شرکت رویش سبز لاوین داروساز

ریزش مو به دلیل شستشوی زیاد

ریزش مو به دلیل شستشوی زیاد

 ریزش مو به دلیل شستشوی زیاد

ریزش مو به دلیل شستشوی زیاد

 

دکتر شارون وانگ (متخصص پوست و از اعضای بیمارستان London Bridge) درباره [bt_highlight]تاثیر شستن بیش از حد موها بر ریزش آن‌ها[/bt_highlight] می‌گوید: «فکر نمی‌کنم که شستن بیش از حد موها، هیچ تاثیر مستقیمی بر رشد یا ریزش آن‌ها داشته باشد، اما این موضوع روی زیبایی موها تاثیر می‌گذارد و می‌تواند به خشک شدن پوست سر و خود موها منجر شود.

به‌طور کلی باید گفت که هیچ الگوی واحدی برای همه موها وجود ندارد و تفاوت‌های فردی در این زمینه موثر هستند. با این‌حال، سلامتی پوست سر واقعا مهم است و موادی که با آن تماس پیدا می‌کنند، اثرات زیادی روی آن به‌جا می‌گذارند. بنابراین، شستن بیش از حد موها می‌تواند میکروبیوم یا تعادل باکتری‌های طبیعی و مخمرهای موجود در سطح پوست سر را تغییر بدهد، و درنهایت مشکلاتی مانند شوره سر را تشدید کند. درنتیجه شست‌وشوی موها براساس الگوی منظم و عادی، برای حفظ سلامتی پوست سر ضروری است».

دکتر آنابل کینگزلی (تریکولوژیست و از اعضای کلینیک فیلیپ کینگزلی) نیز می‌گوید: «پوست سر، محیطی است که همه موها در آن رشد می‌کنند. پس حفظ سلامتی این ناحیه از بدن برای مراقبت از رشد موها واقعا حیاتی است. با این‌حال، نباید در شستن موها و پوست سر زیاده‌روی کرد».

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  تاثیرات منفی استفاده از ماینوکسیدیل
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *