشد مو اضافه شوند.

 

هویج

هویج بهترین گیاه برای رشد مو است. هویج یک فروشگاه غنی از ویتامین B7 یا بیوتین است . بیوتین برای رشد دوباره مو ضروری است. هم زمان به تقویت ریشه مو کمک میکند تا مو به راحتی از بین نرود. هویج را اب پز و له نمایید.ابی که هویج را در ان اب پز کردید دو نریزید و داخل هویج له شده بریزید. خمیر حاصله را سی دقیقه رو مو بگذارید و بعد بشویید . این ماسک به تقویت مو و کاهش ریزش  کمک می کند.

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

اسفناج

در میان آن سبزیجات که برای موهای شما مهم هستند، اسفناج را فراموش نکنید .اسفناج منبع غنی فیبرهای گیاهی  اهن و سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است . این مواد بسیار برای مو ضروری اند به خصوص اهن ،چرا که اکثرا کمبود  اهن موجب ریزش شدید مو می شوند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  درمان پُرمویی در خانم ها

پیازها

پیاز منبع مواد مغذی مفیدی برای مواست . این گیاه منبع با کیفیتی از روی، آهن و بیوتین است که برای رشد مو ضروری است. علاوه بر رشد مو، پیاز سبزی شگفت انگیز است که در پیشگیری سفیدی زود رس مو کمک می کند.

سبزیجات نارنجی

این سبزیجات ترکیبات بتا را برای شما فراهم می کنند که موجب داشتن موی بلند و سالم می شود . شکنندگی مو وریزش را کاهش می دهند . دوز بالای  بتا کاروتن را از پرتقال و سبزیجات زرد رنگ دریافت کنید – فلفل دلمه ای یک منبع عالی است.

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین یک منبع عالی بتا کاروتن است. بدن ما بتا کاروتن را به ویتامین A تبدیل می کند. بتا کاروتن برای ترمیم  سلول  های درون بدن لازم است. سیب زمینی شیرین مقادیر ویتامین A را تا حد زیادی برآورده می کند.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی منابع غنی آنتی اکسیدان ها هستند.انتی اکسیدان موجب ترمیم سلول ها می شود . آنها به حذف ناخالصی ها و سموم از سطح پوست سر کمک می کنند.می توانید دو گوجه را به صورت مستقیم مصرف نمایید یا به صورت خمیر دراورده و  بروری پوست سر قرار دهید تا نتایج بهتری حاصل شود گوجه فرنگی به درخشش مو کمک می نماید.

سیر

با وجود بوی تند، سیر تونیک ایده آل برای مو است.خوب است که این ماده غذایی را به رژیم غذایی خود بیافزایید چرا که بسیار کم کاری است و حاوی مقادیر زیادی گوگرد است که برای [bt_highlight]رشد مجدد مو[/bt_highlight] مناسب است.

لوبیا فرانسوی

لوبیای فرانسوی منبع غنی از ویتامین های A و E هستند.ویتامین E برای درخشش و افزایش حجم مو بسیار مورد نیاز است و از سفید شدن زودرس موهای شما جلوگیری می کند.

چغندرقند

داشتن یک سبزی قرمز رنگ، لیکوپن شما را افزایش می دهد که موجب  افزایش سرعت رشد مو است. علاوه بر چغندر قند، بیشتر سبزیجات قرمز برای مو مفید هستند، زیرا ممکن است حاوی مواد مغذی مشابه باشند.

خیار

این ماده غذایی نیز برای داشتن موهای سالم بسیار شناخته شده است ترکیب خیار تازه و استفاده از ان به صورت ماسک بر روی موها و ماساژش بسیار برای موها مناسب است .ممکن است بخواهید برای این ترکیب از کمی پودر زیتون نیز استفاده کنید.

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۲ سبزی شگفت انگیز برای رشد مو

برگ های کاری

برگ های کاری با اینکه بسیار کم مورد بحث قرار می گیرند اما پادزهری عالی برای ریزش مو است. برگ های کاری حاوی کراتین است و تونیکی ایده ال برای رشد و درخشش موهای شماست.

 

چیلی سبز

چیلی سبز یکی دیگر از منابع غنی کراتین  و ویتامین E است که بسیار برای رشد موها مناسب است. همچنین به ترمیم سلولهای اسیب دیده سر به منظور ترویج فولیکول های جدید کمک می کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *