داروي ريزش مو شرکت رویش سبز لاوین

داروي ريزش مو شرکت رویش سبز لاوین

داروي ريزش مو شرکت رویش سبز لاوین

داروي ريزش مو <a href=شرکت رویش سبز لاوین" width="315" height="210" />

داروي ريزش مو شرکت رویش سبز لاوین

ریزش مو در بهار نیازی به درمان ندارد

مهرگان با تاکید بر اینکه ریزش مو در فصل بهار و پاییز بیشتر است، گفت: در صورتی که علتی برای[bt_highlight] ریزش مو [/bt_highlight]وجود نداشته باشد و موها در یکی از این دو فصل شروع به ریزش کنند، درمان دارویی خاصی نیاز نیست و به طور طبیعی روند رویش تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: درمان‌های ریزش مو بلافاصله پس از ایجاد مشکل اثربخش است، در صورتی که بیماران پس از گذشت مدت زیادی پس از ریزش به پزشک متخصص مراجعه کنند، ریشه مو از بین می رود و بیماران نباید انتظار زیادی از درمان‌های دارویی داشته باشند.

چربی سر از علل اصلی ریزش مو است

این متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه افرادی که موی سر چربی دارند بیش از افراد با موی طبیعی یا خشک، دچار ریزش مو می شوند، یادآور شد: با مراجعه به هنگام به پزشک و تجویز دارو و شامپوی مناسب این عارضه به سادگی برطرف می شود.

مهرگان با بیان اینکه خواب منظم ارتباطی مستقیم با رشد طبیعی موها دارد، گفت: ریزش مو و ابرو اغلب یه دنبال اختلالات خواب ایجاد می‌شود. “ماینوکسیدیل” 2 درصد، دارویی مناسب جهت توقف ریزش ابرو است ولی به 2 تا 3 ماه زمان نیاز است تا ابروها دوباره رویش طبیعی داشته باشند.

وی گفت: استفاده از داروهای گیاهی نیز موجب بهبود نسبی ریزش مو و ابروها می شود. استفاده مداوم از این داروها به مدت 2 تا 3 نتیجه بخش است.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  آقایان با ریزش موی خو خداحافظی کنید

مهرگان گفت: در افرادی که با مصرف داروهای گیاهی دچار حساسیت موضعی می شوند، مصرف لوسیون بتامتازون موجب بهبود علایم حساسیتی می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *