رشد سریع مو در یک هفته

رشد سریع مو در یک هفته

رشد سریع مو در یک هفته

 

وسایلی که نیاز دارید :

یک فنجان شیشه ای یا فنجان مخصوصِ ماکروویو رشد سریع مو با ماست

روغن زیتون

دستگاه ماکروویو برای رشد سریع مو چکار باید کنیم

زمان!

حالا چه کار باید بکنید؟

روغن زیتون را به اندازه ای که برای کلِ موهایتان کافی باشد داخل فنجان بریزید.

فنجان را برای 10 ثانیه یا کمترداخل ماکروویو بگذارید.(به یاد داشته باشید اگر روغن خیلی داغ باشد ممکن است باعث ریزش موهایتان شود)

رشد سریع مو در یک هفته

روغن زیتون را به ریشه و نوکِ موهایتان بزنید.

این مورد شاید کمی عجیب باشد ولی سرتان را به مدت 4 دقیقه به بالا و پایین تکان دهید!

اجازه دهید روغن زیتون 2 ساعت روی سرتان بماند.

آخرین مرحله ولی مهم ترین! موهایتان را خوب بشوئید.

داشتن مو های سالم و زیبا یکی از مهم‌ترین دارایی هر انسانی است اگر شما در اثر استرس و مشغله فکری و یا بی خوابی دچار ریزش مو شده‌اید هرگز نگران نباشید می‌توانید با روش‌های درمان خانگی ذکر شده به[bt_highlight] رشد سریع موها[/bt_highlight]ی خود کمک کنید.

یکی از دغدغه‌های مردان ریزش مو های آن‌ها است موی بیشتر مردان با بالا رفتن سن آن‌ها شروع به ریزش می‌کند. اگر مو‌های شما نیز در حال ریختن است می‌توانید قبل از طاس شدنتان به کمک روش‌ها و ماسک مو‌های طبیعی رشد سریع مو‌های ریخته شده خود را امکان پذیر کنید.

رشد سریع مو در یک هفته

 

استفاده مداوم از حنا باعث می‌شود تا مو های سالمی داشته باشید و حنا ریشه مو‌ها را به خوبی تقویت می‌کند. برگ حنا را باید برای استفاده بسوزانید. ابتدا مقداری روغن خردل را در ظرف آلمینیومی قرار دهید تا به دمای جوش برسد و سپس برگ‌های حنا را در روغن خردل قرار دهید زمانی که برگ‌های حنا شروع به سوختن کردند ظرف را از روی حرارت بردارید و برگ‌های حنا را در درون صافی فلزی بریزید و آن‌ها را از درون صافی رد کنید. می‌توانید مخلوط برگ حنا و روغن خردل را هر روز به پوست سر و موهای خود بزنید. برگ حنا در تقویت و رشد مو‌ها بسیار مفید است و موهای شما را براق می‌کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  مردان و درمان ریزش مو در آنها

 

با مصرف متوالی آب پیاز می‌توانید تاثیر فوق العاده آن را بر روی مو‌های خود ببینید و آب پیاز باعث باعث تقویت مو‌های شما می‌شود.

ابتدا پیاز را برش دهید و آن را رنده کنید سپس با کمک پارچه تمیزی آب پیاز را بگیرید. آب پیاز را ۲ بار در هفته به مدت ۲ یا ۳ ساعت به ریشه های مو خود بزنید.

رشد سریع مو در یک هفته

سرکه سیب PH طبیعی پوست سر را بازمی‌گرداند و فولیکول‌های مو را به خوبی تحریک می‌کند از این رو برای رشد سریع مو بسیار مناسب است.

به میزان مساوی مقداری سرکه سیب و آب را در ظرفی مناسب بریزید و بعد از شستن مو هایتان با شامپو موهای خود را با این محلول آبکشی نمایید.

رشد سریع مو در یک هفته

این ماسک مو که با روغن زیتون و آب گرم و شیر نارگیل تهیه می‌شود ماسک مو تقویت کننده برای مو‌های شما است و به رشد مو‌های شما سرعت می‌بخشد.

مواد لازم برای طرز تهیه ماسک مو

شیر نارگیل: ۱ فنجان

روغن زیتون: ۶ قاشق غذا خوری

ابتدا شیر نارگیل و روغن زیتون را در ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را از ریشه مو تا انتهای نوک مو به مو های خود بزنید و پوست سر و موهای خود را به خوبی ماساژ دهید.

سپس مو‌هایتان را با کمک یک نایلون و یا کلاه به مدت ۱۵ دقیقه بپوشانید و بعد از مدت زمان ذکر شده مو‌های خود را با آب ولرم شستشو دهید.

علاوه بر روش های خانگی می توانید با یک رژیم غذایی سالم  و برنامه ورزشی مناسب و استراحت کافی مو های خود را به خوبی تقویت کنید. نوشیدن کافی آب و قرار دادن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی در برنامه غذایی به رشد سریع مو‌ها کمک می‌کند.

رشد سریع مو در یک هفته

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *