محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو در مردان و زنان شایع است، گرچه ژن ها نقش مهمی در ریزش مو ایفا می کنند ،اما بسیازی از عوامل دیگر نیز در ریزش مو موثر اند.

شرکت رویش سبز لاوین نام داروخانه و مطبی در تهران با مدیریت دکتر حامد رویش سبز لاوین میباشد که از طریق تولید داروی رشد مو و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد موی شرکت رویش سبز لاوین به شهرت خاصی رسیده.
دارو خانه شرکت رویش سبز لاوین برای اولین بار در ایران فرمولی را اختراع کرد که باعث درمان ریزش موی شما در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود. مهم نیست ریزش موی شما عصبی باشد یا ارثی یا به خاطر عوامل دیگر، چون از هر10 نفر 8 نفر رضایتمندی کامل از استفاده از این پکیج معجزه گر را اعلام کرده‌اند تا جایی که پکیج رویش موی شرکت رویش سبز لاوین در حال حاظر معروف‌ترین و برترین محصول ریزش مو در ایران از طرف کاربران شناخته شده است به شکلی که به طرز عجیبی این پکیج را برای یکدیگر تبلیغ میکنند.
ترکیبات این محلول اسپری عبارتند از: الکل، عصاره بورداک(باباآدم)، آب دیونیزه، روغن درخت چای، عصاره سابال(نخل هندی)، عصاره نعنا، پروپلین، لیکول، گلیسیرین ، عصاره دم اسب، نشاطات برنج، دی پانتنول، زینک پی سی و تعدادی از ترکیبات دیگر که در لیست پکیج ذکر نشده است.
قابل توجه عزیزان متقاضی پکیج رشد مو شرکت رویش سبز لاوین، محلول رشد مو شرکت رویش سبز لاوین برای موی سر، ابرو و ریش قابل استفاده است و برای مژه به دلیل احتمال ورود به چشم قابل استفاده نمی باشد.
طریقه مصرف:
روزی ۲ بار صبح و شب هر بار ۱۵ پاف  لاوینا
قبل و بعد از مصرف باید کف سر را به خوبی ماساژ دهید
بهتر است که حداقل تا۵ساعت بعد از استفاده از محلول از شستن موها خودداری کنید.
نکته: يكي از نكات مهم در افرادي كه پوست سر چرب دارند ماساژ محکم و روزانه ٣ تا ٤ مرتبه مي‌باشد تا چربيهاي تجمع يافته زير پوست سر كاملا خارج شود و تاثير پذيري محلول و داروها بيشتر گردد.
بهترين حالت براي ماساژ كف سر قبل از اسپري اين است كه با نوك انگشتان دست خيلي محكم سر را ماساژ دهيد به مدت سه تا چهار دقيقه و بعد از اسپري كردن محلول با شدت كمتري اين كار را تكرار کنید

دریافت کم ویتامین های گروه b به خصوص b6،بیوتین،اینوزیتول واسید فولیک و املاحی مانند گوگرد ،منیزیم روی،باعث ریزش مو می شود.ویتامین های گروه b به خصوص b5 ( اسید پانتوتنیک) و b3 ( نیاسین) نقش مهمی در رویش مو دارند.

در آزمایشات حیوانی نشان داده شده که اسیدهای آمینه در ضخامت مو موثر هستند.عنوان مثال دریافت کم منیزیم در موش های آزمایشگاهی باعث [bt_highlight]ریزش مو[/bt_highlight]ی زیادی در آنها شد. کمبود بعضی ویتامین های گروه b مثل بیوتین و اینوزیتول نیز باعث ریزش مو می شود.البته این کمبودها را می توان با تغذیه صحیح و مناسب جبران کرد.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

دریافت مکمل های ویتامینی در بعضی موارد باعث رشد موشده است.مردانی که دچار کمبود b6 هستند اغلب دچار ریزش مو می شوند.حتی کمبود اسید فولیک باعث طاسی بعضی مردان می شود.مطالعات حیوانی نشان داده دریافت طبیعی و نرمال این ویتامین ها باعث می شود موها به وضعیت قبلی خود برگردند.

دریافت دوز بالای ویتامین a (صد هزار واحد بین المللی در روز ) برای یک مدت طولانی،باعث ریزش مو می شود،ولی قطع دریافت آن مشکل را حل می کند.بطور کلی اگر کمبود یک ماده مغذی باعث ریزش مو شود،با دریافت مقدار کافی و لازم آن می توان مشکل را برطرف کرد.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

در زیر نام تعدادی از مکمل ها و مقدار مصرف آنها را برای شما آورده ایم:

*تذکر : مصرف این داروها و مکمل ها باید با توصیه و مشورت پزشک باشد و از مصرف خودسرانه آنها جداً خودداری کنید،زیرا ممکن است برای شما مشکل ساز شود.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

اسیدهای چرب ضروری :

اسیدهای چرب ضروری ( روغن بذرکتان،روغن ماهی و روغن گل پامچال منابع خوبی هستند) حالت مو را خوب می کنند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می کنند.

مقدار مصرف : ۵۰۰ میلی گرم در روز. * توجه : این مکمل را به کودکان ندهید.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

ویتامین های گروه b :

این گروه ویتامین ها نقش مهمی در حفظ سلامتی و رشد مو دارند.مواد غذایی غنی از ویتامین های گروه b شامل:حبوبات ( مثل لوبیا و نخود )،هویج،گل کلم،سویا، مخمر خوراکی،سبوس غلات،آجیل و تخم مرغ است.

برای تأثیر بیشتر،غیر از منابع غذایی ویتامین های گروه b از مکمل های آنها (مثل شربت b- کمپلکس ) نیز استفاده کنید.ویتامی b3 نیاسین)

مقدار مصرف :سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

ویتامین b5( اسید پانتوتنیک) :

سه بار در روز و هر بار ۱۰۰ میلی گرم.

ویتامین b6 پیریدوکسین) :

سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

بیوتین:

در حفظ سلامتی پوست و مو تأثیر بسیاری دارد و حتی می تواند از ریزش مو در آقایان جلوگیری کند. موادغذایی غنی از بیوتین را به مقدار زیاد مصرف کنید یا مکمل خوراکی آن را بخورید.

منابع غذایی بیوتین شامل:

مخمر،برنج قهوه ای،نخودسبز،عدس،جو،سویا،دانه آفتابگردان و گردو است.

مقدار مصرف : سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

اینوزیتول:

برای رشد مو ضروری است.

مقدار مصرف : دو بار در روز و هر بار ۱۰۰ میلی گرم.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

ویتامین c:

ویتامین cجریان خون را در پوست سر بهبود می بخشد و از دیواره مویرگ های خونی که خون را به فولیکول های مو می رسانند،حفاظت می کند.

مقدار مصرف : ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ میلی گرم در روز.

ویتامین e:

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  توقف ریزش مو شرکت رویش سبز لاوین

دریافت اکسیژن را افزایش می دهد و باعث گردش بهتر خون در پوست سر می شود.سلامتی و رشد مو را بهبود می بخشد.ویتامین e بعنوان یک آنتی اکسیدان نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند.از آنجایی که سلامتی موها با سلامتی سیستم ایمنی مرتبط است،می توان گفت ویتامین e با تقویت ایمنی بدن،رشد موها را افزایش می دهد.

مقدار مصرف : ابتدا با ۴۰۰ واحد بین المللی (iu) در روز شروع کنید و کم کم آن را به ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد بین المللی در روز برسانید.واحد بین المللی مثل میلی گرم،یکی از واحدهای اندازه گیری است.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

روی:

با تقویت ایمنی بدن،رشد موها را تحریک می کند.

مقدار مصرف : ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم در روز . بیشتر از این مقدار مصرف نکنید.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

سایر مواد مغذی:

کوآنزیم q10 :

کوآنزیم q10 گردش جریان خون را در سر بهبود می بخشد.مقدار اکسیژن بافت ها را افزایش می دهد.همچنین برای حفظ سلامتی قلب بسیار مهم است. ۶۰ میلی گرم در روز مصرف کنید.

l- سیتئین و l- متیونین :

دو اسید آمینه ای که حالت،کیفیت و رشد موها را بهبود می بخشند و از ریزش مو جلوگیری می کنند.

مقدار مصرف : ۵۰۰ میلی گرم دو بار در روز و با معده خالی .

در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که انواع درمان‌های دارویی و جراحی برای ریزش مو وجود دارد و پرسش بسیاری از مردم این است که چطور باید از بین این درمان‌ها بهترین را انتخاب کرد؟ در پاسخ باید گفت که داروهای گوناگونی برای درمان انواع ریزش مو تجویز می‌شوند…

بعضی از آنها به منظور برطرف کردن علت زمینه‌ای ریزش تجویز شده و به طور غیرمستقیم موجب کاهش روند ریزش مو می‌شود.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

بنابراین نکته مهم در درمان این بیماری، پیش از تجویز دارو، تشخیص دقیق علت ریزش مو بوده و با توجه به نوع و علت بیماری، برنامه درمان افراد متفاوت است. منطقی‌ترین کار برای درمان این بیماری، مشاوره با یک متخصص پوست و مو است.

پزشک متخصص با بررسی تاریخچه طبی بیمار، معاینه سر و انجام بعضی از آزمایش‌های خونی برای بررسی وضعیت هورمون‌ها و تشیخص بیماری‌های داخلی که موجب ریزش غیرطبیعی مو می‌شوند، می‌تواند علت دقیق ریزش مو را تشخیص دهد.

اگر علت آن بیماری‌های داخلی مانند دیابت، تیروئید، تخمدان پلی‌کیستیک، کم‌خونی و… باشد، کنترل دقیق بیماری می‌تواند ریزش مو را برطرف کند. رایج‌ترین علت ریزش مو در مردان، آندروژنیک (هورمونی) است که هورمون مردانه اندروژن و استعداد ژنتیکی فرد 2 عامل اصلی در این نوع ریزش مو به حساب می‌آیند.

درمان تاییدشده ریزش موی آندروژنتیک در مردان، استفاده از محلول موضعی مینوکسیدیل 2 درصد یا 5 درصد و قرص فیناستراید 1 میلی‌گرم است.

درمان‌های دارویی در صورتی که اوایل شروع ریزش مو تجویز شوند، در اغلب موارد به خوبی می‌توانند ریزش مو را کنترل کرده و از تخریب کامل فولیکول‌ها جلوگیری کنند ولی در صورتی که فولیکول‌ها به طور کامل از بین رفته باشند، این درمان‌ها موجب رشد موهای نازک و کُرک‌مانند می‌شوند و در صورتی که درمان قطع شود، موهای درآمده هم می‌ریزند. بنابراین در این حالت، بهترین درمان دایمی و طبیعی برای پر کردن مناطق بدون مو، جراحی پیوند مو است.

مینوکسیدیل تنها دارویی است که به صورت موضعی موجب رشد مو می‌شود و به فُرم محلول‌های 2 درصد و 5 درصد موجود است و در اغلب اوقات، بعد از 6 ماه استفاده، اثرات آن نمایان می‌شود. مردانی که در اوایل شروع ریزش مو هستند، مردانی که حداکثر منطقه طاسی آنها کمتر از 10 سانتی‌متر مربع باشد و کسانی که پیش از مصرف دارو تراکم موهایشان حداقل 20 تار مو در هر سانتی‌متر مربع باشد، به این دارو بهتر جواب می‌دهند.

محلول شرکت رویش سبز لاوین برای جلوگیری از ریزش مو

فیناستراید (پروپشیا) هم دارویی مناسب است که اثراتش پس از 4 تا 6 ماه مصرف روزانه ظاهر شده و اغلب بعد از 24 ماه، بیشترین اثرش در موها ایجاد می‌شود. اگر بعد از 12 ماه هیچ‌گونه تاثیری در موهایتان مشاهده نشد، ادامه مصرف آن بی‌حاصل است. طی 12 ماه بعد از قطع دارو، موهای روییده ریزش پیدا می‌کند و اثر فیناستراید تا زمانی است که مصرف می‌شود. بدون تجویز پزشک نباید از این قرص استفاده کرد. بعد از 12 ماه مصرف این قرص، موهای کامل و ضخیم سر افزایش یافته و موهای نازک کاهش می‌یابد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *