با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید

با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید

با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید

خواص شگفت انگیز پیاز / اگر از ریزش موهایتان ناراحت هستید با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید وبه دنبال چاره ای برای این مشکل هستید سری به آشپزخانه تان بزنید . با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید تأثیر پیاز در رشد مورا با را ههایی که در این نوشته ارائه می شود بشناسید و به کار ببرید.

با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید

آب پیاز برای تقویت مو

درون پیاز ماده ای به نام گوگرد وجود دارد وقتی آب پیاز را برروی کف سر مالش می دهید باعث میشود گردش خون در پوست بهتر انجام شود.این ماده در کلاژن سازی پوست نیز کمک می کند.با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنیدپیاز مانند یک آنتی بیوتیک عمل کرده واز عفونت هم جلوگیری می کند.با پیاز در [bt_highlight]رشد مو[/bt_highlight]ی خود معجزه ایجاد کنید آکنه های پوست سر،شوره سر وعفونت های قارچی رابا کمی صبر وحوصله می توان درمان کردهمچنین آب پیازاز سفیدی موبا پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید  نیز جلوگیری می کند.این روش را برای پوستهای خشک وچرب می توان به کار برد.با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید طریقه استفاده از آب پیاز در درمان [bt_highlight]ریزش مو[/bt_highlight] :چندعدد پیاز را بردارید وپوست آن را بکنید وآن را دردستگاه آب میوه گیری ویا مخلوط کن بریزید وعصاره به دست آمده را در صافی بریزید وآب پیاز را روی پوست سرتان بمالید با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید وبگذارید حدود یک ساعت بماندبا پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید وسپس با آب ولرم و یک شامپویی که برای سرتان مناسب باشد بشویید . با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید این کار را به مدت یک ماه هفته ای سه بار ادامه دهید تا اثر رویش مو را در سرتان ببینید .(تاثیر پیاز در رشد مو)

آب پیاز برای رشد مو

آب پیاز را به روشی که در بالا به آن اشاره کردیم بگیرید و و به مقدار مساوی یعنی دوقاشق روغن نارگیل ،با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید دو قاشق روغن زیتون ، با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید ودو قاشق آب پیاز مخلوط کنید با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید وهفته ای چند مرتبه از این معجون را با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید به پوست سرتان بمالید بعد از گذشت چند ماه اثرات آن را خواهید دید .

آب پیاز و عسل

آب پیاز را به روشی که قبلا گفتیم آماده کنید دو قاشق آب پیاز و دوقاشق چایخوری عسل را با هم مخلوط کنیدبا پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید  و آن را روی کف سرتان بمالید وبا یک کلاه رویش را بپوشانید . با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید بهتر است این کار را شب انجام دهید وبگذارید تا صبح بماند ودر غیر این صورت حداقل 30 دقیقه زمان برای آن قرار دهید.اگر می خواهید بوی پیاز کمتر شود از اسانس رزماری در آن استفاده کنید .

شامپو پیاز

آب پیاز را بگیرید و با چهار حبه سیر له شده مخلوط کنید و آن را با دو لیوان آب و یک قاشق پودر دارچین مخلوط کنید وبه مدت یک ربع بجوشانید و چند روز بگذارید بماند بعد آن راصاف کرده و در ظرف شامپو ریخته یعنی با شامپویتان مخلوط کرده با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید وهر بار که به حمام می روید سرتان را با آن بشویید.

اینجا هم میتوانید بیشتر در مورد این مطلب بخوانید:  راه های تقویت موی خود را بشناسید

آب پیاز ولک صورت

اگر می خواهید یک پیلینگ طبیعی انجام دهید و پوستتان را لایه برداری کنید پیاز گزینه ای مناسب برای ریزش سلولهای مرده پوست می باشد.روزی دو مرتبه آب پیاز را روی پوست بمالید وبعد از چند دقیقه با آب ولرم بشویید سپس از یک مرطوب کننده مناسب پوست با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید استفاده کنیدبعد از مدتی لک های پوستتان از بین خواهد رفتبا پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید  ونشاط وشادابی پوستتان چند برابرمی شود زیرا پیاز دارای مقدار زیادی ویتامین cاست که این ویتامین برای پوست بسیار مفید می باشد.

آب پیاز برای رشد ابرو

بیشتر خانمها دوست دارند که ابروانی پرپشت وزیبا داشته باشند در اینجا چند روش برای تقویت ابرو به شما پیشنهاد می کنیم.

1-آب پیاز را گرفته و مدتی کنار گذاشته تا از تندی آن کاسته شود وآن را روی ابروها بمالید و ماساژ دهید.

2-آب پیاز را با روغن نارگیل مخلوط کرده وروی ابرو بمالید.

3-گیاه آلوئه وررا از عطاری تهیه کنید و عصاره آن را با مقداری آب پیاز مخلوط کرده وبر روی ابرو بمالید.

4-می توانید مقداری شیر را با آب پیاز مخلوط کرده بر روی ابرو بمالید .

 

​پرپشت شدن ابروها​

 

خواص پیاز

پیاز دارای خاصیت ضد عفونی کننده می باشد که دارای ویتامین های c،منیزیم ،کلسیم ،فسفر ،گوگرد،سدیم،پتاسیم،ومقدار کمی اسید فولیک وآهن می باشدو مس وروی نیز در آن وجود دارد .

به علت وجود کلسیم در پیاز این ماده از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

با مصرف پیاز می توانید قند خون و کلسترول را پایین بیاورید .

پیاز به گردش خون در بدن کمک می کندو درفعالیت قلب کمک کننده است.

از سکته جلو گیری کرده و اضطراب ونگرانی را کاهش می دهد.

پیاز یک ضد سرطان می باشد که از سرطان ریه جلوگیری می کند.

این گیاه برای پوست بسیار مفید می باشد با خوردن آن رنگ چهره باز می شود وپوست زیبا با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید وجذاب به نظر می آید.

پیاز به علت داشتن گوگرد در رشد موها تأثیر بسزایی دارد .

 

اگر یک نصف پیاز را در روز میل نمایید 30 در صد از کلسترول بد خون تان کم می شود ودر عوض کلسترول خوب خون تان افزایش میابد.

این گیاه در جلوگیری از آب مروارید کمک کننده است وافراد مسن بهتر است بیشتر آن را مصرف کنند . با پیاز در رشد موی خود معجزه ایجاد کنید ودر آخر این نکته را هم می گویم که برای رفع تندی و بوی پیاز آن را زیر آب یا درون ظرف آب قرار دهید وبعد پوست آن را بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *