راهنمای مصرف تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

راهنمای مصرف تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

راهنمای مصرف تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

راهنمای مصرف تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

شیوه درمان با استفاده از محصولات ضد ریزش و کمک به رویش مو محلول رویش مو
فرآیند درمان ریزش مو و کمک به رویش مو، پروسه ای زمان بر و طولانی مدت است که فرد باید پیش از تصمیم به شروع درمان، این مسئله را مورد توجه قرار دهد چرا که فقط با عمل به دستورات پزشک، شیوه مصرف در بلند مدت و نظم و استمرار در مصرف نتایج مطلوب حاصل می‌گردد.

در این پکیج درمانی علاوه بر درمان دارویی و درمان با مکمل‌های غذایی و تزریقی که هریک بر حسب شرایط فیزیولوژیک و یا بررسی آزمایشگاهی از وضعیت بیمار توصیه می‌شود، از درمان‌های موضعی که شامل محصولات پکیج ضد ریزش و کمک به [bt_highlight]رویش مجدد مو[/bt_highlight] محلول رویش مو می‌شود هم بهره گرفته خواهد شد ( استفاده از صابون، شامپو و محلول).

در این روش باید روزی یکبار موها را با شیوه ای که در ادامه گفته خواهد شد با صابون و شامپو شستشو داده و دوبار در روز ( یک بار بعد از شستشوی موها و یک بار هم بدون نیاز به شستشو) از محلول استفاده کرد.

( استفاده از صابون محلول رویش مو برای افرادی که پوست سر خیلی چرب یا چرب دارند بسیار حائز اهمیت می‌باشد و افرادی که دارای پوست سر معمولی یا خشک هستند می‌بایست کمتر از این صابون استفاده نمایند.)

راهنمای مصرف تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

راهنمای مصرف تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

نحوه مصرف محلول – الگوی ماساژ

قبل از مصرف محلول باید به مدت حداقل 5 تا حداکثر 10 دقیقه قسمت های دارای ریزش روی سر را ماساژ دهید. در این ماساژ، نباید انگشتان را به روی پوست سر کشید، بلکه باید با انگشتان پوست را بر روی بافت زیرین آن حرکت داد تا جوانه های جدید و نازک مو کنده نشوند. درواقع باید انگشتان روی پوست سر قرار گرفته، سپس پوست سر را روی لایه زیرین آن لغزاند، این کار باعث افزایش جریان خون سر می‌شود. در صورتی که محلول بعد از شستشوی سر اسپری شود، نیازی به ماساژ قبل از اسپری نیست و همان ماساژ هنگام شستشو کفایت می‌کند.

پس از انجام این عمل محلول را چند مرتبه تکان داده، سپس به میزان 12 تا 16 پاف بر حسب مقدار و گستردگی ریزش از محلول را بر روی سر خود اسپری کنید بطوریکه تقریباً خیس شود. این عمل به صورتی انجام شود که مایع محلول در اصطلاح روی سر شُره نکند. توجه داشته باشید که محلول باید به پوست سر برسد و اگر فقط بر روی مو پاشیده شود ( مثلاً در خانم ها اگر موهایشان بلند باشد) نتیجه نخواهد داشت.

اگر بعد از اسپری کردن محلول، پوست سر شما در نواحی مورد استفاده خیس شد، به معنی درست بودن نحوه استفاده از آن است.

روی نقاطی که ریزش بیشتری دارد بیشتر اسپری کرده و بعد از استفاده از محلول تا حداقل 6 ساعت روی سر بماند و به هیچ عنوان شستشو داده نشود تا به صورت کامل جذب پوست سر شود. مصرف را روزی دو بار تکرار نمائید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  شرکت رویش سبز لاوین طب سنتی

کسانی که صبح ها موهایشان را شستشو می‌دهند، برای اسپری هنگام عصر یا شب، نیازی به شستشوی مجدد موها نیست و روی همان موهایی که صبح شسته شده و اسپری زده شده می‌توان اسپری زد.

در کل یک بار شستشوی روزانه و دو بار استفاده از محلول در روز کافی است.

توجه داشته باشید که میزان محلول موجود در هر بطری برای دو بار اسپری در روز (هر بار 12 تا 16 پاف) به طول یک ماه محاسبه شده است. مصرف بیش از یک بطری محلول در ماه هم نیاز نیست و همان میزان برای سر کفایت می‌کند. فقط در افرادی که موهایشان باید بیش از حد آغشته به محلول شود و شاید محلول به میزان کافی به پوست سر نرسد، مثلا خانم هایی که موهای بلند دارند، می‌توان از بیش از یک بطری محلول در هر ماه استفاده کرد.

محلول باید فقط در آن نواحی از سر که دچار ریزش مو است استفاده شود و بهتر است از پاشیده شدن آن بر روی پیشانی( جایی که نیازی به رویش مو نیست) و یا سایر مناطق صورت و گردن اجتناب شود. در صورتی که این نواحی آغشته شدند، می‌توانید از یک دستمال مرطوب برای پاک کردن آن استفاده کنید.

از مکمل‌های دارویی، غذایی و تزریقی توصیه شده در حین درمان طبق دستور پزشک استفاده نمائید تا شاهد میزان اثرپذیری بهتری در درمان باشید

راهنمای مصرف تونیک رویش مو شرکت رویش سبز لاوین

نحوه شستشوی سر (استفاده از صابون و شامپو)

در هنگام استحمام روزانه ابتدا از صابون استفاده می‌شود و پس از آن از شامپو ( نوع شامپو بر حسب شرایط پوست و موی مراجعه کننده تغییر می‌کند. شامپوهای چرب، چرب و ضد شوره به این منظور فرموله شده اند.)

ابتدا کف صابون را روی موها و پوست سر مالیده، حدود 3 دقیقه کف روی پوست سر باقی بماند و سپس با آب ولرم شستشو داده شود.

پس از آن با شامپو شستشو داده و آبکشی نمائید. ( شامپو را طبق دستور مصرف آن استفاده نمائید.)

برای خشک کردن موها می‌توانید سر را در حوله بپیچید یا بگذارید که موها خودشان خشک شوند. هرگز از حرکات شدید حوله بر روی سر برای خشک کردن مو استفاده نکنید.

توجه داشته باشید در صورتی که میزان ترشح چربی پوست سر شما با شستشوی روزانه با صابون کاهش پیدا کرد، می‌توانید از صابون محلول رویش مو به صورت یک روز در میان استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *