درمان ریزش موهای شکننده با مزوتراپی

درمان ریزش موهای شکننده با مزوتراپی

درمان ریزش موهای شکننده با مزوتراپی

برای اینکه موهای سالمی داشته باشید، باید به خوبی از آنها مراقبت کنید

برای این کار، باید برخی از عادت های خودتان را تغییر دهید. اول از همه، از برس کردن بیش از حد خودداری کنید، چون این کار می تواند موهای شما را به شکل قابل توجهی شکننده و ضعیف کند. دوما، از خشک کردن با سشوار، درمان های شیمیایی و غیره نیز خودداری کنید، چون این محصولات به مو آسیب می رسانند و موجب شکنندگی آنها می شوند. سوما، از حمام کردن در آب کلردار استخرهای شنا پرهیز کنید، چون می توانند به موهای تان شدیدا آسیب برسانند. در نهایت، هر سه ماه یکبار موهای خود را کوتاه کنید تا موهای تان از هرگونه آسیبی در امان باشند.

درمان ریزش موهای شکننده با مزوتراپی

اگرچه شاید مشکل به نظر برسد، اما دور ماندن از هر گونه استرس برای تقویت موها بسیار حائز اهمیت است

هرچه استرس بیشتری داشته باشید، وضعیت موهای شما بدتر می شود. از کافئین، الکل و دیگر تحریک کننده ها خودداری کنید. به جای آنها، تمرینات یوگا ، مدیتیشن و مراقبه انجام دهید.

هرگز وقتی موهایتان خیس است، هیچ کاری با موهایتان انجام ندهید

حتما بارها شنیده اید که موی خیس، موی ضعیفی است. اگر می خواهید موهایتان را شانه کنید، منتظر بمانید تا خشک شوند و سپس شانه کنید.

مو یکی از اصلی ترین بخش های زیبایی انسان شناخته شده است و شاید به همین دلیل است وقتی مشکلی برای موهای افراد به وجود می آید سریعا به دنبال راهی برای درمان می روند. امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در علم پزشکی و بخصوص در زمینه زیبایی رخ داده روش های زیادی برای درمان [bt_highlight]ریزش موها[/bt_highlight]ی شکننده به دنیا معرفی شده است که یکی از آنها مزوتراپی می باشد. اغلب پزشکان بر این باورند که مزوتراپی یکی از سریعترین و نتیجه بخش ترین روش های حال حاضر دنیاست و میتواند افراد را به موهایی زیبا برساند. در واقع در این روش پزشک با دستگاه های مخصوص پروتئین ها و ویتامین ها و کلا تمام عواملی که برای رشد مو نیاز است را به پوست سر تزریق می کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  باریزش موی خود خداحافظی کنید

درمان ریزش موهای شکننده با مزوتراپی

 

ریزش موهای شکننده

همانطور که میدانید موها یکی از آسیب پذیرترین بخش های زیبایی محسوب می شوند و یکی از شایع ترین مشکلاتی که همواره گریبانگیر آن است ریزش موهای شکننده می باشد. در واقع این بخش از موها که به دلایل مختلف عوامل رشد مو از جمله پروتئین ها، ویتامین ها و… را از دست داده بسیار شکننده شده است و همین مسئله بر روی ریزش آنها نقش بسیار زیادی داشته است. در واقع افرادی که با این مسئله روبرو شده اند همواره سعی دارند تا با روش های مختلف از جمله مزوتراپی و همچنین روش های تقویت مو این مسئله را درمان کرده و یا از بروز آن جلوگیری کنند اما در برخی مواقع نمیتوان از بروز اتفاق جلوگیری کرد.

 

هزینه درمان ریزش مو های شکننده

وقتی با ریزش موهای شکننده روبرو می شوید. اولین چیزی که ذهنتان را مشغول می کند این است که روش های درمانی این مشکل چیست. پس از آگاهی از این مسئله مهم ترین نکته و مسئله ای که ذهن شما را درگیر می کند هزینه های مربوط به انجام آن می باشد. دقت داشته باشید وقتی به پزشک مربوطه برای درمان مراجعه می کنید عوامل زیادی در این هزینه ها تاثیرگذار هستند، از جمله اینکه شما از چه روشی برای درمان استفاده می کنید و اینکه پزشک مربوطه تا چه اندازه برای انجام این عمل تخصص و آگاهی دارد. همچنین باید بدانید که موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز در تعیین این هزینه ها نقش بسیار زیادی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *