تجربه امیر حسین زاده در استفاده از محلول شرکت رویش سبز لاوین

تجربه امیر حسین زاده در استفاده از محلول شرکت رویش سبز لاوین

تجربه امیر حسین زاده در استفاده از محلول شرکت رویش سبز لاوین

 

تجربه امیر حسین زاده در استفاده از محلول شرکت رویش سبز لاوین
	 تجربه احمد اله یاری در استفاده از محلول شرکت رویش سبز لاوین

 

 

 

 

 

با سلام
به درخواست مدیر محترم سایت رویش مو تجربه خود را از ابتدا تاکنون برای ایشان نوشته و ارسال میکنم
بنده امیر حسین زاده هستم سن 36 سال و چند سالی بود که ریزش موی شدیدی داشتم به طوری که فقط دور سرم مو داشت و جلو و وسط سرم خالی بود .
از دارو های زیادی استفاده کردم و چند تا دکتر متخصص و فوق تخصص عوض کردم ولی متاسفانه اثری ندیدم.
تا اینکه یک روز در شرکت با یکی از دوستان از بی حوصلگی در گوگل سرچ کردیم درمان ریزش مو و کلی سایت آمد و دونه دونه باز کردیم و با دوستم میخواندیم و میخندیدیم چون بیشتر این راه هایی که نوشته بودن رو ما رفته بودیم و اثری ندیده بودیم.
تا اینکه رسیدم به سایتی که در آن از دارویی به اسم شرکت رویش سبز لاوین و محلول رویش مو نوشته شده بود و با تعجب همه چیز را میخواندیم و بعد با شماره ‎02166873674 تماس گرفتیم و سوال کردیم که این دارو چگونه هست و …….
خانمی با احترام از آنسوی تلفن به تمام سوالات ما پاسخ داد و یه جورایی حس کردم که میتونه داروی خوبی باشه و اینبار دامنه ی سرچ خود را عوض کردیم و به دنبال محلول شرکت رویش سبز لاوین بودیم که دیدیم چندین سایت دیگر هم فعالیت میکنن و در کانال های آنان عضو شدیم و دیدیم که بعضی از این کانال ها دیگری را تکذیب میکنند و هر کدام ساز خود را بر سینه میزنن .


با همشون تماس گرفتیم و دیدم هیچ کدوم مثل همون اولی درست جواب نمیدن حتی سوالات رو جوری پرسیدن که گویی منو ویزیت میکنن و واقعیتش من اول فکر کردم شرکت رویش سبز لاوین خانم هستن و خودشان جوابگوی تلفن هستن که بعد فهمیدم دکتر حامد رویش سبز لاوین هستن و اصلا خودشان در این دفاتر کار نمیکنن و همون خانم به بنده گفتن که یک داروخانه به نام شرکت رویش سبز لاوین هست و حتی میتوانیم از آنجا محلول را تهیه کنیم ولی چون دفتر کار من نزدیک سعادت اباد بود ترجیح دادم از سعادت آباد تهیه کنم و چون در داروخانه توزیع میشد به طبع خیالم راحت تر بود و همانروز با دوستم رفتیم خریدیم و قرار شد اول من بخرم اگه خوب بود و جواب داد اونم بره بخره ( که بعدا که اثراتش رو دید فقط بد و بیراه بهم میگفت که چرا تو 2 ماه جلوتری).
به هر حال ما دارو را تهیه کردیم و شروع به استفاده کردم و از مکمل های همراه هم قافل نمیشدم و سر ساعت استفاده میکردم تا اینکه بعد از حدود دو هفته دیدم موهای سرم داره میریزه ، با عصبانیت تماس گرفتم و دوباره برخورد خوب پاسخ دهنده باعث شد آروم بپرسم.
پرسیدم خانم این دارو که زدم به سرم که داره هر چی دارمم میریزه ، و ایشان گفتن تازه شروع کردین و گفتم بله گفتن تو دو ماه اول احتمال ریزش دارید ولی خیالتون راحت دوباره مجددا رشد میکنه
خلاصه سرتونو درد نیارم بعد از دو ماه دیدم سرم داره دوباره مو درمیاره به طوری که خیلی جاهایی که اصلا مو نداشت الان داره رشد میکنه مجدد و از این بابت خیلی خوشحالم .
امروزم تماس گرفتم برای پک مرحله دوم که مدیر سایت ازم خواست یه چند سطری در باره این محلول براشون بفرستم و باید بگم بهترین محلولی هست که تو عمرم دیدم
با تشکر از شما و شرکت رویش سبز لاوین

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  نظرات استفاده کننده های محلول شرکت رویش سبز لاوین

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *