رشد سریع مو، قرص رشد مو

رشد سریع مو، قرص رشد مو

رشد سریع مو توسط قرص رشد مو دکتر نوروزیان، دارای رضایت 98 درصدی مشتریان می باشد. مشاوره رایگان: 02166873674

قرص رشد مو برای آقایان یا بانوان؟

قرص بیوتین و تاثیر آن بر رشد مو

رشد سریع مو با قرص رشد مو

قرص بیوتین یکی از گروه ویتامین های B کمپلکس می باشد. این نوع از ویتامین ها ( B Complex ) مسئول تبدیل چربی و کربوهیدرات غذاهای مصرفی ما به انرژی می باشد. احتمالا با مصرف غذاهایی مانند قارچ، سویا و سایر حبوبات، انواع آجیل، جگر، زرده تخم مرغ، موز و … به اندازه کافی ویتامین ب کمپلکس را دریافت میکنیم اما اگر نیاز داریم که مقدار بیشتری از این نوع ویتامین ها جذب بدن کنیم و باعث رشد سریع مو شود، میتوانیم از بیوتین به عنوان قرص رشد مو استفاده کنیم.

بیوتین بهترین گزینه برای رشد سریع مو می باشد. تهیه محصولاتی که دارای بیوتین می باشند یک سرمایه گذاری می باشد که باعث پرپشت شدن موی سر می شود. محلول و یا قرص رشد مو دکتر نوروزیان یکی از محصولات فوق الاده ای هستش که دارای بیوتین می باشد و نتیجه مثبت در رشد سریع مو داشته است. قرص رشد مو دکتر نوروزیان نه تنها شامل بیوتن است بلکه ویتامین B ،E و C که علاوه بر تغذیه موها نتایج مثبتی برای کل بدن خود برای شما به ارمغان می اورد.

از رشد سریع مو خودتان شگفت انگیز شوید:

محلول دکتر نوروزیان معروف به قرص رشد مو با دارا بودن انواع ویتامین ها، بیوتین و فواید دیگر با توجه به رضایت حداقلی 98 درصدی مشتریان و نتیجه مثبت بین آقایان و بانوان بهترین گزینه رشد سریع مو می باشد. همچنین با مشاوره رایگان میتوانید بهترین قرص را برای رشد مو سر خودتان تحویل بگیرید.

 

قرص رشد مو برای آقایان یا بانوان؟

قرص رشد مو به دلیل دارا بودن اکثر ویتامین ها به خصوص ویتامین ب ( B Complex ) و تمامی ویتامین های بدن را که غذاها قابل تامین نیستند را میتوان با این قرص تامین نمود، مناسب آقایان و بانوان می باشد. خانم های باردار بدنشان احتیاج زیادی به بیوتین دارد که این محصول دارای بیوتین می باشد و در رشد سریع مو تاثیر بسزایی دارد.

معجزه رشد سریع مو

رشد سریع مو دیگر یک رویا نیست و میتوانید با رعایت یکسری موارد که تو مقالات همین سایت اعلام شده و با مصرف قرص رشد مو دکتر نوروزیان میتوانید به معجزه رشد سریع مو دست پیدا کنید و شگفت زده شوید.

قرص رشد مو

قرص رشد مو دکتر نوروزیان، با توجه به ویتامین های نیاز بدن و دارای بیوتین، تاثیر بسیار زیادی در درمان ریزش مو و رشد سریع مو دارد که استفاده این محلول و قرص با رضایت 98 درصدی مشتریان رو به رو شده است.

رشد سریع مو

ما با تعداد کل فولیکول های مو که در طول عمر خود خواهیم داشت متولد می شویم. ممکن است حدود 5 میلیون روی بدن ما وجود داشته باشد ، اما سر ما حدود 100000 فولیکول دارد. با افزایش سن ، برخی از فولیکول ها تولید مو را متوقف می کنند ، به این ترتیب طاسی یا ریزش مو رخ می دهد.

آکادمی پوست و موی آمریکایی می گوید که موها بطور متوسط حدود 1/2 اینچ در ماه رشد می کنند. این در کل حدود 6 اینچ در سال برای موهای روی سر شما است.

رشد سریع مو به خود شما بستگی دارد:

+ سن و سال شما

+ نوع مو

+ سلامت کلی

+ سایر شرایط بهداشتی

علم کمی در مورد چگونگی کنترل رشد مو در سطح سلولی در بدن کشف کرده است ، اما کافی نیست که بدانیم چگونه می توانیم به طور مستقیم رشد مو را تسریع کنیم. در ادامه بخوانید تا در مورد علم رشد مو و نحوه استفاده از آن دانش برای موهای سالم استفاده کنید.

مراحل رشد مو
مو در سه مرحله رشد می کند و هر رشته مو از جدول زمانی خاص خود پیروی می کند. این سه مرحله عبارتند از:

+ آناژن: مرحله رشد فعال مو که 2-8 سال طول می کشد.

+ کاتاژن: مرحله انتقال که در آن موها رشد می کنند ، 4-6 هفته طول می کشد.

+ تلوژن: مرحله استراحت که موها از بین می روند ، 2-3 ماه طول می کشد.

تاثير موادمغذي در رشد سريع مو:

تغذیه مناسب برای بدن سالم ضروری است، وقتی بدن به اندازه کافی ویتامین، مواد معدنی و پروتئین دریافت نكند، سبب ريزش موها ميشود،بهترین منبع ویتامین های مورد نظر برای رشد مو غذا ميباشد.

مواد مغذی زير به رشد مو و جلوگيري از ريزش آن کمک ميکند:

1-آهن

2-فلز روي

3-نياسين

4-بيوتين

5-پروتئین و اسیدهای آمینه

و…

آیا می توانید فاز آناژن را برای رشد مو افزایش دهید؟

اينكه فاز آناژن چه مدت طول می کشد ، بستگی به این دارد که آیا سلول های پایه فولیکول شما همچنان به تکثیر و تبدیل شدن به سلول های مو می پردازند.سلول های ماتریسی در رسیدن به فولیکول فوقانی بخشی از ساختار خود را ميريزند. ساختار ریخته شده با کراتین ها ترکیب می شود تا رشته های مویی ایجاد شود که از سطح پوست شما خارج می شود، بيشترعواملی که رشد مو را کنترل می کند از کنترل روزانه ما خارج است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید حتماً یک رژیم متعادل بگيريد. اگر احساس می کنید ریزش قابل توجهی از مو را تجربه کرده اید ، با پزشک خود معاینه کنید.
رساندن آب کافی به بدن نیز برای داشتن موهای سالم‌تر اهمیت دارد، زیرا موهای خشک مستعد شکنندگی هستند. کمبود آب جدی حتی به توقف رشد مو منجر می‌شود. در مقابل نوشیدن مقدار کافی آب به سلامت سلول‌های مو کمک می‌کند.

میتوانید قبل از تهیه این محصول جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید و از تاثیر این محصول اطمینان خاطر داشته باشید و سپس اقدام به تهیه قرص رشد مو نمایید.

10 نکته برای رشد سریع موی سر 

+ هر روز پوست سر خود را ماساژ دهید

+ استفاده از شامپو و ژل را کاهش دهید

+ یکی از درمان های موثر برای رشد سریع مو، روغن نارگیل است

+ از گرم شدن بیش از حد پوست سر سرتان جلوگیری کنید

+ ویتامین های ضروری را مصرف نمایید

+ غذای سالم، استراحت کافی و  بدون استرس

+ سعی کنید روی یک بالش ابریشمی استراحت کنید

+  بیوتین مصرف کنید

+ امگا 3 را امتحان کنید

+  کوتاه نمودن موها

رشد سریع مو

رشد سریع مو

رشد سریع مو

رشد سریع مو

ریزش مو یک پدیده عادی و شایع است که با استفاده از بسیاری داروها می توان این مشکل را درمان کرد ولی چندی از مواد طبیعی هستند که سلامت موها را تامین کرده و در رشد مجدد آنها تاثیر به سزایی دارند با این مخلوط می توانید موها را ضخیم تر و[bt_highlight] رشد مو  [/bt_highlight]آنها را چند برابر افزایش دهید

رشد سریع مو پس از ریزش آرزوی خیلی از افراد مخصوصا آقایانی است که از ریزش مو رنج می برند. ریزش مو یکی از مسائل مشکل ساز برای هر شخصی محسوب می شود. گرما، تعریق، کمبود بعضی از ویتامین ها و مواد معدنی، زایمان، استرس و بسیاری از بیماری ها در ریزش مو دخیل هستند. شما روزانه به طور عادی بین ۵۰ الی ۱۰۰ شاخه مو خود را از دست می دهید. ریزش مو بیش از این مقدار نشان دهنده یک مشکل است. حتی این مشکل می تواند ریشه وراثتی داشته باشد. همه این ها را می توان با مخلوطی از سه ماده طبیعی درمان کرد. این مواد علاوه بر اینکه از ریزش مو شما جلوگیری می کنند، موها را ضخیم تر و رشد آنها را چندین برابر افزایش خواهند داد.

انواع ریزش مو

مو ها با دلایل مختلف و به حالات گوناگون ریزش دارند. نازک شدن ارثی مو یا طاسی، بیماری های خود ایمنی، عمل جراحی بزرگ و سخت، عفونت ها سبب ریزش مو خواهند شد. بیماری هایی چون زایمان، یائسگی، کاهش وزن، فقر آهن، اختلال در تغذیه و استفاده از داروها و شوینده ها هم ریزش مو ایجاد می کنند.

[bt_highlight]رشد سریع مو[/bt_highlight]

همه افراد سالیانه مقدار زیادی از محصولات ترمیمی مو استفاده می کنند. محصولات شیمیایی که موها را ضخیم تر، درخشان تر و سالم تر بسازد و یا اینکه از ریزش و شوره جلوگیری کند. یک تونیک کاملا خانگی تهیه شده از مواد طبیعی را می توانید خودتان تهیه کنید. این تونیک تنها به سه ماده نیاز دارد و موها را سالم نگه می دارد.

زرده تخم مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین و اسید های چرب و ویتامین است که همه تقویت کننده مو هستند. ویتامین A موجود در زرده تخم مرغ موها را مرطوب نگه می دارد. لسیتین هم در زرده تخم مرغ دیده می شود که از موهای آسیب دیده محافظت می کند. عسل موها را نرم می کند. آنتی اکسیدان موجود در عسل سبب نرمی موها می شود. فولیکول های مو با عسل افزایش پیدا می کند. عسل در رشد سالم مو تاثیر زیادی دارد. قند موجود در عسل هم از ریزش موها جلوگیری به عمل می آورد.

روغن کرچک حاوی میزان زیاید اسید آمینه است که توانایی قدرت بخشیدن به فولیکول مو را دارد. روغن کرچک سطح PH پوست سر را کنترل می کند و از شوره جلوگیری به عمل می آورد.

رشد سریع مو

مواد لازم جهت تهیه تونیک گیاهی برای رشد سریع مو

۱ تخم مرغ
۱ قاشق غذاخوری عسل
۲ قاشق غذا خوری روغن کرچک

طرزتهیه :

تمامی مواد را در یک ظرف ریخته و خوب باهم مخلوط کنید. شما می توانید بسته به بلندای موهایتان مواد لازم را دو یا سه برابر افزایش دهید.

مخلوط به دست آمده را ابتدا به پوست سر و ریشه موهایتان زده سپس به ساقه موها بزنید. یک کلاه پلاستیکی سر کنید برای ۲ الی ۴ ساعت به همین حالت نگه دارید. اجازه دهید در این ساعات تونیک کاملا به ریشه موها نفوذ پیدا کند. سپس موها را به طور معمولی شستشو دهید.

در طی هفته یک الی دو مرتبه این کار را انجام دهید. بعد از نزدیک به ۲ ماه نتایج شگفت انگیز این تونیک را مشاهده خواهید کرد. رشد موها افزایش یافته و ضخامت ریشه مویتان زیاد می شود.

این تونیک طبیعی بهتر از هر شامپو و مواد شوینده شیمیایی برای شما عمل خواهد کرد.

چه تصورات اشتباهی در مورد مکمل‌های رشد مو وجود دارد؟

با وجود فراوانی انواع محصولات زیبایی، تقویت‌کننده مو و جلوگیری از ریزش مو‌ها بازار انواع شایعات و تصورات اشتباه در این زمینه بسیار داغ است. سوء تفاهم‌های رایج و تضاد بسیاری در مورد نتیجه و اثربخشی این دسته از محصولات بهداشتی وجود دارد که بررسی بیشتر آن‌ها خالی از لطف نیست و ممکن است پاسخگوی سوالات بسیاری از افراد مصرف‌کننده باشد. در ادامه این مطلب به این موضوع می‌پردازیم و آن را شفاف‌سازی می‌کنیم تا با تصورات غلط در زمینه مصرف انواع ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی بیشتر آشنا شوید.

اولین تصور نادرست: ریزش مو‌ها در صورت قطع مصرف مکمل‌های رشد مو بیشتر می‌شود

درست بر عکس دارو‌های تجویز شده توسط پزشک و یا دارو‌های بدون نسخه که مخصوص رشد مو‌ها هستند، استفاده از مکمل‌های تقویتی و حاوی ویتامین که فاقد دارو هستند به هیچ وجه بلافاصله بعد از قطع مصرف موجب ریزش موهای‌تان نخواهد شد.

در حقیقت، این ویتامین‌ها و مکمل‌ها از طریق رگ‌ها و گردش خون به شکلی عالی ریشه و پیاز مو‌ها را تغذیه و تقویت می‌کنند و این باعث می‌شود مو‌ها در چرخه طبیعی خود رشد بیشتر و بهتری داشته باشند. پس عدم مصرف آن‌ها نمی‌تواند‌آسیبی برای مو‌ها داشته باشد.

البته باید توجه داشته باشید، عدم استفاده از این محصولات و کمبود دوباره ویتامین‌های لازم و مورد نیاز بدن خود می‌تواند عامل ریزش مجدد مو‌ها در طولانی مدت شود.

دومین تصور نادرست: مصرف مکمل‌های رشد مو باعث افزایش مو‌های زائد بدن می‌شوند

اغلب ویتامین‌های مخصوص رشد مو‌ها بیشتر ریشه و پیاز مو‌های روی سر را مورد هدف و تقویت قرار می‌دهند. این به این دلیل است که شیوه رشد سایر مو‌های بدن (وابسته به استروئید*stroid مثل ریش و هورمون‌های مردانه) در مقایسه با مو‌های روی سر بسیار متفاوت است و در چرخه رشد کاملا متفاوتی عمل می‌کند. نشانه بارز این موضوع دقیقا از روی مقدار، اندازه و طول رشد تار‌های مو‌های نقاط مختلف بدن قابل تشخیص است.

برای مثال طول یک تار موی سرتان را با تار مو در ناحیه پا مقایسه کنید. تار‌های مو در سایر نقاط بدن نمی‌توانند به اندازه مو‌های روی سر رشد کنند. چرخه رشد مو‌ها بر روی سر ۲ تا ۷ سال طول می‌کشد در حالیکه این چرخه برای سایر مو‌های بدن تنها چند ماه ادامه دارد.

* استروئید: نوعی لیپید (در واقع چربی) است. استروئید‌ها در بدن جانوران و گیاهان دیده می‌شوند. مهمترین نوع استروئید در بدن انسان کلسترول نام دارد. علاوه بر این در بدن انسان، استروئید‌ها بصورت هورمون‌هایی همچون استروژن، تستسترون، و کورتیزول (هورمون استرس) دیده می‌شوند.

سومین تصور نادرست: استفاده از مکمل‌های رشد مو باعث ایجاد جوش می‌شود

بعضی از افراد تصور می‌کنند هم‌زمان با مصرف این نوع مکمل‌ها مخصوصا بیوتین (ویتامین B۷ که گاهی با عنوان ویتامین H. هم مطرح می‌شود) دچار جوش در نواحی مختلف بدن می‌شوند. شواهد و مدارک اندکی در این زمینه وجود دارد که بیوتین عامل اصلی بروز این عارضه است.

شیوه زندگی، استرس، تغییرات هورمونی و سن و سال می‌توانند به مراتب نقش پررنگ‌تری در این زمینه و نسبت به مصرف ویتامین داشته باشند.

اگر استرس عامل ریزش مو‌های شما است پس می‌تواند دلیل ایجاد جوش هم باشد. علاوه بر این، تنها در موارد نادری استفاده از ویتامین موجب بروز جوش در بدن می‌شود در صورتی که در بیشتر موارد مصرف‌کنندگان معتقدند تنها ظرف چند هفته بعد از مصرف این مکمل‌ها و سازگاری بدن با این مکمل‌ها جوش‌ها به طور کلی از بین رفته‌اند.

به خاطر داشته باشید هیچ یک از این نوع ویتامین‌ها و مکمل‌های تقویتی معجزه‌گر نیستند، این دسته از محصولات کمک می‌کنند تا موهای‌تان تقویت شوند و بالاترین ظرفیت را برای رشدِ بهتر و بیشتر پیدا کنند. این محصولات حاوی مقدار زیادی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن‌تان هستند و از آنجایی که عملکرد آن‌ها از طریق جریان خون صورت می‌گیرد و از نظر بدن‌تان مو‌ها ضروری‌ترین قسمت برای دریافت و برطرف کردن کمبود ویتامین‌های لازم بدن نیستند، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا این ویتامین‌ها به مو‌ها که هدف اصلی شما هستند برسند. پس باید در مصرف آن‌ها شکیبا و صبور باشید.