داروخانه شرکت رویش سبز لاوین ادرس جديد

داروخانه شرکت رویش سبز لاوین ادرس جديد

داروخانه شرکت رویش سبز لاوین ادرس جديد

داروخانه <a href=شرکت رویش سبز لاوین ادرس جديد" width="718" height="545" />

داروخانه شرکت رویش سبز لاوین ادرس جديد

داشتن موهای ضخیم و یا داشتن موی کم پشت و رو به طاسی   تا حد زیادی  زمینه ژنتیکی دارد. در این مورد ما نمیتوانیم چیزی را تغییر دهیم. اما آنچه می توانیم انجام دهیم  این است که  می توانیم از موها بخوبی  مراقبت کنیم. . از آنجا که مو اهمیت زیادی برای ما دارد باید به خوبی از آن مراقبت کنیم . در اینجا چند راهنمایی برای مراقبت بهتر از مو ها را بیان میکنیم

هر مويي به طور طبيعي سالم و زيبا ست ولي زندگي روزمره آلودگيها استرس ها و پرتو هاي ماورائ بنفش نور خورشيد موجب تخريب ساختمان وبخصوص ريشه موها مي شوند به اين ترتيب ظاهر موها آسيب ديده وشانه كردن آنها مشكل مي شود.براي بازگرداندن زيبائي طراوت و درخشش به موها بايد از فراوردها بهداشتي آرايشي مو استفاده نمود.

چند توصيه در راستاي مراقبت از مو

 

صابو نهاي دست و بدن براي شستشوي موي سرمناسب نيستند براي اين منظور فقط از شا مپو استفاده كنيد.در هنگام شستشوي سر از كشيدن موها و چنگ زدن آنها خوداري كنيد ماساژ ملايم با سر انگشتان براي تميز شدن موها كفايت مي كند.

 

براي اينكه كف شامپو بخوبي تاثير كند بايد حداقل ۲تا۳ دقيقه روي سر باقي بماند پس از شستشو آبكشيدن موها با آب سرد موجب شادابي و درخشان تر شدن رنگ موها مي شود.براي شانه كردن موها هرگز از برس هاي نوك تيز فلزي استفاده نكنيد.در صورت استقاده از سشوار فاصله آن از موها نبايد كمتر از ۲۰ سانتي متر باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  ادرس جدید شرکت رویش سبز لاوین مو

در هنگام شستشوي موها ماساژ ملايم پوست سر ترجيحا در جهت رويش موها توسط نوك انگشتان و يا يك برس نرم پلاستيكي با نوك گرد موجب تحريك گردش خون مويرگي در پوست سر و اطراف ريشه موها شده و در نتيجه سبب تقويت موها مي گردد.

دكلره كردن موها و استفاده از اسپري ها و حالت دهنده هاي مو سبب ضعف خشكي و شكنندگي مو ها مي شود حتي الامكان از مصرف اينگونه مواد خودداري كنيد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *