عکس دکتر حامد رویش سبز لاوین

عکس دکتر حامد رویش سبز لاوین

عکس دکتر حامد رویش سبز لاوین

دکتر حامد رویش سبز لاوین نخبه و پژوهشگر ایرانی است که با پژوهش های فراوان روی عوامل ریزش مو در زنان و مردان توانسته فرمولاسیون ویژه ای را برای جلوگیری از ریزش مو کشف کند ، شرکت رویش سبز لاوین با تلاش مستمر وبهره گیری از تجربیات افراد در ریزش مو ، و آزمایشات زیاد طی چندین سال توانست محلولی را با پایه گیاهی وبهره گرفته از طبیعت کشف کند که با تاثیر مستقیم روی فولیکول های مو و همچنین پوست سر موجب جلوگیری از ریزش مو و همچنین رشد مجدد مو ها نیز می شود.

عکس دکتر حامد رویش سبز لاوین

 

دکتر حامد رویش سبز لاوین صاحب امتیاز داروخانه شرکت رویش سبز لاوین ، یک دارو ساز موفق و با تجربه است که توانسته با تحقیقات فراوان و استفاده از تجربیات و علم خود در زمینه دارو سازی خدمتی بزرگ به جامعه را رقم بزند ، کشف دارویی متناسب با انواع پوست سر وانواع جنس مو و همچنین متناسب با شرایط آب و هوایی کشور که بالا ترین بازده را در بین مصرف کنندگان این محلول نسبت به محصولات مشابه داشته است.

داروخانه شرکت رویش سبز لاوین

داروخانه شرکت رویش سبز لاوین داروخانه شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

 

عکس دکتر حامد رویش سبز لاوین

شرکت رویش سبز لاوین متخصص ساخت داروی های ترکیبی بعد از چندین سال تحقیق و آزمایشات زیاد حدود 4 سال پیش  در داروخانه خود توانست محلولی را بسازد که بعد از چندین سال این محلول در پکیجی با نام پکیج رشد مو شرکت رویش سبز لاوین به فروش می رسد.

روز های ابتدای ساخت این محلول افرادی که ریزش مو داشتند با تردید و شک استفاده از این محلول را به پیشنهاد دکتر شروع کردند و بعد از مشاهده نتیجه فوق العاده محلول آن را به دیگران معرفی می کردند.

ازدحام جمعیت در داروخانه شرکت رویش سبز لاوین

 

 

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بین این همه دکتر متخصص پوست و مو  چرا شرکت رویش سبز لاوین؟؟

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  شرکت رویش سبز لاوین

پاسخ سوال شما این است که تا به حال هیچ دکتر متخصصی نتوانسته به اندازه شرکت رویش سبز لاوین در زمینه ریزش مو ، حتی ریزش موهای ارثی و ژنتیکی موفق باشد ، چرا که شرکت رویش سبز لاوین با تلاش و تکیه بر علم داروسازی و استفاده از گیاهان دارویی و همچنین تجربه بالا در زمینه ریزش مو ودارو سازی و اشراف کامل بر عوامل ریزش مو توانسته به این جایگاه دست یابد و محصولی را تولید و عرضه کند که توانسته از انواع ریزش مو جلوگیری کند و حتی موجب رویش مجدد مو ها نیز بشود.

داروخانه شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین با یک سرچ ساده در اینترنت میفهمید که “شرکت رویش سبز لاوین” یکی از پر جست و جو ترین کلمات در اینترنت است و این نتیجه اعتماد مصرف کنندگان و همچنین رضایت آن ها از محلول و تبلیغات کلامی این محصول از طریق مصرف کنندگان به یک دیگر است.

 

اثرات محلول شرکت رویش سبز لاوین

 

 

شرکت رویش سبز لاوین این محلول را حاصل سال ها تلاش ، پژوهش ، تحقیق  وآزمایش می داند که با اثر بخشی بالا و بدون هیچ عوارضی ، به دلیل گیاهی بودن محلول توانسته این مشکل درد سر ساز ودغدغه اکثر مردم را حل کند.

در ابتدای امر بسیاری از رقبا و همکاران شرکت رویش سبز لاوین این آزمایشات و تحقیقات را بیهوده میدانستند وخیلی از پزشکان این کار را نشدنی و غیر واقعی می دانستند و با این کار مخالف بودند. اما شرکت رویش سبز لاوین با تلاش وامید روز افزون ، تکیه بر علم و دانش خود واستفاده از کتب طب سنتی و مطالعات زیاد بر رو ساختار مو وعوامل دخیل در ریزش مو درافراد مختلف توانست این امر مهم را محقق سازد.

شماره های تماس:

۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *